Vücut geliştiren erkeklerin sosyal paylaşm sitelerine yarı çıplak foto koymasını doğru buluyor musunuz?

vücut geliştirme sporu yapan erkeklerin (erkeklerin diyorum çnkü bayanlarda görmedm ) yarı çıplak fotoğraflarını sosyal paylaşım sitelerine koymalarını doğru buluyomusunuz. bu sitede de var bi kaç tane gördüm.. eğer doğru veya yanlış buluyosanız düşüncenizide söylerseniz güzel olur :))

Güncellemeler:
burdaki cevaplardan yola çıkarak o tarz erkeklerin boşa kürek salladığı sonucunu çıkarabiliriz :)

0|0
11|11

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu şekilde bayanların dikkatini çekeceğini düşünüyorlar. Ve genelde sadece vücut gösterirler kafa yoktur. Kafa iki aklamda yoktur birincisi resimde yoktur ikincisi reelde yoktur.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Aynı şeyi kadınlar için düşünüyormusunuz? Biri bacağını koyuyor, biri arkasını biri bağrını açıyor biri saçları vs.Biliyorlarki tenle kendilerine insanları çekebilirler ve çekiyorlarda.Bunu yabancılarda yapıyor ama bizim insanlar kendi halkını daha fazla yargılıyor ve yabancılara övgüler yağdırırken bizim halktan erkekler kendi halkını böyle durumlarda görünce dünyadaki bir çok peynir çeşidini sıralıyor.Ben kendim estetik vücutları severim.Bakarımda ama bir adam vücudunu açıyorsa o kişi benim hayalimi engelliyor.Paket açılmıştır benim için ve bende heycan uyandırmıyor ama herkes kendi işini kendi bilir :).Ego tatminidir.

    0|1
    0|0
    • kesnlikle katılıyorum sana. ego tatmini yaptıkları. kadınlarda erkeklerdeki kadar yok ama. bi nebze az kadınlar.

    • Kadınlarda daha fazla var :).Her insanda var.İlgi görmek birisinin senin bacaklarını beğenmesi vs, beğenilmek o yönden taktır görmek kadınlardada var.Sadece bizim halkin erkekleri yabancı kızlara övgüler yağdırırken ağızlarından su akarken kendi halkından kızlara veya erkeklere kıskançlıkla ve hakaretle yaklaşıyor.Bu iki yüzlülüktür.

  • asla doğru bulmuyorum hoşlanmıyorumda cinsel partner sitesinde yada sadece arkadaşlarının olduğu facebook vb sitelerde paylaşşın o kimseyi ilgilendirmez gitsin paylaşsın ama bu tip kizlarsoruyor gibi paylaşım sitelerinde doğru bulmuyorum açıkcası kişisel fikrim bu;)

    0|0
    0|0
    • evet canım bende sorumuşdum dimi...gayet iticiler bencede..:)

    • Hepsini Göster
    • soran ve arel1212 sanki bu yorumlaşma atışmaya dönücek gibi siz ikinizden ricam kapatabilirmiyiz konuyu hem kimsenin kalbi kırılmasın hemde sorunun değeri anlamını yitirmesin;)

  • Ben yanlış buluyorum, herkesin kası kendine :) şaka bir yana zaten baya kas yapmışsa kıyafette de belli oluyor ve bence öyle daha hoş, özellikle kısa kollu giydiklerinde.

    0|0
    0|0
  • İğrenç ötesi.

    1|1
    0|0
  • Bence saçma yani komik geliyor bana bu erkeğin çapkın olduğunu düşünürüm%100 kendini beğenmiş biridir nefret ederim öyle kişilerden

    0|0
    0|0
    • çapkınlığı bilemem ama kendini beğenmişliğe katılıyorum :) ben daha çok bişeyler ispatlama çabasındalar diye düşünüyorm

  • öyle erkek ağzıyla kuş tutsa beni etkileyemez...görür görmez notunu veriyorum..sııfır.

    1|0
    0|0
  • Adonisi varsa koysun arkadaşşş :D

    1|0
    0|0
  • Bence dogru gobekliler gorup zayiflarlar hem belki

    0|1
    0|0
  • çok itici buluuyorum

    0|0
    0|0
  • gerçekten tiksintim var

    0|0
    0|0
  • hayır sevmem

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • koyar en doğal hakkı. insanlar ne kadar emek veriyolar bu vucut işine bu tür resimler koyduklarında onlar için motive olduğu kanaatindeyim. adam yıllarca uğraşmış, toto, göbek yerine kas yapmış bunu boğazlı kazak altında gizleyecek hali yok. en sexi şekliyle istediği yerde kullanabilir.

    1|0
    0|0
  • en az arabasiyla cekilip koyanlar kadar itici ama varki koyuyo herifler olmadigindan kiskaniyor da olabiliriz :P

    1|0
    0|0
  • bizimde six pack'ımız + adonisimiz var neden soyunup foto çekilmiyoruz :/

    sorun bizde mi onlarda mı

    0|0
    0|0
    • sorun tabiki onlarda. ben o tür insanların hayatlarında kanıtlamak isteyip kanıtlayamadıkları şeyler olduğğunu düşünüyorum. onlarda bu tarz bi yola başvuruyolar.

  • gençlik hevesidir normaldir ellemeyin gençlere :) üç beş sene sonra kaldırırlar o fotoları didik didik silmeye başlarlar çünkü kıskanma sebebidir kız arkadaşı için

    0|0
    0|0
  • aslolan kafayı geliştirebilmek :)

    0|0
    0|0
  • kesinlikle doğru değil abazanlıklarını ilan etmiş oluyorlar

    0|0
    0|0
  • Birde hava atma adına yapıyorlarda bir yerlerini gösteriyorlar ya harbi gülüyorum :D

    genelde kendine güveni olmayan insanlar

    yıllardır böyle bir olay içine girmedim

    Hiç gereği yok

    0|0
    0|0
  • İtici bence.1-2 tane tamam da, 50 farklı açıdan çekilip koymanın ne anlamı var.Tamam kaslısın mk.

    0|1
    0|0
  • yarı çıplak koyulmaz, koyacaklarsa tam çıplak koysunlar

    1|0
    0|0
  • Abartmadıkları sürece koymakta haklı adamlar.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...