Gününüz nasıl geçti ..

cumartesiniz nasıl geçti veya geçmekte yada yapmak isteyipte yapamadıgınız şeyler oldumu?

Güncellemeler:
peki pazar nasıl geçti cumartesiye oranla :)

0|0
28|16

En İyi Kız Görüşü

  • :))) AKşam 19,00 da canlı müzik olan cafeye arkadşımla buluşup gittim ordan iç giyim mağazasından içlik aldım evkura gıttım taksit ödedım yolda ekler pasta aldım yedım:D sonra tlfoncuya gidip tlfonumu sattım :D arabaya bımdım 11 de geldım gec kaldım dıye azar işittim:D

    0|2
    0|0
    • 19.00 dan sonrası dolu dolu geçmiş ne güzel bi telefoncu olarak sorim o zaman ne sattın ve kaça sattın :) bide yeni telefon alırsan yardımcı olurum :))

    • Hepsini Göster
    • ii sin ii :D

Kızlar Ne Diyor 27

  • Mal gbı bır gundu. Bugun de tatıldı bostum. Bugun tatıl oldgu ıcn, spora gıttım. Bol bol yedım. yedıklerımden dolayı nefes alamadım :D Pazar gunu bölümün topluluk toplantısı vardı gıtmedım ordakı cocugun tekı benden hoslanıyr rahatsz oluyrm. Cumartesı gunu tenıs oynayacaktık topluca. yıne o cocuk oldgu ıcın gıtmedım. Bunları hep onceden soz vermıstım arkdslara ama cocugn benden hoslandgnı ogrendkten sonra gıtmedm. kıssacası haftasnu tatılımı berbatt ettı. amA OLsun sevdıgım degerlı bır ınsanla WORLD of WARCRAFT oynadım :D

    0|1
    0|0
  • mikemmeldi çok eğlendim şarkılar türküler halaylar ( abimin nişanı vardı .D ) darısı KS üyelerinin başına :))

    0|2
    0|0
  • Sorunun güncellemisinden bu geldi aklıma :D link

    0|1
    1|0
  • gün güzeldi ama akşamı bok gibi bitti... :(

    0|1
    0|0
  • Vapurda martılara simit at.

    0|1
    0|0
  • Güzeldi <3 Aç karnına bira içtim böğk. Şu an çok açım.

    1|0
    1|0
  • Evde oturarak gecti herzamn ki gibi extrem bir durum yok icin rahat olsun :))

    0|1
    1|1
    • senden bu cevabı alınca içim rahatladı bende kiminle nerelerde diye kendimi yiyodum :)

  • normal standart

    0|0
    0|0
  • Süper bi kahvaltı sonra gezdim üstüne balıkevde balık onun üstüne alışveriş son olarak tv keyfi ;))

    0|1
    0|0
  • sinemaya gittim..güzeldi yalnız takıldım.

    0|1
    0|1
  • pasalara laik bir gundu ;p

    0|1
    1|1
  • çok yorucuydu :/ ve bu yorgunluğa rağmen uyku tutmuyo ..

    0|1
    0|0
  • berbat

    0|0
    0|0
  • güzel geçti cumartesim yiğenmleydim :)

    0|0
    0|0
  • Karın ağrısıyla geçti. 3 te uyandım 4 te kahvaltı ettım 9 da aksam yemegı yedım. Mal gbı bır gundu

    0|0
    0|0
  • çok yorucuydu ya :(

    0|0
    0|0
  • sıkıl-sıkıl-sıkıl-sıkıl ayy kisacasi bu gun sıkılmaktan sıkıldım.

    0|0
    0|0
  • pazarda super gecti simdi ben bilmem esim bililiri izliyom

    0|0
    1|0
  • Sıkıcı geçti.

    0|0
    0|1
  • Cumartesi Evde Keyifli Gecmiyor,Balkona Cikicam

    0|0
    0|0
  • Eh işte .,.,.,.,

    0|0
    1|1
  • cumartesi en sıkıcı günüm.

    0|0
    1|0
  • Güzel çok güzel..

    0|0
    1|0
  • Berbat gidiyo hala :((

    0|0
    0|1
  • pc başında pc başında

    0|0
    1|0
  • cumartesım çok iğrenç geçtı başım çok ağrıyordu migrenım tuttu butun gece sevgılıme sırfımı dönup uyumak zounda kaldım :(

    0|0
    1|0
  • 7 saat ders calıstım beynim arza verdi:(

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 16

  • Akşama kadar çalıştı bu adam sonra akşam misafirl,ge gitti oradan cıktı güzelce kafasını kırdı eve geldi şimdide sana yoru m yaptı ::D

    0|1
    0|0
  • sözlümle ev alışverişi yaptık sonra evine gittik seviştik eğlendik dans ettik eve geldim uydumu değiştirdim youtubeden şimdi müzik dinliyorum ve buradayım

    0|1
    0|0
  • iç güveyinden hallice :)

    0|0
    0|0
  • sabahın 6 sında uyandım hastaneye gıttım..essek gıbı calıstım...gece 1 gıbı bıraz rahatladım..2 saaat kadar ayaklarımı uzattım sandalyede..sonra sabaha kadar tekrar kosturmaca..uykusuz..bu sabah 9 da ewdeydım..dus alıp yattım...yenı uyandım..bok ısım varmıs gıbı burada gezıom :D

    0|0
    0|0
  • aynı kursa gittim akşam öğlen kalktım öyleeee

    0|0
    0|0
  • degişemdeiki cumartesi akşamdan geceye kadar içtik paraz ögle sonundan geceye kadar ama mesele pazartesi :D işe gitmekk :S

    0|0
    0|0
  • Çalışarak geçti.

    0|0
    0|0
  • sağlam

    0|0
    0|0
  • muhteşem geçti

    yapmak istediğimiz şey yarına kaldı

    0|0
    0|0
  • Fazla şanslı oldukları için kaçırdığımız 3 puan ama futbol dersi verdiğimiz bir oyun. Kaçan 2 puan için üzgün,futbol nasıl oynanır onu öğrettiğimiz için sevinçliyim.

    Not: Onun adı Erkan Zengin.

    0|0
    0|0
  • Gsliyim ve Beşiktaş Fenerbahçeye koyduya bugün hep mutluyum. :d.

    0|0
    0|0
  • valla en iyi saatim bjk fb maçında geçti birde yenince çook iyi oldu :)

    0|0
    0|0
  • berbat geçti be dostum

    0|0
    0|0
  • işşşşş işşşşşşş işşşşşşş :((8

    0|0
    0|0
  • çok kısa ve öz :::: BOKTAN!

    0|0
    0|0
  • kafam iyiydi :))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...