Kızlar sizin için bişe buldum işinize yarıyacağını umuyorum. Yorumlarınız??

Sürekli sorulan nasıl daha sexi görünürüm sorularınızdan esinlenerek bunu buldum. Siz ne diyosunuz doğru tespiler mi?

Güncellemeler:
Anaa linki koymamışım :D))) Buyrun link

0|0
116

En İyi Kız Görüşü

  • Çok doğru.

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 10

  • Tespitlerin nerede ?

    0|0
    0|0
  • Bayıldım, hemen deniyorum.

    0|1
    1|0
  • bul mu dedik.

    0|1
    0|1
  • cennetin kapılarını açtık sana buyur gir

    0|0
    0|0
  • bunu sen bulmadin zaten hep vardi ve biz bunu biliyorduk

    0|0
    0|0
    • Tespitlerin doğruluğunu sordum? Tabiki bunları ben bulmadım web tasarımcısı da değilim moda tasarımcısı da...

  • neyin kafası bu:D

    0|0
    0|0
  • ne buldun?

    0|0
    0|0
  • neyi buldun ?

    0|0
    0|0
  • Neyi bulmus bu köyün delisi?

    0|0
    0|0
  • çok aradınmı :))

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • o lınktekı resımdekı hatunların hıcbırseye ıhtıyacları yok:)

    0|1
    0|0
  • Senin kafayı bulman kızların çok işine yaramayacak sanırım. Yahu KS birde iki kere soruyor, emin misin diye? Sorunun önizlemesinde bir eksiklik çarpmadı mı gözüne?

    0|0
    0|0
    • Arada bi kaçtığı oluyo Guru abi sen yapma bari. 193 tane soru sormuşun hiçmi eksik yazı yazmadın. Hor görmeyin sizden az levellileri...:)))

    • yok lem ben manyak gibi kontrol ediyorum, hatta bir de ayrı yazılmamışsa dahi mutlaka düzeltiyorum

    • Ben de dikkat ediyorum. -da' ları bile ayırırım :)) İş yerinin can sıkıntısı atalım dedik elimize yüzümüze bulaştırdık...

  • Hmm etkili bi yol

    0|0
    0|0
  • su anda soruya dusen sazan sayisi 13 gelismeleri takip ediyoruz sayin seyirciler

    0|0
    0|0
  • Müthişsin.Nasıl buldun bunu?

    0|0
    0|0
  • hee neyi buldun?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...