Kadınların yaşamasının daha kolay olduğu bir ülke var mı?

18 yaşına girdim şu an erken. Sınav için çalışıyorum tercümanlık istiyorum. Üniversiteyi bu ülkede okuycam ama daha sonrasında yaşamıma bu ülkede devam etmek istemiyorum. Bilmiyorum çok ayrıntılı bi araştırma yapmadım. Aklımda Londra var İsveç Kanada var. Ama pahalı ülkeler. Yinede mümkünmüdür bu ? Çevrenizde bu ülkelere yerleşen var mı ?


0|0
412

En İyi Erkek Görüşü

  • Isveç Ingiltere pahalı ülkeler ama ücretler de ona göre yüksek. Ben de düşünüyorum Isveç ya da Norveç'i

    1|0
    0|0
    • tercümanlık yapsam ne kadar olurki ücret :/

    • Hepsini Göster
    • hayır sevdiğim iş tercümanlık. sırf başka ülkeye yerleşmek için sevmediğim işi yapmam

    • o zaman en rahatı yabancı bi eş bulacaksın evlen yerleş en rahatı

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 11

  • hayalleeeer hayalller :). facede falan olur ya benim hayalim... gercekte olan... diye o geldi aklima daha kucuksun 7-8 yil sonra bikac cocukla turkiye sartlarini omuzlamis bi vatandas gordum ben sende nedense

    1|0
    1|0
    • yanlis. hayaller gercek olabilir benimkide olcak kimsenin ne dedigi umrumda değil. tek bildigim bu ulkede yasamayi istemiyorum

  • Çok araştırma yaptım. Öğrenci konusunda en iyi Ülke Kanada. Irkçılık, ayrımcılık yok. Türk Mahallesinde takılırsın ama diğer insanlar ile de rahat iletişim içinde olursun. Ülke kesin anlamda göçmen Nüfus ile ayakta kalıyor ve bu yüzden dışardan gelen bütün herkese iyi haklar sunuyorlar. O Ülkelere gidersen büyük ihtimalle kendine yazık edersin. Oralar belli bir şekilde Maddi ve Manevi güç ister. Artı insanlarıda bildiğim kadarı ile buz gibi. Gittiğinde karşına çıkacak tekşey. Türk Mahallesinde bir nevi küçük Türkiyede takılmak olacak. Yani gittiğine değmez.

    0|0
    0|0
    • Gitmedende bilemezsin dimi

    • Hepsini Göster
    • Bunu dee canımı ye. :d.

  • Egitimli insanlar icin Almanya´da yasanti cok güzel, kadinlar buna dahil.

    bu konuda en refah ülke diyebilirim...sosyal haklarindan bireysel haklara kadar yasanilmasil gereken en güzide ülke...

    Hollanda, Belcika,Lüxemburg ve Isvicre alternatif ülkeler olabilir...

    0|0
    0|0
    • Almanya pek tercihim degil insanlarinida onemsiyorum. aslinda aklimdaki ulkeler ozellikle. ingiltere disinda pek istekli degilim

  • Kanada çok güzel bir yerdir link

    Bence kendini zorla ve orada yaşa onun dışında bir kadın olarak Polonya, Hollanda ve New Zealand da gayet bir yaşam sürebilirsin.

    0|0
    0|0
  • Amcam Fransada Oturuyor.Para Birimin Bilmediğin İçin Sömürülüyorsun İlk Başlarda Derdi.Yabancı Ülkelerde Din Fazla Kafaya Takılmadığı İçin Sokakta Bile Öpüşenler Var Derdi.Ve En Önemlisi,Ezan Sesi Yok Derdi. Sen Karar Ver

    0|0
    0|0
    • sokakta öpüşülmesi rahatsız etmez. para birimide öğrenilir. ezan seside o kadar sorun değil.

  • Pattaya'ya git kadın sayısı erkek sayısından oldukça fazla... Geçimde rahat sıkıntı yok.

    0|0
    0|0
  • slovenya fena değildir

    0|0
    0|0
  • amma abarttınız Türkiye den daha iyi bi ülke olabilir mi ya Anadolu burası

    0|0
    0|0
  • almanya en iyisi

    0|0
    0|0
  • İsviçre en uygun yer gitmedim ama gidiceem okulum bitince

    0|0
    0|0
  • Rusyanın bi bölgesinde kadınlar şehri varmış.50 kadına 1 erkek düşüyormuş.Orada yaşa erkek olmadımmı hiç bir sıkıntı çekmezsin:)

    0|0
    0|0
    • Haha yok canim lezbiyen degilim :D

    • Hepsini Göster
    • Avrupa birliği vatandaşıyım ve inan bizi bizden başka seven yok dünyada:)

    • Aman ne sevgi :D en onemlisini unuttm zaten ben ingilizce diline bayiliyorum rusca sevmem dolayisiyla rusyada yasayamam :p

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ben Hollandada yasiyorum ve emin ol ki burada hayat cok pahali. Zaten muhtemelen gelemezsin, almazlar, gelsen bile seni cok zor gunler bekliyor cunku o saydigin ulkelerin vatandasi olamayacaksin o yuzden sana maddi manavi hic bir destek saglamayacaklar. Ortada kalirisn. Ve her ulkenin insani degisiktir sen eger Turk insanina alismisan baska ulkelerin insanina alisamasin. Seni uzerler avrupalilar cok uyaniklardir sinsi bir zekalari vardir eger arkan yoksa veya ulkeyi tanimiyorsan dogmus buyumemisen seni karinca cigner gibi cignerler guzelim :).

    0|0
    0|0
  • hayat sana güzel ama asıl soru bunları yapabilecek para var mı bacım <3

    0|0
    0|0
    • o kalp noluyo :D bacım. şu an param tabiki yok okuyorum ama üniversite kazandığımda özel ders verip biriktiririm çalışmaya başladığımda kazanırım belki biraz ailemde yardım alırım ama işte tam bi bilgim yok yurtdışındaki para durumu geçim hakkında

    • işşala işşala :)

  • sanırım yok kadın ve karşılaştıkları her yerde aynı

    0|0
    0|0
  • Barcelonaya git.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...