Terk edenler bir gün hiç haber alamazsa bir gün meraktan da olsa arar mı döner mi?

soru basit diyelim sevdiğiniz sizi bi hatanızdan dolayı güvenemiorum dedi yada sizin onu aldattığınızı sandı hatta aldattınız diyelim yada hiç suçunuz yokken bırakıp gitti ne kadar zaman sonra aradılar yada hiç aramadılarmı ne düşünüyosunuz bu konuda ne yaşadınız_?

Güncellemeler:
ısyan etmek bosuna gerı gelmezmıs gıdenler sevgı ask dıye bısey yok bu dunyadaaaa

0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

  • giden geriye dönmez

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • nerden bulcam yasadıgım sehırde 2 metre kar var dısarı bıle cıkamıyoruz sosyal hıc bı aktıvıtem yok ya ben kafayı yıcem memleketımdende uzaktayım:((

Kızlar Ne Diyor 4

  • Dönmez.

    Aramaz.

    0|0
    0|0
  • dönerler

    0|0
    0|0
  • Dönmüyorlar..:(

    0|0
    0|0
    • ne kadar zaman gectı senın ve hatan neydı

    • Hepsini Göster
    • Onun arayacağıno sanmıyorum..sana şöyle bişi söyleyim sen onun icin gururundan vaz gectıysen o zaten birgün değerini anlar..belki bi kac ay sonra ya yıl..ben cünkü bu kişi cok önceden tanıyordum,ben dedim gibi umursamamiştim..ve yılar sonra bi şans verseydim dedim ve aradım:) ama gereksızmiş aramam,sadece şuan sadece 2misin biririmize ayit olmadığımızı daha iui anladım

    • ya gururumdan vazgectım dedıgım söyle.yalvarırım gerı dön bı şans ver felan asla demedım.sadece gel mucadele edelım mahkemeeye versek cıkacaktı yok dedı versekte sana guvenım kalmadı dedı bende ısrarcı oldum.sonunda hakaretler felan ettı aılesı arkadasları kendısı ve ögrendımkı baskasıyla tanısmıs yanı benı aldatan kadın kız duskunu bırı olarak göruyo zaten uzak sehırlerdeydık arayacagını sanmıorum

  • OHA AYNI BENI SORMUSUN BENDE MERAK EDİYORUM BUNU

    0|0
    0|0
    • o zman yasayıp görecez ama zaman gecmıyo:(

    • Hepsini Göster
    • baya

    • senmı hatalıydın pekı ne yaptın

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben beni aldatan kızı hayatımdan sildim..Ama aldattığını kesin olarak biliyordum..Kendiside açık sözlülükle itiraf etti..Artık benim için geri dönüş asla olmaz..Benim yapımdaki ve karakterimdeki insanlar içinde olmaz..Çünkü böyle bir durumda af ettmek yeni aldatmalara davetiye çıkartmaktan başka bir işe yaraamaz.. ..Bu nedenle ortada gerçekten bir aldatma söz konusuysa bitmesi gerekir.Herkes kendi yoluna..Ama beni aldatan beni tekrar ararmı onuda bilemem..Belki arar ama beni orda bulamaz..Bunu da o çok iyi biliyor..O zaman büyük ihtimalle aramaz..

    0|0
    0|0
    • ya sonucta sen haklısın bırakan sensın ama benımkı bıraz karısıktı aldatma yoktu ama ıspatlayamadım ama hatalıydım

  • kesin arar... ama senin haberin olmaz belki de... gizlide olsa senin neler yaptığını sorartakip eder... ama bu senin işine yaramaz ... o sadece kendini rahatlatır...

    0|0
    0|0
    • özele kapalı nıye kendını rahatlatsın kı benı suclu aldatan bırı olrak göruyo

Yükleniyor...