Hangisini gerçekleştirmen durumunda hayat sana güzel olur?Hangisini gerçekleştirmen durumunda "hayat sana güzel" olur? Kapat

Profil fotoğrafınız hangi yönünüzü ifade ediyor?

Koymuş olduğunuz profil fotoğrafı hangi yönünüzü ifade ediyor ? Ya da neden o fotoğraf ?


0|0
56|48

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 56

  • Acı konuşurum manasında asdasfrasf

    1|0
    0|1
  • Bu içimdeki çocuğu ama daha önceki profil fotolarım tehlikeli olduğumu ifade ediyordu. :)

    1|0
    0|1
  • Sizinkisi bence isyankar oluşunuzu veya bu hayata ve insanlara isyanınızı ve benimkiside var olan korkularımı yenmekle alakalı bir fotoyu avatarım yaptım.Adıma nikime yakışan bir fotoğraf oldugunu dusunuyorum ve yenmem gereken korkularımı yansıtıyor ama beni tam yansıtmıyor.Gerçek adıma veya tam olarak gerçek kişiliğimi yansıttığını düşünmüyorum.

    0|0
    0|1
  • Anaçgilliğim ve La Litterature Française.

    0|0
    2|1
  • ormantik<3

    0|1
    0|1
  • sıradan bişey işte.

    0|2
    1|1
  • tasarımcılığımı

    0|0
    0|1
  • Üşengeçlik. Yeni foto arayışına çıkamıyorum.

    0|2
    1|2
  • Bakimli ve şık yönümü. Ayakkabılara olan düşkünlüğümü

    0|0
    0|1
  • benimki romantik yönümü ifade ediyor

    cok hosuma gitmisti ondan onu secmistim, sevdiginle el ele kol kola ohhh :)

    0|1
    0|1
  • Esprili yonumu diyecegim :p

    0|0
    0|1
  • kızın tarzını seviyorum

    0|0
    1|1
  • etrafımda herkes beni bu kıza benzetiyo ama cidden aynıyız.çokta sevdiğim biri o yüzden :)

    1|0
    0|1
  • valla direk beni

    0|0
    0|1
    • senin gibi bi hatunu 2 kişinin yapmış olması insana inanılır gelmiyor . daha cok işlerinde usta bi grup sanatcinin . ustalık donemi eseri gibi duruyorsun

    • teşekkür mü etsem yoksa anama babama ne diyosun la sen deyip sert mi cıksam bilemedim

    • hacı sen ne yazmışın öyle ya xd

  • o an mutluydum

    0|0
    0|1
    • Ama kafa yapan hayallerin kaçı gerçek ? Bkz ; Alper Ayyıldız-Başkentim aşk.

    • hiçbiri

  • yalnız bir insan olamam yanımda daima sevdiğim , eşim olmalı... -----MR&MRS---- herkesin bir eşi vardır yalnızlık allaha mahsustur ...

    0|0
    0|1
  • garfieldın tembelliğinde uyuşukluğunda kendimi bulmamı ifade ediyor :)

    0|0
    0|1
  • aldığım nick ile alakalı

    0|0
    0|1
  • Çok gizliyim. baktım herkeste bu var bu olsun dedim de. seninkinde pek hayır yok kardeş ya.

    1|1
    1|1
    • o da isyanı gösteriyor.

    • Artık isyan etmem töbe.

  • Çocuklar ve aşk.Hayatımın anlamları,yaşanırlığı bi nebze güzelleştiren şeyler.

    0|0
    0|1
  • Kontes ...

    0|0
    0|1
  • adriana yı hem fiziki olarak hem de davranılş olarak severim.iyi kadın oy yerim :)

    0|0
    0|1
  • Kahraman Tazeoğlu en sevdiğim şairdir. Ve bu söz de sanki onunla beni anlatıyordu. Hoşuma gitti koydum işte

    0|0
    0|1
  • ruhlar alemine olan merakım ve çizerliğimi yansıtıyo.

    0|0
    0|1
  • duygularımın değişkenliğini

    0|0
    0|0
  • "attırmayın kafamın tasanı" tarafımı

    0|0
    0|1
  • aslında bunu sana sormalıyım şu an :D

    0|0
    0|1
    • Kimseyi takmayıp isyanımı bu hareketle dile getirdrgim icin.

    • Hepsini Göster
    • ben seni seviyorum kasma

    • Allah razı olsun :)

  • garson bekleyen yönümü :D o nasıl bi yön olduysa.

    0|0
    0|1
  • benimki cilgin bir cocuk oldugumu anlatiyorda abi senin şu profil foton hangi yonunu anlatiyor ben onu merak ediyom.

    0|1
    0|1
  • hiç bi anlamı yok ilk üye olduğumdan beri değiştirmedim

    0|0
    0|1
  • Kızlar Devam
    26

Erkekler Ne Diyor 48

  • Ne desem bilemedim şimdi.

    Hayvan mıyım acaba :d

    0|0
    0|1
    • :D o da sen gibi sevimlidir belki ? anca böyle kıvırabildim :D

    • Bu fotoyu da kıvırmak zor şimdi, dediğine inanalım :d

  • masumiyetimi.

    0|0
    0|1
  • Dilimi çıkartabilme yonüm ?

    1|0
    0|1
  • Satanist yönümü.

    2|2
    0|3
  • İyimser loser kişiliğimi

    0|0
    0|1
  • Alkolık.

    0|1
    0|1
  • En sevmediğim şeyi ifade ediyor

    1|0
    0|1
  • Pilot yönümü.

    0|0
    0|1
  • Fotoğraflar benim kendi fotoğraflarım, yakışıklılığın ne demek olduğunu görün istedim, ondan koydum :D :D:D :D:D skdksldksl :))))

    Bir şey ifade etmiyorlar yahu :)))

    0|0
    0|1
  • benim foto gayet mormal sıradan öyle masum birini anlatıyo işte

    1|0
    0|1
  • Her fikre saygı duyulmasını.

    0|0
    0|1
  • Hayata bakış açımı!



    Bu arada alakasız ama sormam gerek. Resim Linkleri paylaşıldıktan sonra siteden nasıl kaldırılıyor?

    0|0
    0|1
  • bu dünyada emperyalist sisteme karşı oluşumu

    1|0
    0|1
  • Rahat ve hayattan bir beklentimin olmadığını gösteriyor, biraz da cool' luk var tabi :)

    0|1
    0|1
  • Profil fotom beni ifade ediyor . Neden o çünkü onu koydum :D

    0|0
    0|1
  • benim ne kadar iyi bir insan oldugumu

    0|0
    0|1
  • kötülüğün ali cengiz oyunlarıyla, bilinçli olarak kaybetmiş gösterilmesine karşı olduğumu.

    "sen burada ezilirken ben bilmem nerede ne yapıyor olcağım hiimen" gideceği yeri niye söylettirdin senarist ,kurtulup gelecek işte he-man biliyoruz...

    0|1
    0|1
  • Böyle bi çocugum olsun gözleri renkli ve sinsi sinsi baksın

    0|0
    0|0
  • içkiyi sevmediğimi <3

    1|1
    1|2
  • kendim yaptım ondan koyuyommm :D

    0|1
    0|1
  • Sıcaklık, samimiyet ve bir o kadar da tetikte.

    0|0
    0|1
  • site default bunu verdi. herşey nasip kısmet

    0|1
    0|1
  • hiç bir yönümü sadece foto işte .D

    0|0
    0|1
  • ne kada da datlı bi kada farklı olduumu tabisi :)

    0|0
    0|2
  • Benim profil fotoğrafımın hangi yönümü ifade ettiğini anlamak için Müslüm Baba'nın parçalarını sakin bir kafayla dinleyip neler söylemek istediğini nelere tercüman olduğunu anlamak gerekiyor.

    1|2
    0|1
  • cok yönlülügümü:-)

    0|1
    0|1
  • The Blues Power

    Albert King

    0|0
    0|1
  • yakısıklılıgımı :)

    0|0
    0|1
  • beğendiğim için

    0|0
    0|1
  • mübarek bir amcamız

    0|0
    0|1
  • Erkekler Devam
    18
Yükleniyor...