Spor salonuna gitmeye cekiniyorum?

Ya simdi o kadar erkek var birisi bana baktimi ben utanirim falan nasil yapcaz sizce


0|0
1339

En İyi Erkek Görüşü

  • Lan ben spor yaparken kendimi goremiyom sizi nasil gorcem

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Kaslı kaslı daşlardan bahsediyoruz plsss

    2|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 38

  • Abaza cok olacak falan diyenler spor salonuna bir ay gidip bir fok yapmayan adamlardan olusma insanlar. merak etme kımse sana abaza gibi bakmaz yorgunluktan millet önünü görmiyor hatta sen rahatsız olma diye sana hic bakmazlar bile ben öyle yapıyorum yanımda calıssa bile asla dönüpte bakmıyorum bile ama senin de kıyafetlerinin biraz düzgün olması lazım yani tamam sporcu olcak yapıscak bedene onda sorun yok ama üst kısımda giydiğin şey tutsun vucudunu salık bir vaziyette olmasın ha olsa bile öyle abaza gibi kimse sana bakmaz rahat ol öyle bir ortam yok varsada o salon ya ufaktır ya da spora gelenler daha yeni cocuklardır.

    0|0
    0|0
  • Aslında salonlarda öyle taciz ya da bakış olmaz yani ben hiç görmedim duymadım ama genede rahatsız olurum diyorsan ve İstanbul daysan spor. aş nin salonları ayrı seanslardır yani kadın erkek ayrıdır araştır bence

    0|0
    0|0
  • Erkek kılığında git.

    0|0
    0|0
  • :) bayanların çok olduğu salonlara gidebilirsin sadece bayanlara hizmet veren yerler de var

    0|0
    0|0
  • Sadece kizlarin gittigi gunler oluyor bazi salonlarda

    0|0
    0|0
  • sadece bayanlara özel fitness spor salonları da var

    0|0
    0|0
  • gitme ben bile gitmeye çekiniyorum arkama bakarlar diye aS:DQwda

    0|0
    0|0
  • Cekinme tosun git

    0|0
    0|0
  • gitme o zaman.

    0|0
    0|0
  • bende ilk günlerde utanıyordum ama sonra özgüveninin yerine geliyor kanka

    0|0
    0|0
  • saçmalama lütfen, paşalar gibi gidip sporunu yap lütfen..

    0|0
    0|0
  • la öfff bütün dünya sana bakıyor sanki adriana

    2|0
    0|0
  • Çarşafa gir öyle git oh ferah ferah :D

    0|0
    0|0
  • Kapalı giyin çarşaf falan peçe tak bide hem daha iyi terlersn pampa

    0|0
    0|0
  • belirli aletleri al evde kendin çalış o halde

    0|0
    0|0
  • biz siz keserken utanıyor muyuz :P

    0|0
    0|0
  • Bakar tabi herkes tayt falan giyiyo o cihazlarin bakimina gidiyodum salonlara neler neler :D

    0|0
    0|0
  • Yüzünimü kaoatiyosun ,😉

    0|0
    0|0
  • Atlamaya musait bir yeriniz varsa 10tlye bir ip al ve atla. Salonla ugrasma bence.

    0|0
    0|0
  • Bana da bakıyolar aynen =//

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 12

  • erkeklerin umrunda olmuyor ağırlıkların altında can çekişiyorlar emin ol :D
    cidden çok utanıyorsan sadece bayanların olduğu seanslar oluyor bazı salonlarda onları araştır ama bence teşhirciliğe gerek yok bakmakla ellerine ne geçicek ayrıca bakmıyorlar bile boşver gitsin sana bakana sende bak hayırdır de :D

    0|0
    0|0
  • Sadece bayanlara ozel salonlar var ya da belli saatlerde hizmet veriyor.. cok rahatsiz olacaksan oralara gidebilirsin..

    0|0
    0|0
  • Kadınlar olana git

    0|0
    0|0
  • Bayanlar için olana git

    0|0
    0|0
  • Hehehhehe sirf onlar icin gitmeye baslarsin. Cok fena ya, bizim salonda bir cocuk vardi bir gün onu boks çalışırken izledim de sonra yüksek ateşten hastaneye kaldiriyorlardi...

    0|0
    0|0
  • Sadece kadinlar icin olani var ayrica erkekler sizi yemiyo

    0|1
    0|0
  • B-fit e git sadece bayanlarin oldugu bir salon

    0|0
    0|0
  • bayanlara ait bolumler var

    0|0
    0|0
  • sadece bayanlarin oldugu salonlar var oraya git

    0|0
    0|0
  • Alışırsın

    0|0
    0|0
  • Dar kisa falan giyme tak kulaklığı yapacağına odaklan kimseyi görme

    0|0
    0|0
  • sen yap sporunu bakan bakar göze yasak mı var takma bile

    0|0
    0|0
Yükleniyor...