Insanlarla dalga geçmek

En yakın arkadaşım kendını çok begenmis tamam belki iyi bişey kendi açından ama söyle igrençte bir huyu var başkalarını çok küçümsüyor tipiyle,giyimiyle,konusmasıyla herşeyle dalga geçiyo insanların,bir çift görüyo bak bak çirkinler birbirini bulmuş diyo ne kadar kotu bısey yaptıgını anlatıyorum ama anlamıyo vazgeçmıyo bu huyundan ben boyle dedıkce bana sarmaya basladı. tip konusunda yarım kadar degıl ama söyledıklerını gorsenız olmayacak seylere kılıflar uyduruyo ne yapım ne soyleyım buna en nefret ettıgım sey baskasıyla dıs gorunusu ıcın dalga geçen kişiliksiz...


0|0
5|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Buna ders falan vermeye çalışma, anlamaz. Seni de üçüncü kişilere yönlendirip takım etmeye çalışır başka da birşey olmaz.

    Bundan adam olur mu ? Günün birinde sözleri insanların kulağına kesinlikle kaçar ve tabiri caizse mamçak ağızlı olmanın cezasını görür. Nasıl mı ? Artık hedef aldığı kişi patronu ise işinden olur, kendinden büyük biri ise toplum içinde haşlanır güzelce budanır, arkadaş çevresi ise güzel bir yumruk yiyebilir yani bir şekilde allahın yrattığına kulp taktığı ona hatırlatılır.

    Böyle insanların yanında bilinenlere de aynı gözle bakılır. En iyisi sen bunu nerde buldunsa oraya iade et ve samimiyeti azaltarak kes, zira söylediğim durumları hiç bir suçun olmasa da arkadaşı olduğun için sen de kurunun yanında yaş gibi yaşayabilirsin.

    Biraz önce şahit oldum benzer bir duruma, 2 kişi sokakta yürüyorken ilerde birine gür bir sesle " senin çirkinlikten sela'nın verildiğini duydum da cenazene geliyordum " diye bağırdı. Yanında sesi hiç çıkmamış arkadaşı da var. Hitap edilen en az 20 yaş büyük ve daha efendi görünen biri, "" ağzını topla " diye cevap verdi. Bu zibidi hala aynı gür sesle " ya sana kefen de fazla soyup çıplak gömelim de masraf çıkarma " gibi birşey söyleyince hitap edilen patladı. " Siz ananızı soyup çıplak gömseniz daha iyi olur " ...Sonrası kargaşa. ...

    Burada dikkatini çekmek istediğim , hiç sesi çıkmayan ama ağırlafa ortak olan diğer kişi. Hiç haketmediği halde koca sokağa karşı , bir anlayış kazasını boşuna , sırf bu zibidinin arkadaşı olduğu için yemiş oldu.

    0|0
    0|0
    • kardesım haklısın.

      kurunun yanında yasta yanıyor uzak durmaya calısıyorum ama unıdeyım aynı evde kalıyoruz nerden cıktıysam artık aynı eve benım anlamadıgım kızlar bunun pesınden kosuyo bu neden pekı?

    • Hepsini Göster
    • fotokobi falan degil şuan 4 kişiyle çıkıyo kızlar farklı unıdeler,2 kız gozumun onude numarasını ıstedı falan cafeye davet ettıler. hala kız ayarlama pesınde.

    • Bu karaktersizliğin şerefsizliğin daniskası, ordan burdan kızları ayarlamak. Bu arada kızların da normal kafada olmadığı açık , telefon isteme cafeye davet falan, kendini bilen kız bunları asla yapmaz. Konu karmakarışık ama kesin olan şey , " düşük " ayarlı insana benzer ayarlar geliyor. Bu bir meziyet değil, yalan rüzgarı ve buna takılırsan dersleri sınavları yakarsın, 4 sene eglenir ama hayatının hatalarını yapar yıl kaybeder mezun olamazsın. Yaldızlı boş iş bunlar, kurtar kendini derim

Kızlar Ne Diyor 5

  • Soruyu göremedim, gidiyorum.

    0|0
    0|1
    • tabı dogru ızın ıcın bıraz uzun altlarda soru.,

      ne yapmalıyım ne soylemeyellıyım dıye sorudum.

    • Hepsini Göster
    • uzak duruyorum şu an

  • Aşşağılık kompleksi var arkadaşının.

    Başkaları üzerinden prim yapıyor.

    Sen ona "hayırdır aşşağılık mı hissediyorsun kendini insanlarladalga geçmenin amacı ne" diye sor muhtemelen kavga edersiniz ama, epey algıları açılır.

    0|0
    0|0
  • bende hiç tahammül edemem,

    muhatap olma bence

    0|0
    0|0
    • aynı evde kalıyoruz once boyle degıldı kızlar bunun pesınde kosmaya baslayınca 180 derece dondu.

  • arkadasini iyi secmedin bir muddet sonra sende ona uyarsin

    0|0
    0|0
  • İnsanlarla dalga geçenlerin bizzat kendisinin sorunları vardır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bana kalırsa o arkadaşın çağın gerektirdiği özelliklere sahip:Umursamamak ve değer vermemek

    Çoğu kişi bunlara sahip olmadığı için kazanamıyor hayatta

    Herkes iyi şeyler ister ;iyi davranışlar iyi insanlar vs ama bunları gördüğü zaman da hoşuna gitmez

    Onun gibi olmanı tavsiye ederim

    0|0
    0|0
  • Oyle insanlar yalniz kalmaya mahkumdür aslinda..etrafinda arkadasi kalmamistir yalnizliktan kime saracagini bilmeyen bos insan örnegidir ..

    0|0
    0|0
    • kızlarla arası iyi onlarla takılıyor genelde

    • Kizlarda bayilir bu tiplere zaten :-)birak kizlarla takilsin kardesim ozaman ..totosu sikisincada kizlardan yardim istesin ..

  • aynisini sen ona yapmayi dene. duzgun bir giyimi olsa bile dalga gec tipiyle saciyla dalga gec elbet anlar hatasini

    0|0
    0|0
    • ben edemem ne olursa olsun nefret ederım Allahın yarattıgıyla dalga gecmeye.

    • bunu dalga gecmek olarak algilamada sadece hatasini anlamasi icin yapacagin birsey olarak dusun bir nevi saka gibi yada haddini bildirmek gibi

Yükleniyor...