Sence küçültürmü yoksa büyütürmü bilmiyorum??

‘TITREŞIMLI GÖBEK ERITME ALETLERI acaba göğüsümü küçültürmü hergün kullansam eritse biraz yağları ... deneyen varmı acaba..


0|0
4|7

En İyi Erkek Görüşü

  • boyun kaç?

    1|0
    0|0
    • 1.61

    • 161e 90 çok büyük...titreşim, kist varsa sıkıntı yaratır

Erkekler Ne Diyor 6

  • özür dilerim ama gögüslerdeki yağ değilde silikon değilmi ve onlar titreşimle küçülebilecek şeylermi ?

    1|0
    0|0
  • küçültür yağları yakar..

    1|0
    0|0
  • Kendinde Göğüs Denebilecek Bişey Bulamayabilirsin . )

    1|0
    0|0
  • Ya onu burak zayıflamak o tür aletlerle olmaz eğer yürümem koşmam diyorsan al bir ip sonra atla günlük 600 800 kez tabi bidefada değil yani öyle oturduğun yerden kimse kilo veremez

    0|0
    0|0
    • bn kilomu dedim zaten kilom ii daha ne kadar zayıflıyim :?

    • Hepsini Göster
    • göbeği yok dediiiim

    • ya sen ayrıntılı anlatsana ben arkdşım nerden incelmek istiyor bu arkadaş

  • kızım saçmalama öyle aletlerle yağ eritme felan kendini kandrma göğsün değil onlar memeleri göğüs denilen şey bir kastır ve memelerinin altındadır,ve memelerin öyle kolay kolay küçülmez yada büyümez

    0|0
    0|0
  • Sen bana gel ben sana bi keşkül titretmesi yapıyım göbek möbek kalmaz tığ gibi ederim seni :D üstelik

    Ücretsiz

    1|0
    0|0
    • göbeğim yok zaten saol :P

    • Hepsini Göster
    • yaa sende öyle güzelsin demekki allah öyle yaratmış uğraşırsan kendine zarar verirsin eşin seni öyle sevecek zaten 90 çok büyük değil bence ugrasma sarkarsa kocan tiksinir gögüslernden

    • tamam tamam

Kızlar Ne Diyor 4

  • O zayıflatma kemeri denilen aletleri kullanmanızı tavsiye etmem. Çünkü onlar kalp ritmini hızlandırıp kalp ve damarlarınıza zarar veriyor. Spor yapabilme gibi bir imkanınız yok ise eğer, müzik açın temizlik yaparken bir taraftanda kıvırın, oynayın. Belinizi arkaya öne sallayın. Bol bol su için, akşam dokuzdan sonra yiyecek tüketmemeye çalışın. İnanın oynayıp göbek atmak ve bel kıvırmak hem damarlarınızı açacak hemde yağ ve sıvı kaybına sebebiyet verdiği için zayıflamanızda yardımcı olacak.Komşuda pasta börek gibi şeyleri yemeyin.Bunları hayatınızdan olabildiğince uzak tutun.Fazla zaman almadan kilo verebilirsiniz.Dans edin,dans dans dans

    0|0
    0|0
  • sarkıtmasın daa

    1|0
    0|0
    • bilmiyom ama küçültmek istiyorum

    • Hepsini Göster
    • tamam o zmn sıkı dur sana kendi çözümümü söyliiim: 85 beden benmkiler biraz küçük olsn isedm minimizer süyenler var kompedanda onlardan alıcaksn çok küçültüyo ve istersen askısız bile kullanabilrsn straplez şekilde ii baya

    • tamam çok saol

  • göğsün ne alaka?

    0|0
    0|0
  • Millet memesini büyütmek için uğraşıyor,sen tutup küçültücem diyorsun.Bırak büyük kalsın ya,daha ne istiyorsun ki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...