Bir kız ondan hoşlanan kişiden neden kaçar ?

sürekli kızın karşısına çıkmaya çalışıyorum ona bakıyorum ama beni gördüğünde ay deyip yönünü değiştiriyor ya da benim ona baktığımı fark ettiğinde başka işle uğraşıyor ya da uğraşıyormuş gibi yapıyor ? sizce bu kız bana karşı nasıl bir duygu besliyor olabilir ? ( kızı tanımıyorum ve onunla olabileceğim bir sohbet ortamı zor. sizin cevaplarınıza göre bir karar verip teklif edicem ?

Güncellemeler:
benden kaçmasının ya da beni görmezden geliyor gibi davranmasının ne gibi sebepleri olabilir ? )

0|0
65

En İyi Kız Görüşü

  • Utanıyor da olabilir, git başımdan diyor da olabilir. Anlaşılmıyoruz hiç arkadaş!

    0|2
    0|0
    • kesinlikle. güvendiğim birkaç arkadaşıma sordum benzer cevaplar aldım ama seçenek çok

      söyledikleri 1. seçenek : kız senin ondan hoşlandığını anlamıştır. 2. seçenek : senden hoşlanıyor olabilr. 3 . seçenek: istemiyor olabilir . ben daha açık bir belirti arıyorum ama bulamadım. sürekli karşı karşıya geliyorz ben ona bakıyorum ama o beni görmezden geliyor gibi yapıyor. bir ara yine karşılaştık arkadaşına bu kadar da olmaz ki dediğini duydum. tesadüften ibaret düşünüyor gibi geldi sanki bana

    • Hepsini Göster
    • umarım işe yarar :)

    • selam fikrinizi merak ediyorum.
      Herkese merhabalar,
      bahsedeceğim kıza 3 aydır ilgi duyuyorum, en sonunda açıldım. Benimle 1 hafta konuşmadı sonra 1 gün hiçbirşey olmamış gibi günaydın dedi ''hayırdır ne oldu'' dedim uzatmanın manası yok, ben seni arkadaşım olarak görüyorum abi olarak görüyorum, söylediklerine inanmıyorum senin ki heves dedi.
      umarım haklısındır ama hepsi gerçek sence kız peşinde koşacak birine benziyormuyum dedim.
      şunları sıraladı;
      1. senin ki heves söylediklerine inanmıyorum.
      2. hayatımda birini istemiyorum
      3. aynı ortamda bulunduğum kişilerle bir ilişki düşünmüyorum. herkes benim abim kardeşim
      4. bir daha bana böyle birşey hissettirme.
      Çaktırmadan bakıyor, onu önemsediğimi hissettiriyorum ( yorulma dinlen gibi), düşündüğümü hissettirmek için çikolata aldım onuda almadı
      sizce sorun ne? ne yapmak lazım herkese teşekkürler...

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 5

  • senden hoşlanmıyor olabilir.bunu tip görüntü olarak algılama.seninle bir gelecek düşnümüyordur diyelim.gelip ben senden hoşlanmıyorum bana bakmayı kes diyemez herkes.ayrıca insanların yanından geçerken ayh mayh yapıp gidiyosa bırak da cehennemin dibine gitsin.

    0|1
    0|0
    • yanımda yapmıyor da mesela kapıdan çıkıcak beni görüyosa tekrar içeri giriyor. bi keresinde karşılaştık yine arkadaşına döndü bu kadarda olmaz ki diyo tesadüften ibaret olduğunu düşünüyor zannediyorum ama bir kız anlayamaz mı kaç gündür ona bakıyorum benim onun hakkında ne düşündüğümü anlamıştır hiç yok hoşlandığımı fark etmiştr yani ama o bana karşı ne düşünüyor bunu bilemediğim için kızla konuşmaya cesaret bulamıyorum.

    • Hepsini Göster
    • ben sana ne yaptım nedne bana trip atıyorsun da diyebilrisin?insan gibi cevap verirse açıl ama e sen de şöle şöle yapıyorsun ondan deyip kahkaha atar güler giderse unut gitsin olmadı döv derim çünki bn buradan gıcık kaptım kıza ;)

    • gıcık kapma sen yine de :D :D ben azıcık olumlu bişi görsem hemen gidip konuşacam ama herhangi bir tepki almadığım için ya da tepkisini anlayamadığım için konuşmaya da cesaret edemiyorum :(

  • secenekeri coktur

    0|1
    1|0
    • ne gibi mesela ?

    • Hepsini Göster
    • teşekkürr ederim

    • rica ederm

  • Aaaayynen görmezden geliyorum, kaçıyorum, yanından geçerken kafamı yere eğiyorum. Ona doğru bakamıyorum bile bazen. Ve inan deli gibi seviyorum onu... Ama baktığım zamanlarda oluyor tabii. Her görmezden geldiğim erkeği seviyorum demek değil bu. Ama ondan gerçekten çok utanıyorum kalbim atıyor ona baksam dengemi kaybedicem o derece aklımı alıyor:D

    0|2
    0|0
    • keşke o da öyle hissediyor olsa ama bunu ben nasıl anlarım ? bugün hocanın biri saz çalıyo ama çok güzel bişi çalıyodu baktım o dinlemeye gidiyo bende gittim hocanın yanına oturdum dinliyorum ama sürekli ona bakıyorum arkadaşını dürtüyo gidelim diye benim baktığımı görüyor . sonra kapıda bi kalabalık oldu hemen gittiler cesaret edipte gidip konuşamadım ama konuşamamamın tek sebebi bu değil ne tepki verebileceğini çözemiyorum olumlu olumsuz anlayamadım bir türlü :(

    • Hepsini Göster
    • Ya bak ona arada bak tamam mı ancak bakışlarından anlayabilirsin sana olan ilgisini. Ya da bir kızla ilgilen arada ona bir bak bakalım sizi izliyor mu diye kıskançlık var mı diye.. Benim sevdiğimi bir kız gelip öptü sana yemin ediyorum gözlerimi ayırmadan izledim onları. Seslenmişler duymamışım. Kendimi kaybetmişim o an:D

    • güzel bir yönteme benziyor .. deneyeceğim inşallah istediklerim olur :)

  • bu kez bakma bakalım o sana bakıcak mı eğer bakmaya başlarsa bana bakıyo mu diye teklif de fayda var derim

    0|0
    0|0
    • olabilir . peki bu beni görünce yön değiştirme işine ya da görmezden gelme konusunda ne diyorsun. ne ifade etmeye çalışıyor ?

    • böle şeylerde tecrübesi yoktur oyüzden kaçıyodur olabilir yane

    • yakın bir kız arkadaşımla biraz yoklasam onu yani bu konulara karşı nasıl bir tavrı var hoş karşılıyor mu karşılamıyor mu nasıl olur ?

  • biraz daha peşinden koşmasını istiyodur

    0|1
    0|0
    • bu çok hoş bişi. bırak peşimi seçeneğini ortadan kaldırır o zaman doğru mu ?

Erkekler Ne Diyor 5

  • dostum kızın üzerinde baskı uyandırıyorsun.ayrıca seni tanımıyor ve güvenmiyor.yani bu durumda bi bayan kolay kolay yumuşamaz.teklif ettğinde de kibarca reddeder seni

    0|1
    0|0
    • onun bana karşı ne duyduğunu bilmiyorum o yüzden harekete geçemiyorum. bakışlarımla ona karşı ilgimi göstermek istiyorum ama onun bana karşı duygularını bilmediğim için elim kolum bağlı duruyorum. sen kız kaçarak ne yapmaya çalışıyor ya da görmezden gelir gibi yaparak ne ifade etmek istiyor ?

    • Hepsini Göster
    • aynen ama bundan sonra ne yapabilirm bir fikrin var mı ?

    • bundan sonra iki seçeneğin var aslında.birincisi her şeye rağmen kızla konuşcan ve başarısız olcan,ikincisi sonucu bile bile kaybedeceğin savaşa girmeyip başka kızlara yaklaşacan ve biraz değer kazandıktan sonra asıl işe geri döncen.senin yerinde olsam ikinciyi seçerdim.ama sen ilkini seç ki ikincinin önemini anla.

  • Konuşmadan karşısına çıkıp teklif edersen '' hayır '' dan başka cevap alamazsın. Konuşmak için ortam yok diyorsun , git selam ver, konuş biraz.

    0|0
    0|0
  • Araştırma ya göre insan kendisine zIt olan kişilerden hoslanIrmIs

    0|0
    0|0
Yükleniyor...