Taktik verin ibolar?

Şimdi ben uni değiştirdim yeni bir yerdeyim lisem falan çok vasat geçmişti sosyel bir tip değilim içe kapanık biriyim falan neyse. İlk unide böyle geçti ezik bir tiptim. 1,90 boyum var biraz fit olsan özgüveninde herine gelir sevgilide yaparsın gibisinden gaza getirdiler bende bunaldım böyle hep içe dönük yaşamaktan. Olay şu ki uni yurduna yerleşicem fitness merkezide var uninin kendi kendime nasıl halledebilirim bu işi? Nerden nasıl başlıcam vs? Hayvan gibi vücut istemiyorum zayıflayıp fit olsam yeter. Bide çok üşeniyorum yıllar boyu hep totomun üstüne oturup dizi izlemekten sporu falan sevmiyorum 😂😂 nasıl alıştırıcam vs?


0|0
0|3

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 3

  • Sağlıklı yaşama karşıyım

    0|0
    0|1
  • En iyisi doğal olmak kardeş yeter ki şansın yalvar gitsin düşecek kızlara denk gel ;)

    0|0
    0|0
  • Bırak sporu yav ne gerek var mnk üç günlük dünya herkes ölecek istediğini ye iç ama abartmadan şişmeden... Spor engeldir.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...