En çok ne kadar gün tuvaletinizi yapamadan durdunuz?

Alın size soru en çok ne kadar gün tuvaletinizi yapamadan durdunuz yani ne kadar gün kabızlık çektiniz?


0|0
7|4

En İyi Kız Görüşü

  • 2gun bende sehir dısına ananem ve mılyonlarca yaslı kadın mevlana turu yapmıstık aman allahım zaten kendı evım dısında bi yerde kakamı yapamam eve donene kadar neler yaptım anlatamam ama en son activia+form cayı ısımı gordu zorluydu ama basardım mutluyum ve hayattayım.

    1|1
    0|0
    • tutması iyice hasta eder keşke yapsaydın :/

    • Hepsini Göster
    • midene yada bagırsaklarına baktırabılırsın belkı bı cesıt mıkrop olabılır yada duzene sokmak icin activia,bitki cayı falan kullanabilirsin. ben mesela sabahları alıstırdım kendimi her sabah biseyler yiyip kahve ıctıkten sonra sigarayla beraber duzene oturdu eger gun ıcınde cok yersem aksam da yapıyorum ama dedıgım gibi genelde gunde 1 kere yapıyorum gerci metabolizmayla da alakalı olabilir

    • bazen çok sık tuvaletim geliyor bölük bölük tuvalete gidiyorum :S bazen de kabız oluyorum böyle..

Kızlar Ne Diyor 6

  • küçüğümü tutamam hiç hiç tumamam hemen yaparım.Kabızlık çekmem

    0|2
    1|0
    • ne kadar güzel bir yüzünüz var

    • Hepsini Göster
    • Öyle kafana görede kullanma eczacıya sor bi

    • evet onlar zaten bilir..

  • Hiç başıma öyle bir olay gelmedi daha. =)

    0|1
    1|0
    • 1 haftadır yapamıyom çatlıcam yaaa doktora gitmeyede utanıyorum :(

    • Hepsini Göster
    • tamam teşekkürler.

    • Birşey değil =)

  • ben kucuk tuvaletimi tutamam pek, saatte bir giderim , ama bi kere cok fena kabız olmuştum 3-4 gün kaldı öyle =S

    0|0
    0|0
    • ben 1 haftaya yakındır yapamıyom utanıyorumda doktora gitmeye :(

    • utanma ya rahatsızlık bu sonucta. kesinlikle git allah muhafaza süre uzarsa olan senin totoya olur benden sölemesi =D

    • gülme yav zaten çatlıcam :/

  • Reese çok haklı.

    0|0
    0|0
  • 11 gun yapamadm

    0|0
    0|0
    • oha =O dönüşü muhteşem olmuştur ama =D

    • Hepsini Göster
    • valla onu bnde denedm ıse yaramadı. en ıysı surup

    • anladım saol.

  • sanane

    0|1
    0|2

Erkekler Ne Diyor 4

  • 5 gün askerde ... :)

    1|1
    0|0
    • nasıl dayandın kardeş ben 1 hafta olcak ölüyom :S

    • gelmedi nasıl bir iğne vurdularsa öküz gibi yiyoduk ama çıkarmıyoduk valla :)

    • anladım

  • Küçükken nar tutkunluğum başıma bela olmuştu. Fitili yedik sonunda. Kaç gün hatırlamıyorum.

    0|1
    0|0
  • askerde 1 hafta zıçamamıştım

    0|1
    0|0
    • nasıl dayandın ben bayılıcam kardeş..

    • bilmiyorumki psikolojikmi yediklerimizdenmiydi neydi sıçasım gelmedi hiç :)) hatta arkadaşlarda sıçamıyordu.sonra topluca sıçtık :D ne boktan bir konu oldu bu :)))

    • bence yedikelrinizden herkes aynı anda ise yediklerinizdendir.

  • altıma sıçana kadar durdum 2 gün heralde

    1|1
    0|0
    • ben hastayım patlıcam 1 hafta olcak normal mi dokotra mı gideyim :(

    • Hepsini Göster
    • yapamazsan parmakla bence :) ne olacak insanlık hali

    • yok aman olmaz öyle şey

Yükleniyor...