Lütfen erkek gözüyle yorumlayın

erkek arkadaşım bana söz vermişti evlendiğimizde benim istediğim yerde yaşayacaktık. bigün beni aradı ben oraya gelmek istemiyorum sen benim yaşadığım yere gel dedi. ailesi böyle istemiş eğer bu senin kararın olsaydı ya da isteyip de gelememiş olsaydın gelirdim ama ailen istedi diye gelemem dedim ağladı... o gelmicem deyince ben de sinirle ayrıldım 3 gün sonra orta yol bulalım dedim senden soğudum dedi. geri dönmesini istiyorum hiç mücadele etmedi... sizce ne yapar? ayrılalı 17 gün oldu...


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • bıtmış o iş ... ailesi ıstemıs olabılır ama o da ıstemıskı sana bunu soylemıs kendıne mantıklı gelmıskı sana soylemıs... sen kabul etmeyınce onu yarı yolda bırakmıs oldun .. senın ıstegın olsa tamam aılen ıstemıs gelmem demekle sacmalamıssın baya... erkek evlat olmanın daha cok sorumlulugu var ailesıne karsı sen onun ailesının kararını ve ya ailesını ıstememı oldun ..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Kolay değil başka bir yere bir erkegin gitmesi , sen ara başış teklif et ve sen gelin olucaksın , yerin kocanın yurdudur tabi taktir senin

    0|1
    0|0
  • hemen pes edilmez bence. sevenler ortak çözümler bulmalılar. ben sevdiğimi kırmazdım. yani şimdiden böyle olursa oohooooo. daha dertler görülecek hayatta. eğer pes ediyorsa bırak zamana gitsin. anne kucağına... değmez

    0|0
    0|0
    • öyle oldu zaten ama hazmedemiyorum...

    • işte bütün sorun bu hazm edememek. sen onun için ölmeye razısındır o ise bahaneler bulur sensiz olmak için. bunların ruhlarını asmak lazım. kesmek lazım. bende bunlardan olmuştum bi zaman. sonra ALLAH cezamı verdi. merak etme daha iyisi çıkıyor karşına. ama biraz sabır lazım. bekle ve gör...

  • Madem bu kadar seviyorsun, düşünüyorsun. Üzüleceğine git orada yaşa. Fakat, 17 gündür aramadıysa bir daha aramaz gibime geliyor.

    0|0
    0|0
  • 17 gün geçtiyse bitmiş kardeşim geçmiş olsun.

    0|0
    0|0
    • aramaz diyosun yani...

    • Belki diyeyim.

      ufak tefek şeyleri problem etmeniz ayrılağa sebep oluyor sonra üzüntüden ne yaptığınızı bilmiyorsunuz lütfen biraz kendine izin ver toparlan

Kızlar Ne Diyor 2

  • koskoca 17 gün. bu da demek oluyorki nefes alması bıle zor olarak gcen 7 gece (: bence eskısı gıbı olmaz

    0|0
    0|0
    • ama ayrılırken bile sesi kötüydü...

    • ama şoylede bı durum vr.erkeklerın acısı bıkac zaman gecınce baslıyo ya :) o zaman anlar blki

  • daha şimdiden ailesi için seni üzebiliyorsa,evlendikten sonrasını da iyi bir düşün derim.

    keşke orta yolu bulalım demeseymişin naza çekmiş oldun.bir karar verdiysen arkasında durmalısınki sana saygı duysun.bitti diyosan bitmiştir.onun adım atması gerekiyordu.

    0|0
    0|0
    • doğru diyosun keşke dememek için orta yol bulmak istemiştim... ama bi önemi kalmamış...

    • ya hani ben dışardan biriyim duygularımla konuşmuyorum o yüzden.eğer seviyorsan bu fedakarlığı yapabilirsen git peşinden hani konuş orta yolu bul.ama bitti demeden önce de iyi düşün bidahakine canım.o lafı dedkten sonra geri adım atmaman gerekiyo çnkü.ben sert bi yorum yaptım sen iyice bi düşün

Yükleniyor...