Direksiyon sınavı heyecanımı nasıl yenebilirim?

Ben cok takıntılıyım galıba ya kafayı yıcemmm:(

16sında ehliyet sınavına giricem geçersemde 7nisanda direksiyon sınavı var ben direksiyondan çok korkuyorum ya çünkü 4.dersimde çok hata yaptım hocada sinirlendi falan çok moralim bozuldu sonraki derslere hiç gidesim gelmedi falan gitsemde hep ufak tefek hatalarım oldu şimdi 3gün daha ders var toplam 10ders olmuş ölck sizce sınav gününe kadar unuturmuyum bide çalışma şansımda yok korkuyorum ya hep hoca yüzünden bi kere moralimi 0ladı şimdi hevesim kalmadı ayaklarım geri gidiyo direksiyona giderken ya yardım edin? geçersin kesin dyo geçemeyecek hataların yok diyo bu hatalarla kalmazsın diyo ama ufacık bi şeyde süratini bozuyo bende kötü oluyorum nolur destek olun bana :( sanki direksiyonda hata yapınca dünyanın sonuymuş gibi hissediyorum yani kadın yüzünden oysaki paramızla gidiypruz paramızla rezil oluyoruz ya


0|0
0|3

En İyi Erkek Görüşü

  • alırsın ya, trafikte öyle kasaplar var ki onlar aldıgına göre stres yapma bence...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • O hocan kim la sinirleniyo at ağızlıya bak para verip bide azarmı işitiyosun? hiç korkma bişey olmaz trafikte okadar mal varki ehliyetli sende alırsın hiç sıkıntı yapma.

    0|0
    0|0
  • trafik canavarı olmayında

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...