Spor yapan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?

Arkadaşlar ben 1.70 boyunda 80 kiloyum. Boyuma göre kilom çok fazla spor yaparak kilo vermek iatiyorum. Havalar soğuk olduğu için dışarı çıkamıyorum ve spor salonlarına da dünya kadar para ödemek istemiyorum. Evde spor yaparak nasıl kilo verebilirim yardımcı olur musunuz?


0|0
1|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Şeker ekmek tuzu kes ekemk olarak kepekli ekmek ye ondan sonra karbonhidrat azalt işlenmiş gıdalardan uzak dur bisküvi gibi sonra günde 2.5 3 litre su iç günde 1 saat tempolu yuruyus bide dambil al 3 kg evde hareket yap kol falan kasın gitmemesi icin

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • kilo vermek çok basit birşey değil sporsuz kilo verirsin fakat ayda 3 4 kilo anca verirsin nasıl dersen diet yaparak. bunun dışında spor salonuna giderek hem sağlıklı zayıflarsın hem de hızlı zayıflarsın. diet 'i internetten buldugun bir programla yapma bir uzmana başvur buda aylık 150 tl civarında bir para haftada 1 kez kontrol oluyor. spor salonuna 3 ay genelde 200 tl oluyor 350 tl ile 10 kg zayıflarsın ve vücut sıkılaştırısın ablam saygılar.

    1|0
    0|0
    • Diyete ihtiyacım yok fazla yemek yiyen bir insan değilim zaten cevremde cok insan var kendi imkanlariyla spor yapip saglikli bir sekilde kilo veren spor salonuna o kadar para vermek sacma geliyo bana

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim tavsiyelerin için dediklerini denerim

    • rica ederim her zaman

  • p4p yaz YouTube a bak ordan egzersizlere

    1|0
    0|0
  • akşam yemeğini kes o arada tok tutan yulaflı bisküvi falan ye 2 3 dilim. koşamıyosanda yürü sürekli asansöre binme eve yürüyerek çık

    1|0
    0|0
    • Sabah kahvaltı yapamıyorum zaten bir öğle bir akşam yemeği yiyorum çeyrek porsiyon midemi tok tutmak için bol su içiyorum acıkırsam kepekli bisküvi yiyorum yemekle çok aram yok zaten hava güzel olduğu zamanlar sabah akşam 2 kere koşuya çıkıyorum evimiz 5. Kat asansör yok sürekli inip çıkıyorum gün içinde 1 haftada 3 kilo verdim ama sporda yapmam gerekiyo amaç sadece kilo vermek değil sıkılaşmak

Kızlar Ne Diyor 1

  • Pasif jimnastik 😇

    1|0
    0|0
Yükleniyor...