Lütfen yardım problem bende mi:(

Arkadaşlar benim bi sorunum var ben biriyle tanışıyorum ama o kişi bana yakın davranınca soğuyorum buluşmak isteyince ben istemiyorum iğreniyorm o kişiden böyle igrenc bir iş yapıyormusm gibi geliyor daha önce hiç bi kimseyle çıkmadım birazda bu yüzden şu an görüştüğüm biri var ve buluşmk istiyo aslında bende tanımak istiyorm onu ama böyle bişey yapmaktan iğreniyorm çok kötü hissediyorum kendimi sizce neden ve ne yapmalıym lütfen fikirlerinizi söyleyin :( ömrümde sadece bir kişiye aşık oldm oda platoniklti liseden 5 senedir seviyordm geçen gün karşılaştk aynı mahalladede oturuyoruz lise geçen sene bitti artık üniversiteye gidiyorm onu görmem unuturum derken karşılaştk ve ben onu gerçek anlamda çok seviyorum kalbim yine paramparça oldu onu unutamadığımı anladm sizce bu yüzdenmi böyle oluyo o gününü gün ederken ben onu unutamıyorm kaç kişyi reddettim bişey hissedemiyorm yada soğuyorum yada bigün hissediyorum diğer gün hissetmiyorum niye böyle oluyo ne yapmalym psikolojk bişey7 mi lütfen yardım:


0|1
4|14

En İyi Erkek Görüşü

  • bak netten mi tanısıyorsun yoksa kampüs vs mi ?

    1|0
    0|0
    • net ama üniversite okuyoruz ikimizde

    • Hepsini Göster
    • evet haklısın galiba ama ona ümit verdim napicam şimdi ne dicem ona :(

    • bak nettekilerin amacı kaba tabirle söyliyecem k.bakma kızı tavlayıp yatağa atmaktır benim tanıdğm erkeklerin yüzde 90 ı öyle kızı başta yavasta yaklsıyor kacırmıyor sonra amacı belli kızlar zaten saf sen doğru yoldasın bende üni okuyorum orası sosyal ortam orda beğendiğin erkeğe belli et hoşlandığını ne güzel karsılıklı aşk işte hemde gördüğün tanıdığın biri hareketlerinide görürsün bu cok daha hoş ve güvenilir onuda engelle gitsin günde kac kıza öyle bulusma teklifi atıyordur kim bilir

Erkekler Ne Diyor 13

  • Sen zor istiyorsun. kosmak istiyorsun peşinden birinin

    1|0
    0|0
  • Sanırım sen ğlatonik aşkını fena haşde bilinç altına yerleştirmişsin ve başkasıyla tanışıp duygusal birieyler hisetmeye başladığında sanki Aldatıyormuş gibi düşünüyorsun. Oysa öyle değilll..

    1|0
    0|0
  • eğer aklında hala o varsa hep öyle olur sana tek tavsiyem bir gün boyunca hiç kimse ile konuşma aklına gelen Ilk kisi o ise git onunla konuş ve şöyle ona gerçeği sonuç senin üzülecek de olsa konuş çünkü onunla konuşman senin için en iyisi herşey yoluna girer

    1|0
    0|0
  • samimi olduktan sonra sana yavşamasından çekiniyosun sen istiyosunki olayı ben başlatayım

    1|0
    0|0
  • Ozaman birde kızlarla diyaloğu dene gerçek çıkar ortaya ;)

    0|0
    1|0
  • Bi araştır bul en sevdigi çiçegi güzel giyin işinden izin al sık parfümü bekle çık karşısına lak lak söyle kızlar böyle istiyor artık açık sözlü bilmorm yada beni öyle kandırdılar :D

    0|0
    0|0
  • işe gelmeden önce ?

    0|0
    0|0
  • sende harbıden br sorun var

    0|0
    0|0
  • yazarak söyle o zaman

    0|0
    0|0
  • sen gibi kız nadir bulunur. istersen konuşabiliriz biraz

    0|0
    0|0
  • Kezbansın nokta.

    0|0
    1|0
  • gizli mektup bırak

    0|0
    0|0
  • Biz senin gibilere KEZBAN diyoruz yavrum :)

    0|1
    2|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Çıkışta bi çay içelim de.

    0|0
    0|0
  • hala seviyorsun unutamıyorsun baskasına tahammül bile edemiyorsun. onu unutman lazım. ya da duygularını acıklayabilirsin.

    1|0
    0|0
  • ben sevgilimle iş yerinde tanıştım 6 ay kadar uğraştı ama sonunda cok güzel bir ilişkimiz var bence eğer onunda sana karşı ilgisinin olduğuna eminsen karşılıklı konuşmak herseyden daha iyidir bence cesaretini toplaman yeterli sonrası zaten kolayca gelir..

    0|0
    0|0
  • kızma ama bunu bir psikiyatriste anlatmalısın.ya da ne bileyim ailen çok muhafazakardır.o yüzden iğrenç bir şey yaptığını düşünüyorsundur

    0|0
    0|0
    • yok kızmadm da çok kötü hissediyorm haklısın galiba :(

Yükleniyor...