Merhaba arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var okursanız sevinirim :(

bi kaç gün önce face book ta bi kız gördüm arkadaşına söledim tanışalım falan diye ses çıkmadı. sonra ben ekledim merhaba yazdım merhaba diye cevap verdi sonra... nbr? ya aslında büşrayla senin hakkında konuşmadan önce direk mesaj atayım dedim sana ama içimi bi korku sardı yanlış anlarsın falan diye. önüne gelen kıza mesaj atan tanışmak isteyen biri değilim sende yanlış anlama sakın büşrayada söyledim sana sölemesi için sadece tanışmak istiyorum.. die mesaj attım iyiyim nasıl yani neden tanışmak istiyosun yazdı.. ne yazmam gerekiyor onu kaybetmemek için söylermisiniz. ? teşekkürler şimdiden.

Güncellemeler:
teşekkür ederim hepinize tek tek cevaplarınızz için sağolun

0|0
6|0

En İyi Kız Görüşü

  • öncelikle nbr deme, kız safa yatmış bariz anlamış niyetini de belliki senden duymak istiyo senden hoşlandım falan deyip muhabbete devam et

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • bir süre daha netten yazışın muhabbetiniz sarıcak gibi görünüyorsa mesaj at daha çok yeni 2 gün olmuş konuşmanız hemen tanışalım dersen seni önüne gelenle tanışmak isteiyen biri sanabilir. neyse anladın sen:)

    0|1
    0|0
  • sana karşı farklı duygular hissediyorum beni kırmazsan sevinirim falan de

    0|1
    0|0
  • niyetin neyse söyle olmayacaksa zaten olmaz

    0|1
    0|0
  • buralara kadar yazdığına göre benımle gerçekten tanışmak istiyosun anlaşıldıı :)büşra anlattı bana zaten :)

    0|0
    0|0
  • bızden cevap bulana dek beklersen,emın ol kaybedıceksın kızı:D

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...