Galatasaray sivas maçını hakkıyla mı aldı sizce?

Galatasarayın bugün penaltı pozisyonları sizce dogru kararlar mı? ya da hakem aynı pozisyonları sivasspor lehine vermiş olsaydı bugün galatasaraylılar hakem hakkında ne düşünürdü ?


0|0
2|6

En İyi Kız Görüşü

  • Hakem yardımıyla aldılar

    0|2
    1|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Eski gsli Okan Buruk maçın içine etti
    Akhisarin yedeği Hasan Kabzeyi ilk 11 e koydu , yeni iki golcusunu yedek başlattı. O yedeklerden sonradan oyuna giren golünü de attı zaten

    Bitmiş İbrahim Akini kanata koyup Burhani yedeğe attı. Bu şekilde mac kazanmayacaklari bastan belliydi

    1|1
    2|0

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 5

  • penaltıların ikisi de doğru. birinci penaltı öncesi pozisyon tartışılır. taç olup olmadığı ama pozisyon penaltı.

    1|1
    1|1
  • Maçı hakeden kazandı penaltılar bence doğru kaldıki ikinci penaltıda zaten gol olmuştu ilk penaltıda doğruydu benim görüşüme göre hakeden taraf maçı kazandı penaltıyı filan geçtim futbol olarakta hakeden kazandı.

    1|0
    1|0
  • Şerefsiz Hakem sağolsun mmmkkk..

    1|2
    1|2
  • Fenerbahce eskisehir macini Hakkı'yla mı aldı abece?

    1|0
    0|0
  • galatasaray 11 puan geriye düşmüş ama adamların derdi yine Galatasaray naaptı bu takım size? :)

    1|0
    1|0
    • Kardeşim ben en az senin kadar galatasaraylıyım sen sıkıntı yapma ama diğer yandan memleket takımı insan ister istemez gönül koyuyo zaten sivasın ordan galip gelmesini söylemek komik olur ama böyle hatalarla kazanmasın fazla komik oluyo.

Yükleniyor...