Yaza hazirlik yapan var mı fitnesci kardeslerim?

Buyumeye devam yaza ins daha saglikli ve dinc bir vucutla giricez
Yaza hazirlik yapan  var mı  fitnesci kardeslerim ?




0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben yaza ya da kışa hazırlık yapmam, sporu sürekli yaparım.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 4

  • kanka kışın yaza hazırlık yapıyom fit oluyom yazın mutfakta her pişirdiğimden yiyipte mesailerden dolayı spor yapamayınca daha bir sarkıyom bıraktım hazırlık mazırlık yok artık g. t ayrı göbek ayrı gezecem :D

    0|0
    0|0
    • Yazinda yapmak lazim yap yani bence alisirsan birakmazsn

    • sabah 7 de güneş daha yeni kendine gelirken servise bir biniyoruz akşam saat 9 10 mutfaktan çıkış kanka güneş doğru düzgün görmüyoz kanka

  • Useniyorum.

    0|0
    0|0
  • Yok pikachu

    0|0
    0|0
  • bir başlayamadım en son yaz sonlarında yaptım, kilo da gitti bide diyette yapmam lazım lanet olsun

    0|0
    0|0
    • Ben 12 kilo verdim yaglardan kurtuldum simdi bulga giriyorum yani büyümeye

    • ben çok kötü oldum ya , yaptıgımda halter falan çalışmıyom full kendı ağırlıgımla takılıyodum o yuzden sımsıkı oldum sadece şişmedim yani fazla zaten kilom yoktu öyle göbek vardı biraz, sonra 3 kilo aldım o zaman işte 6-7 ay önce sonra bıraktım, bayagıdır keyfım yojk hayattan sogumus dolanıyorum bıraktım her şeyi 2 ayda 7 kılo verdım acilen kıloda almam lazım sımdı. Ama devamını mutlaka getır bı kere başladımı zaten yapmak istiyon sureklı

Yükleniyor...