Hiç aşkınız ve mantığınız arasın da kaldınız mı?

Hiç böyle bi ikilem yaşadınız mı hayatınız da? Yaşadım diyorsanız eğer hangisini seçtiniz peki? Özetle hangisi daha baskın gelir siz de?


0|0
3236

En İyi Erkek Görüşü

  • Aşkın hüküm sürdüğü yerde

    akıl köledir

    aşkın dondurucu ateşinde var oluşunu yakmak

    yok olmak

    sonra yeniden küllerinden doğmak gerek

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 35

  • her durumda BeşiktAŞK

    1|0
    0|0
  • oldu ben sevdim söyleyecem sonra bir takım sorular oluşuyo kafamda mantığım diyo seni niye ğensin seni tersler belki başkasını seviyodur hep o çıktı karşıma

    1|0
    0|0
  • Mantığımı seveyim beni hiç yanıltmadı :D

    1|0
    0|0
  • İnsanların aşk ve mantık diye ayırdığı şeyin ikisi de duygudur aslında. Mantıkla kastettiğin, senin incinmemeni isteyen yönündür. Aşık yönünse ise deli olan yönün...

    1|0
    0|0
  • Kaldım, aşkı tercih ettim, sabrettim, mantığıma ağır gelen şeyler oldu, yüreğim yandı, aynayı tuttum, kendisini gösterince kaçtı, biraz üzüldüm, ama sonra aşk gidince bir rahatlık geldi yüreğime, zaten değmezmiş dedim. Artık önce mantıkla xd sonra da peşinden aşkla.

    1|0
    0|0
  • pek çok kez pek çok kezde mantık galib geldi kaçınılmaz son :)

    1|0
    0|0
  • mantığımı kullanarak aşkı seçtim. çünkü acı her ne kadar aşkın içinde var olsa da pek canımın istediği bir şey değildir.

    1|0
    0|0
    • Cok guzel bir cevap. Sirf aci cekmemek icin haketmeyen kisiyle birlikte bende hayatima haksizlik ediyorum.

  • Son 1 yıldır mantığım ne diyosa o...

    1|0
    0|0
  • kaldım tercihim aşk oldu ama son pişmanlıkta fayda etmedi

    1|0
    0|0
  • aşk ile mantık arasında kalabilecek yegane yetenek kadındır

    erkekler aşk ile mantık arasında kalmazlar

    1|0
    0|1
  • Herkes kalmistir frekans. Ask zaten mantigi bulanmasidir bana gore. Bazen keske olmasa dedirtecek kadar hem de insana...

    1|0
    0|0
    • Kesinlikle Deca, 2 sinin orta da buluşması Bing Bang patlaması gibi bişey oluyor sanırım insan hayatın da, gerçi ben çokta yaşayabile görmedim o patlamayı :P

    • Hepsini Göster
    • Ahahha bişey diyemiyorum kendim kaşındım çünkü, tamam hiç değilse tekerlekli sandalye falan olsun, bi işe yarasın barim, üşengeçlikler basıyor bazen biliyor musun, binip üstüne bülent ablamız gibi gezmelere falan cıkarım, yada en kötü tuvalate falan bile gider insan, öyle deme insanın en cok üsendiği şeylerin başın da geliyor bazen:p

    • ahahaha bana anlatma. bazen üşenmeye bile üşenirim ben :DDD

  • Evet kaldım ve sonunda mantığımı seçtim

    1|0
    0|0
  • olmadı hiç ama olsa mantığımın dediğini yapardım

    1|0
    0|0
  • Genelde Galip gelen Hep Aşk olmuştur :D))

    1|0
    0|0
  • Dipsiz bir kombinasyon ''aşk ve mantık'' kılıçları kuşanıp ikisiyle hücum etmek gerekiyor...

    1|0
    0|0
    • Mantik oyle diyor evet ama aşk bunu duyunca bizimle dalga geciyor iste. Ah keske 2 sinin bi kokteylini yapabilmek herzaman mumkun olsa :)

    • Beylik bi' laf etmekten kaçınıp ''keşkene'' ortak oluyorum. :)

  • Aşkım olmadıki hiç

    1|0
    0|0
  • Cok kaldim ama artik imkansz kalmam yani bi daha

    1|0
    0|0
  • aşkda mantık da aynı şeydir

    1|0
    0|0
    • Tam olarak anlamadim desem, biraz daha acar misin :)

    • Hepsini Göster
    • Bi sarki var ya, sevgi anlasmak degildir nedensiz de sevilir. Bence sevmenin gerekcesi ya da sebebi olmaz. Ilk mesajim da dedigim gibi potansiyel meselesir, amasi çünküsü yoktur bana gore :)

    • dediğin gibi o şarkı. sen platonikaşık olduğun kişiye nedensiz mi oldun ? tipi gözü konuşması yürüyüşü gülüşü bunların hiçbiri etken değilmiydi :)))

  • mantık daha mantıklı gibi)

    1|0
    0|0
  • Uzun süre mantıkla ilerlesemde ne yapıp edip aşk kazanıyor.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    15

Kızlar Ne Diyor 32

  • ben boyle bir sey yasadim,askmi mantikmi?desen? mantigi secdim iyikide secmisim diyorum dogru olan budur.seni burakan birini asiksin diye bekleyemezsin aylarca,yillarca aklinla haraket etmen lazim dogru olani o sana gosterir,askin gozu kordur derler dogruyu goremezsin o zaman... Bence mantik

    1|0
    0|0
  • kaldım evet mantığım o hoca sevme onu dedi ama kalbim sev dedi bende kalbimin sesini dinledim :) iyi halt ettim :)

    1|0
    0|0
  • Yaşadım. Mantığım daha ağır bastı.

    1|1
    0|0
  • ilk yaşadığım aşkta tercih hakkımı aşktan yana kullandım kaybettim.ikincisinde birkez daha deniyim dedim hem mantık hem aşk olmadı oda.sonrasında mantık dedim hep.şimdi karşıma kim çıkarsa sevmiyorum,sevdiriyorum ama sevmiyorum.artık mantığımı dinliyorum.kalbimi kontrol edebiliyorum.

    1|0
    0|0
  • Aralarına girmedim.

    1|0
    0|0
  • yaşadım önce mantığı seçtim sonra içimde bişeyler kaldı gibi oldu onun pişmanlığıyla aşkı seçtim.sonra da mantığımı seçtiğim zamanlar haklı olduğumu görüp aşkımdan vazgeçtim

    1|0
    0|0
  • evet aşkımı seçtım sonucunda mantıgım yıne haklı çıktı tokat gibi yüzüme çarptı sanki

    1|0
    0|0
  • benim için çok zor bir soru gercekten :) dengelı olsa nasıl olur :) ama her zman kalp daha baskın çıkıyor kalbının ıstemedıgıne mantıgın evet dıyemıyor malesef :)

    1|0
    0|0
  • öyle bir ikilemde kalmıştım. ve mantığımın yolunu seçtim. o sizi hep doğru yola götürür. çünkü vicdanla mantık hemen hemen aynı şeydir.insanın vicdanı da asla yanıltmaz.

    1|1
    0|0
  • askta mantik aramadim malesef ama mantikta onemli. iki senedir bir iliskim var ve mantiksiz oldugu icin problemler yasadim ama eger deli gibi asik olduysan neyaparsan yap mantik aranmiyor bence

    1|0
    0|0
  • içinde az da olsa mantık olmayan aşk ta mutsuzluk getirir.içinde aşk olmayan mantıkta mutsuzluk getirir.aslında %30 mantıksa %70 aşk olursa ancak o zaman yemek güzel olur.aşk herzaman ağır basar.hayata birkez geliyoruz unutmamak gerek

    1|0
    0|0
  • kaldım, mantığımı seçtim.

    1|0
    0|0
  • aşk varsa mantık kaybolur, mantık varsa aşk kaybolur , ama en lazım olan bence mantıkk hata yapma rıskın yarı yarıya duser

    1|0
    0|0
  • Aşk ve Mantık.. yanyana gelebilecek en son iki kelime,aşkta mantık arayamazsın..Ya aşıksındır yada değil..Evet ben aşık oldum ama şimdi daha mantıklıyım artık..

    1|0
    0|0
  • Kim kalmamıştır ki! Bende kaldım bu ikilemde. Aşk ağır bastı,aşkı yaşadım.Aşk yerini sevgiye bırakınca mantığım devreye girdi.Aslında en kötüsü ne aşkın ne mantıgın ağır basamaması;eşit ilerlemesi.

    1|0
    0|0
  • aşkta kaldım hiç de memnun olmadım hala aynıyım pişman olma sürecindeyim evet.

    1|0
    0|0
  • Yaşadım. Şuan yaşıyorum. Aşkı istiyorum mantigim ne kadar hayir desede..

    1|0
    0|0
  • mantıken mantık :):))

    1|0
    0|0
  • çok fazla hemde..

    1|0
    0|0
  • Mantık doğru yolu gösterir.o dediğiniz aşk geçicidir. Allah mantığımızı kullanmayı nasip etsin!

    2|0
    0|0
    • Kesinlikle canım, aşk değilmidir ki zaten gözleri kör, kulağı sağır olan. Mantık bize gösterir aslında dosdoğru ve bizi üzmeyecek gerçekleri.. İnşallah 2 sinin de birleştiği bi gelecek olsun ama:)

    • Senin için mantıklı bir aşk gelir inşAllah:)

  • Kızlar Devam
    12
Yükleniyor...