Fıfa'nın Real Madrid ve Atletico Madrid'e Transfer Yasağı Vermesini Nasıl Buluyorsunuz?

Hani Turkiyede bitik yıldızları alıp bizim paramız var diyen Acunun parasıyla transfer yapan takımın taraftarları bunu iyi dinlesin.
Şu anda Türkiyedeki her takım tehdit altında Beşiktaş zaten oyuncu satmadan transfer yapamıyor, Galatasarayın eli kolu bağlı, Fenerbahçede Uefa tarafından büyük bir inceleme altında


0|0
0|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Fenerbahçe nin sana gelirlerini sayayım

    hedef1milyon uye kampanyası 100 000 üye 200 milyon tl
    ülker reklam anlaşması 90 milyon $ = 250 milyon tl
    Yandex minimum 4 milyon euro o suanda an itibariyle 10 milyon € ya yaklastı reklam tıklamalardan aratmalardan : 30 milyon tl
    Kombine geliri : 80 milyon tl
    Fenerium : 20-,30 milyon arası karlılık
    ve dahasıda var gelir noktası olarak yayın başarı ve mac gunu hasılat geliri ekstralar

    evet Sahte şike sureci sebebiyle avrupa geliri olmadı Fenerbahçe nin ama Fenerbahçe yıkılmaz yıkılmayacak tek klüp Fenerbahçe dir Uefanın denetiminden sorunsuz sekılde sıyrıldı Niang transferinde sadece iş adamları bonservisi odediler Ferit Şahenk Nihat Ozdemir Ali Koç

    Acun konusunda gelince sahte şike süreci sonrası maddi sıkıntılarda Fenerbahçe tahvil ihracı yaptı ve acun klüpten tahvil satın aldı yani 1 sene geçti ve o tahvillerin faizli kazanclı geri odemesi yapıldı oyle gizliden atıp tutmanın alemi yok

    0|0
    0|0
    • Gizliden atıp tutmanın alemi yok peki ordan burdan sallamanın alemi varmı? Emenikeyi Acun İlıcalı almadımı? Mousa Sowu hükümete yakın isim olan Nihat Özdemir ve beraberindeki kişi almadımı.
      Fenerium digerler gelirler falan hikaye onların tamamı toplasan ikiyle çarpsan 1 yıl Şampiyonlar Ligi gelirinin altından kalır.
      Yandex Fbden önce Gsye geldi teklif yaptı ama o kadar reklamda anlatılanlar gibi değilmişki Gs kabul etmedi.
      İş adamları yardımından yoksun bir Fbnin ne kadar kötü durumda olduğunu Mayıs ayında Hulusi Bengü belgelerle gösterdi.
      Zaten Gelirlerle falan olmuyo o işler senin kasanda istediğin kadar gelirin olsun herhangi bir sportif başarıdan gelecek bir gelirin olmadığı takdirde cezayı yersin PSG de çuvalla para var yine yedi cezayı

    • Hepsini Göster
    • Şimdi iyi araştır Galatasaray bu yıl Şampiyonlar Ligi'nden yaklaşık 17 milyon Euro para almışki bunun yayın hakları ve Avrupa sponspru Türk Hava Yolları şeyide var.

    • 27 olacaktı

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Maddi olarak en kötü durumda olan iki takım tranzonspor ve Galatasaray. Fener acun hakkında bir bilgim yok ama acun fenere para verecek kadar eşek değildir. Real ve atletiko nun cezası ise maddi nedenlerden değil 18 yaş altı oyuncu transferlerinde yaptığı usul hataları...

    0|0
    0|0
    • Emenikeyi alan Acundur daha önceden ve hala Fenerbahce iş adamlarından büyük destek alıyor yoksa onunda sportif olarak kasası boş
      Psgde ceza aldı çuvalla para olmasina rağmen benim param demekle iş olmuyor gider gelir dengesi çok önemli

    • Bilmiyorum kim aldı ama real ve madrid maddi sıkıntılardan dolayı ceza almadı yanlışın var.

  • onlara ceza veriyorlarsa bizimkilere acımazlar. . zaten istemiyorlar Avrupa'da Türk takımı. bahane olur onlar için

    0|0
    0|1
  • Beşiktaşın öyle bir derdi yok fiko sağolsuın dembaba yı satıp marioyu bedavaya alıyor.

    0|1
    0|1
    • Şu anda Beşiktaş oyuncu satmadan iyi bir oyuncu alamaz Uefa Bjkye bu şartı koydu zaten Bjk daha önce Uefadan men yemişti bu yüzden

    • Hepsini Göster
    • Ahahahah en son ne zaman Şampiyon oldunuz hatırlıyomusun:)? Dur ben söyliyim 7 sene önce ahahahaha
      Gomezi istesek alırdık Hamza istemedi almadık Sneijder gibi oyuncu var mı Ula sizde 2 yildizlilar ahahahah

    • zaaaaaaaaaaaaaaaaa ezolar 11 puan ahasdadagasdadada

  • kardeşim türk kulüpleri tamamen bitmiş durumda üç büüyklerin transfer politikasına bak dışarıya hiç oyuncu satmadan çok büüyk paralara bitik oyuncular alınıyor başarıda gelmiyor. Avrupada Portodan başka takım tanımam ben adamların sistemi harika

    0|0
    0|0
  • umarım bızede gelir bu cezalarda adam gıbı yönetılır klupler. gerçi tff nın yonetımı ortadayken aşağılardan ne beklenır kı

    0|0
    0|0
  • Türkiye kulüplerinin durumu hiç iyi değil ilerde illa ki yaptirimlar olacaktır çünkü yönetimler çok kötü malesef...

    0|0
    0|0
  • Merak etmeyin fenerbahçe ceza almaz

    0|0
    0|0
Yükleniyor...