Baktınız olmuyo. evlilik proğramına katılarak eş aramayı düşünürmüydünüz?

yaşınız oldukça ilerledi ve bekarlıktan sıkıldınız. son çare olarak evlilik proğramına katılmayı düşünürmüydünüz?


0|0
1915

En İyi Kız Görüşü

  • Yaşlı insanların katılması belki de iyi işte çevrelerinde bulmak zor yaşlanınca insan evin içinde bir ses olsun ister saygı duyarım

    0|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 18

  • 40+ dan sonra olabilirdi.

    0|1
    0|0
  • Allah büyük konuşturmasın. Asla :D

    0|1
    0|0
  • Düşünürüm.Bana talip olun beyler <3

    0|0
    0|2
  • 23 üme kadar bekledim az daha evlenemeseydim kesin katılırdımm :p

    0|1
    0|0
  • hayır yaw..asla! Allah göstermesin

    0|1
    0|0
  • Müzmin bekar olurum, kral olurum anasını satım. Soytarılık yaptırmam bu bedene.

    0|1
    0|0
  • Gideridm heraldede Allah o programa cıkartacak kadar geç bir yaşa bıraktırmasın :D

    0|1
    0|0
  • asla asla deme.

    0|0
    0|0
  • En büyük hayalim zaten Esra Erol'da evlenmek.

    0|1
    0|0
  • 40 yasına kdr evlenmemiş olursam olablr:D

    0|1
    0|0
  • Ölmek daha iyi bir fikir.

    0|0
    0|0
  • hayır. bu soruya geçmişten buyana 3 farklı cevap verdim. çelişkim keyfimdendir !

    1|0
    0|0
  • suratimi eskitemem, ilerde basrollere sakliyorum!1

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle hayır :D

    0|0
    0|0
  • hayır istemem.

    0|0
    0|0
  • hyr

    0|1
    0|0
  • Ben zaten evlenmek istemiyorum.

    0|1
    0|0
  • hayır asla çıkmam çok saçma geliyor bana

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Hayatta katılmam.

    0|1
    0|0
  • O programa katılanların kişiliklerinden şüphe ediyorum..

    0|1
    0|0
  • Yalnızlıktan ölürüm genede çıkmam oralara.

    0|2
    0|0
  • Şöyle yaşı 20'den başlayıp kalitesine bağlı 80'ne kadar biri olur :D

    0|1
    0|0
  • Bekar ölürüm daha iyi.

    0|2
    0|0
  • cevremden gorecegim tepkiden dolayi yapamam

    0|1
    0|0
  • artık bi yıla kalmaz çıkarım bende

    0|1
    0|0
  • 65'den sonra düşünürüm.

    0|1
    0|0
  • mesleki kariyerimden dolayı yapamam :D

    0|1
    0|0
  • olmuyo diye birşey yok anama söylerim o bulur en son çare kör topal birini

    0|0
    0|0
  • çıkarım birinin üstüne bişey yaparım

    1|0
    0|0
  • Asla. O programlar gerçektten rezil !

    0|0
    0|0
  • hacı son çare o artık düşünmeye başladık bile

    0|0
    0|0
  • Bi' gün metres ihtiyacı hissedersem katılırım.

    0|0
    0|1
  • sinir bozucu o programlar yaş kriteri gelmeli bence... 20 sinde geliyorlar oraya..yokmu kardeşim hiç etrafınızdada boy gösteriyorsunuz ekranlarda..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...