Siz erkekler bir kadından hediye kıyafet kabul edecek kadar mı evlilik düşkünüsünüz?

tarzınız ne olursa olsun (rocker,punk,grunge,gothic,emo, v.s. ) sevdiceğiniz çılgın attığınız doğum gününüzde klasik bir gömleği çıkardı ve size verdi.. Şahsen ben beynimden vurulmuşa dönerdim şöyle ki:

Kadın daha doğmadan anne karnında ona kodlanmış bir metafordur bu.. Doğaya çık erkeğini bul ve onu değiştir.. Evlenecek erkek konumuna getir.. Bu arada gömlek sadece bir metadır, para da metadır ama insan hayatına akrobasi yaptırdığı da bir gerçektir.

Evlendikten sonra da bu durum devam eder

-oğlum bu ne lan nerden aldın bu sikko t-shirtü

-hanımın hediyesi yaa

Buradaki amaç artık onun genç olmadığı ve genç bayanların ilgisini çekmemesi gerektiğinin, bilinç altı veya üstü artık neresinde şekilleniyorsa, çaktırmadan işlenmesidir.

Güncellemeler:
olmaz olmaz yaa diyelim ki oldu ve saçlarını sik beni sarısına boyamış,yer yer morlu pembeli balyajlar attırmış,tırnakları flormar 319la bezeli punk yada gothic bi kız buldun diyelim...eğer o kız sana günün birinde bir gömlek aldıysa bunun iki anlamı vardır hacım...


ya hayatının volesini vurdun ya da siki tuttun çok afedersin

0|0
6|11

En İyi Kız Görüşü

  • Flört ederken kazak almıştım, şimdi evliyiz:)))))

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Dediklerinin hepsini onaylıyorum. Kızlar çok şeytani evet:)

    Seni kafeslemek zor zor:))

    Fakat seni vurursa bir aşk vurur, he:)

    Yalnız 319 flormar rakı beyazı biliyorsun değil mi:)

    0|1
    0|0
  • ahahah :) farklı bir bakış açısı.

    0|0
    0|0
  • Erkek değil misiniz hepiniz aynısınız.

    0|1
    1|4
  • Okumadım ama kesin iyi bir noktaya değindin.

    0|0
    0|0
  • İlk günden jartiyer hediye eden erkek ne olaki?

    Voleyi mi vurdum, siki mi tuttum.

    -

    -

    -

    -

    Dur ya ikinciyi yapmıştım zaten :)).

    0|3
    3|3
    • hahaha aman bırakma

    • Hepsini Göster
    • sen de bi karar ver

      yok mu şöyle güzel bir bacak capsi

    • Yok valla :D.

Erkekler Ne Diyor 11

  • vay be valla hoca benim beynim durdu hayret içerisindyim

    1|2
    0|1
  • Hayat metaların aracılık ettiği banliyö trenine benzer; nerden geçeğine nerde duracağını şans belirler. Kalkan bayragın rengi kırmızıysa durup bakmak gerek; sevdiğin kadın karşında duruyorsa orda kalmak gerek :))) Az buçuk edebiyat parçaladım hoş görün :DD

    0|1
    0|0
  • Evet kadınlarda böyle bir durum var hemen imaj makerınız oluyorlar , şanslıyım ki giymeyeceğim şeyleri almadılar bana belki de bunda etken benim dediğim dedik olmamdır .

    0|0
    0|0
  • Sen söylenecek birşey bırakmamışsın, çözümlemişsin direk kendi sorunu.

    Ayrıca şu gömlekten hareket edecek olursak, bu gömlek mor ise arkanıza bakmadan kaçın. Ertesi gün çizgili pijama ve paçalı don gelebilir.

    0|1
    0|1
  • Abi yazacak birşey yok ki, herşey doğru valla :) /hug

    0|2
    1|4
  • Burada kadın resmen t-virus'a benzetilmiş, katıldım ve bastım 5 puanı...

    0|1
    0|1
  • Demek ki punkçı kızlardan uzak durmamız lazım... Over'a bırakmamız lazım güzel kısmını :)

    0|1
    0|1
  • gömlek slim-fitse gideri var.

    flormar kullanmasın, nefret ederim.

    0|1
    1|1
  • beni .iktin attın panpa.

    0|0
    0|0
  • Baklava desenlüisüeter denilen nesyeneyi es geçmişsin

    0|0
    0|0
  • aynen reis

    0|0
    0|0
Yükleniyor...