211 TL lik Telefon.......

merhaba arkadaslar.Sahibinden.comda satılan sıfır telefonlar alınır mı sizce?Yani s8000jet sipariş verdim toplam fiyatı 211 TL tuttu ama dün telefoncuya sordugumda piyasada olmadıgını yani pek kullanılmadıgını falan söyledi.Ayrıca orjinal olup olmadgnı ilmiyorum.Telefonu henüz almadım.Postanede duruyor.Vazgecsem mi kendi gözümle gördgm ürün mü alsam?Fikir verin nolur...


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • ordan satılan telefonları %99 u orjinal değil

    0|0
    0|0
    • orjinal oldugunu nasıl anlarım?

    • eline alınca anlarsın o zamanda iş işten geçmiş oluyo boyutlar özellikler birebir aynı ama hakiki çin malı aletler ekran kalitesinden bile anlarsın renklerdeki solukluk piksel aralıkları herşey belli eder

Erkekler Ne Diyor 4

  • 1-ihtiyacın yoksa alma

    2-elektronikte görmeden alma...

    3-elektronik şans işi, iyi/kötü çıakbilr yani...

    0|0
    0|0
    • ihtiyacım var o yuzden alıyorum

      bilmiyorum cok kararsızım

    • aklında soru işareti kalmasın bence..

      git bilinen bi yerden all...

      vatan, bimeks gibi

      teknosadan alma ama

      pahalı oarası çünkü...

      gitmeden önce ne alacağına karar ver

      öyle git mağazaya

      değilse

      istemediğin bi telefonu snaa iteleyebilirler...

    • tskler.

  • Eskı bır telefon.. Bence gıt adam gıbı telefoncudan veya ındırımden al.. Görmedıgını alma..Alacaksanda kapıdan ödemelı al once telefona bak begenırsen odemeyı yap..

    0|0
    0|0
  • kendi gördüğün bişe al benim arkadaş laptop aldı netten baktığımızda iyiydi ama bize hurda geldi tahmin et bence vaz geç

    0|0
    0|0
  • elektronikğe güven olmaz. ama gözünle görmediğin bi ürünü alma

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...