Başarıya ulaşmak için zekâ mı, çalışmak mı önemlidir?

Başarıya ulaşmak için zekâ mı, çalışmak mı önemlidir? Siz ne düşünüyosunuz arkadaşlar?


0|0
11|7

En İyi Erkek Görüşü

  • İkisi de değil çoğu zaman yalakalık önemli! Nerde yükselen birini görsem çoğu yalıyor. Ama zekiysen ve çalışmazsan olmaz. Çalışırsan, zeki olmasanda olma ihtimali var, helede yalayabilirsen:D Hem zeki hem çalışkansan yalamasanda olur, yalayan çok olur;)

    0|0
    0|0
    • devlet memurusun bence :)

    • hayır asi bir özel sektör kölesiyim, ne müdür dinlerim ne amir, bana işmi yok der yalamam, yalayanlardan iğrendiğimden öyle bir cevap yazdım:D Gerçekler de bunlar.

    • Harbi olmak her zaman iyidir paranın kölesi değilsin en iyi cevap bence bu

Kızlar Ne Diyor 11

  • Çalışma daha önemlidir.

    0|0
    0|0
  • Çalışmak önemlidir. Şahsen ben çok zekiyim ancak çalışmadığım için hiç başarılı olamıyorum. Burdan yola çıkabilirsin :)

    0|0
    0|0
    • Zekiyim ama amele olmak istiyorum diyosun yani :)

    • Hepsini Göster
    • Çalışma boşver :)

    • Çalışmıyorum zaten bi daha mı gelcem dünyaya :)

  • Çalışmak, zekalık kulanmadigin sürece gereksiz

    0|0
    0|0
  • zekan seni bir yere kadar götürür, asıl önemli olan azmindir. azmin yoksa zekanı ziyan etmiş olursun.

    0|0
    0|0
  • basarıya ulasabılmen ıcın dogru bı es bulman lazım :)

    0|0
    0|0
  • Başarıya ulaşmak için önemli olan zekadır.Ancak başarılı kalmak için çalışmak gerekir.

    0|0
    0|0
    • ikisinin karışımı yani biri olmazsa biri olmaz tek basına ayakta duramayız diyosun haklısın

  • Çalışmak önemli.

    0|0
    0|0
  • Biraz zeka,biraz hırs,biraz zaman..

    0|0
    0|0
  • %50 yetenek %30 zeka %20 calismak.

    0|0
    0|0
    • yetenek her insana mahsus değil yetenek yoksa?

  • İkiside önemli.

    0|0
    0|0
  • İkiside önemli.

    0|0
    0|0
    • yanlızca birini sececek olsan?

Erkekler Ne Diyor 6

  • çalışmak başarıyı getirir, zeka+çalışmak ise bunları link link

    0|0
    0|0
  • başarıya ulaşmak için bedel gereklidir. gördüğün çoğu şeyde olduğu gibi. zengin olmanın her şeyin bir bedeli vardır.

    0|0
    0|0
  • akıllı insan çalışarak zeki insan kısa yolldan

    0|0
    0|0
  • şans... ...

    0|0
    0|0
  • asgari bir yeteneğin olması önemli. ondan sonra aradan sıyrılıp en tepe için çalışmak

    0|0
    0|0
  • Allah isteyecek.İstediğin kadar zekan olsun kaderin kötüyse bi b..k olmaz.Kusura bakma allahın sevdiği kul olacan.Zekada boş çalışmada boş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...