Facebook'ta arkadaşınız yorumunuzu silerse n'aparsınız?

Bir arkadaşınızın fotoğrafına veya yazısına bir yorum yaptınız. Arkadaşınız da kendince bir takım sebeplerle bu yorumunuzu sildi. Ne yapardınız?


0|0
16|26

En İyi Erkek Görüşü

  • o arkadaşı hiç düşünmeden pat diye silerim. daha da konuşmam. ama silmeden önce bana mesaj atıp şu şu sebepten dolayı siliyorum yorumunu deyip izah ederse, o zaman bişey demem

    0|2
    1|1

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bozulurum tabi ama niye sildin diye de sormam, gıcık alırım :D :D

    0|1
    0|0
  • Haklıysa silsin.

    0|0
    0|0
    • haklı değil küfür yok birşey yok sonuçta

    • Hepsini Göster
    • Bi daha yorum filan yapma o zaman. Ya da sor neden sildiğini

    • arkadaş listemden çıkardım zaten. saçma bir sebep söyledi ama zaten yorumumu mantıklı bir sebeple biel silecek olsa önce bana söylemesi gerekirdi nezaketen

  • Umursamam.Hoşuna gitmemiş olabilir gayet doğal.Normal konuşmaya devam ederim hayatta o kadar büyük sorunlar varken bu ne ki tınlamam yani

    0|0
    0|0
  • umrumda bile olmaz açıkçası kendi bilir napim yani ağlıcak değilim..

    1|0
    0|0
    • öyle olmuyo malesef. önem verdiğin bir arkadaşın yorumlarını silmesi insana dokunuyor.

    • Hepsini Göster
    • estafurullah aslında anlayabiliorum seni hani sanki seni dikkate almıomuş gibi hissetmene sebep oldu ama boşver elbet ödeşirsiniz bigün :))

    • teşekkür :)

  • boş şeyler ya silmişse sorun etmem hatta takmam bile

    0|0
    0|0
  • içten içe triplenirim

    0|0
    0|0
  • Hiçbir şey yapmam, facebook ya.. Amma büyütüyorsunuz

    0|0
    0|0
  • gerekce göstermeden silerse sorarim.. ne oldu bir saygisizlikmi yaptik niye sildin derim

    0|0
    0|0
  • bozulurum..sonra yedek parçamı bile kimse bulamaz.

    0|1
    0|0
    • aynen insanın zoruna gidiyor

    • Hepsini Göster
    • evet bencede saygısızlık..ben olsam bir daha asla o kişiye yorum yazmam.

    • arkadaşlarımdan çıkardım o_0

  • ağzına s..ç..m :D benim yorumumu kimse silemez :D:D

    0|0
    0|0
  • silmez olurda silerse sevgilisi sil demiştir kızmam

    0|0
    0|0
  • onu kendince bana tavır almasıyla baş başa bırakırım

    0|0
    0|0
  • bi' daha yazarım pampa

    0|1
    0|1
  • ahh seninkini sildiler mii

    0|0
    0|0
  • hiçbir şey gayet doğal bir şey bu hoşuna gitmemiş rahatsız etmiş olabilir ya da herhangi başka bir nedenden silmiş olabilir zaten seni önemsemiyo olsa facebook da onun arkadaşı olamazdın

    0|0
    0|0
    • bence bu kadar doğal değil

    • Hepsini Göster
    • bennimki gayet sıradandı o yüzden sinirlendim zaten

    • o zaman haklısın diyecek bir şey yok

  • bazen bende siliyorum . ben nişanlımla problem yaşamamak için siliyorumm . istemediği bişey yazmışsındır belki ?

    0|0
    0|0
    • hakret yok birşey yok yazdığımda kafasıan göre silmiş. terbiyesizlik bence. sonuçta ben ona değer vermişim fotoğrafına bir yorum yapmışım. (kuşlarla alakalı bir yorum) sırf beğenmediği için siliyor. çok uyuz oldum.

    • ha bak ozaman gerçekten terbiyesizlikk. ben şöyle bişey sandımm . mesela bi foto koyuyosunn . bi ilişkin var . adam geliyor resmin altına çok güzelsin diyor :D hadi gelde silme . ama kuş için börtü böcek için yorum yapılmışsa asla silmem

    • yok canım öyle birşey zaten yapmam sıradan bir yorum dediğin gibi o yüzden incitiyor zaten

Erkekler Ne Diyor 25

  • bende o arkadaşımı silerim ne yapıyım başka fakat haklı isem eğer rencide edici bir şeyler yazmışsam silineceğini bilirim sorun olmaz

    0|1
    0|0
  • Saçma sapan birşey yazmadığım halde yorumumu silen ergen gerisi arkadaşları listeden men ederim/ettim/edicem.

    0|0
    0|0
  • Onu sertçe Dürterim :p

    0|1
    0|0
  • şutlarım... böle seyleri sevmem, çok mantıklı bir nedeni olsa bile benım için farketmez

    0|1
    0|0
    • aynen. erkekler genelde benim gibi silerim arkadaşı demiş.

  • Silerse silsin çokta tın

    0|0
    0|0
  • walla hıc bısıı yapmam dırek sılerım onu

    0|1
    0|0
  • Onu engellerim :D

    0|1
    0|0
  • Ben de onu silerim

    0|1
    0|0
  • bende onu silerdim

    0|1
    0|0
  • Ergenliğe yeni girmiş biri bu durum karşısında arkadaşının kafasına sıkar :D ama ergence davranmaya gerek yok. :D Fotoğraf onun, paylaşım onun... Silerse silsin:) silme hakkı var diyecek birşeyimiz yok:)

    0|0
    0|0
  • bende onu silerim

    0|0
    0|0
  • Bişey yapmam, ne yapabilirim ki... Sildiyse ya işine gelmemiş, ya hoşuna gitmemiştir. Yada belki ben dengesizce şeyler yazmışımdır. Çünkü insanlar bazen birilerine laf çarptırmak yada duygularını ifade etmek için yazı yazıyo yada resim ekliyo, biz bilmeden onları trolleyebiliyoruz :)

    0|0
    0|0
  • kendince sebepleri vardır. bir şey yapmam. hemen saldırıya geçmeyin biraz anlayış gösterin insanlara. bu aralar herkes pimi çekilmiş bomba gibi. biri a dese kavga çıkacak yani o derece. sakin olun. herkesin hayatında bir takım sorunlar vardır. ha tek senin yorumunu silmişse önce sor gerekli açıklamayı yapamadıysa tamam de bir daha da o kişiye değer verme. ama herkesin siliyorsa sakin.

    0|0
    0|0
    • benim yazdığım basit bir şeye anlayış göstermeden silen birisine anlayış göstermem

    • Hepsini Göster
    • iyi de o zaman kafana vuran birisine de sana saygı duyuyorum de o zaman. ortada bir eylem var. bana göre terbiyesizce bir eylem bunu görmezden gelip sana saygı duyuyorum diyemem

    • yolda geçen biri durup dururken kafana vurmaz. sen ona el kol şakası yapmışsındır o da sana yapar. aksiyse kavgayla biter. önemsiz biridir. unutursun bu öyle değil bu önem verdiğin biri ve yorumu sildiği için kızmışsın. bende diyorum ki kendince sebepleri vardır. dinlemeden etmeden yargılama. herkesin kendince sorunları var diyorum.

  • Bişey yapmam.

    Sonuçta adamın profili.

    1|0
    0|0
  • Mutlaka bir sebebi vardır. Takılmam böyle şeylere gerek yok. Sen de takma bence aşırısı zararlı. Bu kadar ince düşünme..

    0|0
    0|0
  • Bende siliyorum ama art niyettin değil fotoğrafların altın vay karizmaya bak , sen foto mu çekilirdin buralarda, kilo vermişssin almışssın muatbetleri ne gereği var. Ama adam akıllı bir yorumsa silmem .

    0|0
    0|0
    • iyi de bu kadarcık yorumları bile kaldıramıyorsan ne diye foto koyuyorsun o zaman hem ayıp değil mi

    • foto yu anı olarak koyuyorum bn kmseye bu tarz yorum ypmıorum

  • sildirecek yorum yapmam ya mahçup etmem adamı

    velev ki oldu önce bana söyler sil diye durumu da anlatır o anda ya da daha sonra aslında bu bikaç kez olmuştu ve arkadaşlarım açıklamasını yaptı..kaldır demezler ama anlarız kaldırmak gerektiğini

    0|0
    0|0
  • Sor neden sildiğini açıklaması iyi ve seni kırmamışsa birşey deme. Eğer yok kırıcıysa sil gitsin.

    0|0
    0|0
  • silerse bi daha yazarım onuda silerse bi daha yazarım.onuda silerse ne silyion*derim:D

    0|0
    0|0
  • Bende ona bi yorum daha yaparim;

    Sen benim yorumumu sildin bende seni sildim ;)

    0|0
    0|0
    • aynen öyle yaptım :)

    • Hepsini Göster
    • varır yakında varmadıysa. bir bildirim gidiyo mu bilmiyorum :S

    • Hayir gitmiyor belki silebilecegini dusunmuyodur madem sildin bi yorum yap anlasin sildigini

  • hıc bısey yapmaya hakkın yok benım basıma geldı

    0|0
    0|0
  • inithar ederim heralde hayata küserim. Akşam kederden rakı içer serdar ortaç dinlerim :):):)

    0|0
    0|0
  • Çok takmazdım.

    0|0
    0|0
  • adamn hakkı banane siler onun face si.

    0|0
    0|0
  • Arkadaş listemden çıkarırdım.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...