Spor yapıyorum. Yağ oranım ve kas oranım?

Merhaba arkadaşlar,
bir süredir spor yapıyorum. Beslenmeme dikkat edemiyorum o nedenle kilom aynı. Yağ oranım %18 lere düştü ve kas oranım artışta. Sizce kas oranımın artması kötü bir şey mi? İdeali kaç olmalı?


0|0
1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Şimdi bir bayan olduğun için yağ oranın erkeklere göre hesaplanmamalı.

    %18 Bir erkek için rezalet ama kız için güzel bir fizik olabilir.

    Bel ve Kalça kısmını kendin beğeniyorsan bence bu soruyu sorman bile saçma olur..

    Eğer ki beğenmiyorsan yağ oranına fazla takılma derim..

    Eğer aynada kendini beğeniyorsan yağ oranının kilonun bir onemi yok bence yağ oranında gayet iyi..

    başarılar..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

Kızlar Ne Diyor 1

  • süper bence kas oranının artması iyi birşey vücudun sıkı olur aynen devam et

    1|0
    0|0
    • Kas oranım 40 a doğru yaklaşıyor ama sizce bu normal mi :O

    • Hepsini Göster
    • Çok teşekkür ederim gerçekten. Çok yardımcı oldunuz :)) Önerilerinizi dikkate alıcam. İnşallah zayıflarım :)

    • al mutlaka bu bilgileri de unutma ağırlık yüzünden kalınlaşma ne demekmiş öğrenmiş oldun :) rica ederim yeter ki dogru antrenman yap istediğin vücuda ulaş

Yükleniyor...