Gerçekçi ve objektif olarak , bu kız hakkında ne düşünürsünüz ?

1) çiçek sevmeyen

2) romantik ortamlar ve sözler boğucu gelen

3) sizinle uzun bir zamandan uzun bir zamana buluşan

4) el ele tutuşmaktan rahatsızlık duyan

5) iğrenç esprilerinize bile gülen

6) samimi , güvenilir , neşeli

7) onun doğum günününde hediye almasanız sadece mesaj bile atsanız bunu dert etmeyen hediye vermeyi ve almayı çok sevmeyen , sevgililer gününde size bir şey almayan ve böyle bir şey istemediğini bu tarz şeylerden rahatsızlık duyduğunu söyleyen

8) size ismiyle hitap eden sizin de ona ismiyle hitap etmenizi isteyen

9) diz dize göz göze duruşları ortamları yakınlaşmayı sevmeyen

10) iyi giyinen bir sevgiliniz olsa veya böyle bir kız hakkında ne düşünürsünüz ? nasıl bir izlenim verir ?


0|0
4|12

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 11

  • Buz dolabı ile sohbet ederim daha iyi lan bune vardı öyle birkaç kişi etrafımda hepsine dehhhh çektim elin manyağı muhafazakarı ile benmi uğraşıcam hee ama kendine sorsan zor bir insanım der yok aman kalsın öyle zorluk olmaz bunalır buhran geçiririm Allaha yakın bana uzak olsun öyle kızıda erkeğide ;)

    1|0
    0|0
  • Merhaba verbanaduslerimi,

    Bu bir çelişki, çünkü böyle bir kişilik olacağına inanmıyorum yada kişi bu şekil bir kişiliği olduğuna inanmıştır,

    Ona verdiğim değerin son damlasına kadar anlayış ve saygı çercevesinde onu anlamaya çalışırım, Sonuçta bir kalbi ve aklı olduğu için, Bu değer tamamen yok olduğunda ise sadece kaybedenin o olacağını söyleyebilirim.

    0|0
    0|0
  • aseksüel olduğu izlenimini yaratabilir.. ciddi bir ilişki düşünülmez.. zira sevgi ihtiyacını tatmin edemez.. bu nedenle de ciddi düşünmek imkansız olur.. bu gibi bir kızla evlenen kişi mantık evliliği yapmış demektir(yani çıkar evliliği)

    0|0
    0|0
  • Bu model hiç yabancı değil bana...

    Erkekleştirilmiş ve kadınlık rolünü tam benimseyememiş biri diyebiliriz. Ayrıca kendine güveni yok...

    0|0
    0|0
  • 1,3,4,8,9 kötü hani bunlar olmadı mı arkadaş olsa iyi ama mesela ilişki yaşadın mı çabuk sıkılır erkek

    0|0
    0|0
  • 3,4,9 numara kötü sevmedim.

    0|0
    0|0
  • 10 özellikte tam istediğim kız tipi :) böyle bir tanıdığın varsa ayarlasana bana ya :D

    0|0
    0|0
  • Bu ne lan robot derim düşünemiyor sadece içine program yüklenmiş bir 682 pic gibisin

    0|0
    0|0
    • gibisin ? her sorulan soru da o kişiden bahseldiğini anlamanız ilginç ve saçma.

    • Hepsini Göster
    • sen harbi malsın valahi bak bi git işine ya özneyi bulamıyor

    • La ilahe illalah yav k.b dedim açıkladım da ne gerizekalısın sen çeneye bak evde kaldın sen :)

  • oo tam kafa dengi iyi biraz farklı olsun hepsi standart zaten :)

    0|0
    0|0
  • 3,5,7,8 bunları degıstırmelı

    0|0
    0|0
  • o kız evde kaldı.uzaklaşırım ondan.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

Yükleniyor...