Çok pişmansınız onu özlediniz.. Ne yapardınız?

Onu çok özlediğiniz pişmansınız tekrar eskisi gibi olmak istiyosunuz..Napardınız.. ? Atar mıydınız ilk adımı


0|0
18|16

En İyi Kız Görüşü

  • Geberiyorum özlemekten..Sürekli aklımda onu gördükçe kafam darma duman oluyo ama yok atamam gurur denen illetin Allah belasını versin..

    2|0
    1|1
    • Geberiyorsun madem atsana ne kaybedersin..Gurur aşktan önemli değil.

    • Önemli..

    • önemli gurur aşktan önemli neden mi


      aşk iki kişiyi bağlayan bir durum( sen ve o) yani sadece senin elinde olan birşey değil


      gurur ise sadece insanın kendisiyle alakalı


      yarın o aşk bitince kendi başına kalıyorsun aşk çoktan gitmiş oluyor ve eğer vermediysen elinde sadece gururun kalıyor.

Erkekler Ne Diyor 16

  • gururunu bir kenera it ve sonsuza dek mutlu oll...

    2|1
    0|0
  • bi sigara daha...

    2|0
    0|0
  • Böyle durumlarla karşılaştım. Evet ilk adımı atardım. Kabul edilmezse daha da üstelemezdim.

    2|1
    0|0
  • Alkol aldim sallaniyorum =))

    1|0
    0|0
  • Atardım

    2|1
    0|0
  • O kadar kötü durumdaysam ararım da giderim de. Ancak ayrılmışsak vardır zaten bir nedeni. Tekrar gittiğimde soğuyacak bir şey yine çıkar.

    1|0
    0|0
  • onun bana greri döneceğini bilsem koşa koşa giderim

    1|1
    0|0
  • Atmam , bende bitince bitiyor ...

    1|0
    0|0
  • Sonuçlarına katlanmaya razıysan hiç bekleme.

    1|0
    0|0
  • Bilmiyorum ne yaparım uzaktan takip ederim ve uzaktan muhabbet kurmaya çalışırım baktım olacak gibi değil unuturum

    0|0
    0|0
  • özlesemde aramazdım.giden gitmiştir..yapıalcak en doğru şey rahatsız etmemek. :) yapılacak en güzel şey ise beraber baktığının gökyüzüne bakıp sigaranın dumanını çekerken için gözyaşlarında acını dindirmek olacaktır.. :( :( :(

    1|0
    0|0
  • elif şafak - aşk kitabının son sayfasında dediği gibi : vazgeçmeyi ögrenmemiz lasım...

    1|0
    0|0
  • Pişman olacak şeyi yapmam ayrılırsam bir daha dönmem

    0|0
    0|0
  • artık hiç

    ,

    0|0
    0|0
  • aşk filmlerindeki gibi yap en iyi dersi orda alırsın

    0|0
    0|0
  • adımlar feda olsun donsunde allahın belası

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • arardım

    .

    0|1
    0|0
  • Atarim.

    1|1
    0|0
  • seviyosan gururunu bırakıp adımını atıcaksın arkadaşım..

    1|1
    0|0
  • İlk geri adımı atarım, evet.

    0|1
    0|0
  • seviyosan koş gıt konuş bişey yap hayat üzülmek için çok kısa

    0|1
    0|0
  • ayrılık sebebine bağlı.

    0|0
    0|0
  • Eğer birazda olsa onun özlediğini bilsem, atardım. Ama o özlemiyorsa ve istemiyorsa atmazdım. Attıktan sonra üzüleceğimi bilirdim.

    0|0
    0|0
  • Atardım tabi. Aşkta gurur olmaz. Özlediysen git konuş bence.

    0|1
    0|0
  • Pişman oldum adımı ben attım tekrar birlikte olduk fakat kısa sürdü. bir kere bitince gerisi geliyor. ;(

    1|0
    0|1
  • kesinlikle arardımmmmm !

    hayat ıskaya gelmez ne olursa olsun?

    ve gurur karın doyurmuyor ;)

    0|1
    0|0
  • link

    İlk adımı falan atmam ben adım atmam.

    0|0
    0|0
  • bu konuda hala kararsızım hatta aynı prblemın kararsızlığını yaşıyorum desem yeridir.

    0|0
    0|0
  • Hiç gücenmem ilk adımı atarım.

    0|1
    0|0
  • atmışdım bir ara..aldım ağzımın payını...iğrenç hissediyorum.

    0|1
    0|0
  • bikere kopan ipi bağlasanda eskisi kadr sağlam olmuyor oyüzden atmazdım

    0|0
    0|1
  • atsanda eskisi gibi olmaz ki zaman geçmiş üstünden zaten

    0|0
    0|1
  • GURURUM HERŞEYDEN ÖNEMLİ... EĞER HATALIYSAM ATARIM. AMA KARŞI TARAF YÜZÜNDEN HAKLI OLARAK AYRILDIK İSE... BİTMİŞTİR.

    ÖZLESEMDE ASLA DÖNMEM.

    1|0
    0|1
Yükleniyor...