Galatasaray neden sevilmiyor?

Galatasaray neden sevilmiyor? Fener beşiktaş karşıyaka sivas trabzon bir çok takımları (aklım da olanlar) sevmiyor neden?


0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • KaraKartal Dururken Ne cinconu 😃👏👏👏

    0|0
    0|0
    • Kara kartal candır :)

    • Hepsini Göster
    • Aynen kardasm bir tavirlar falan

    • Aynen tavırlardan davranıştan dolayı sevilmiyor

Kızlar Ne Diyor 4

  • Bunu soyleyen fenerliyse dogaldir..

    0|1
    0|1
    • Nasıl yani benim hangi takımlı olduğumu mu sorguluyorsun simdi sen?

    • Hepsini Göster
    • Kiz hakli cimboma laf edilmez kendi surune back dostum

    • En sevmediğim şey soru sordoğumda biriyle konuşurken bir süzmenin araya girmesi

  • Mühendis Oktay'ın katlinin ardından stadında cenaze marşı çaldıran bir kulübü niye Seveyim?

    0|0
    0|0
  • Ben fenerbahçeliyim ama seviyorum

    0|0
    0|0
    • Bunu diyen ilk kişisin

    • Futbolda kavga bana saçma geliyor. Fenerbahçeliyim diye galatasaraya düşman mı olmam gerek

    • Valla keşke böyle olsa takımdan nefret etmek bana çok aptalca geliyor sorularda hep galatasaray sevilmiyor diye sormak istedim

  • galatasaray gayer seviliyo yalniz

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Evlat olsa sevilmez renkliler , Tek ask Beşiktask

    0|0
    0|0
  • biz genelde şerefli takımları seviyoruz...

    1|1
    0|0
  • Hayırdır la bir Fener neden sevilmiyor galatasaray neden sevilmiyor ne oluyor arkadaş az önceki Fener neden sevilmiyor sorusunu soranda senmisin?

    0|0
    0|0
  • Galatasaray i sevmek karakter şeref haysiyet meselesi olduğu için çoğu insan bunu kaldiramadigindan dolayi... sevmez galatasarayi

    0|1
    0|1
    • Bu bir cevap olarak gelmedi bana

    • Hepsini Göster
    • Ergen kardeş profilin herseyi açıklıyor sivilcen daha duruyor atarlı yorumlar anlamsız çıkışlar tam ergen sıfatına layıksın

    • Ağlama asi çocuk uğraşma diyorsun ama yorum yapıyorsun çok ilginç

  • Kim demiş lan onu Gs candır

    0|0
    0|0
  • Geçmişi şaibelerle dolu olduğundandır heralde.

    0|0
    0|0
  • cunku fransız diye

    0|0
    0|0
  • Kuyruk acıları var

    0|1
    0|0
    • Yaptıklarından dolayı olmasın

  • ya bir fbli olarak söylüyorum tam tersi fb sevilmiyor :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...