Sizin için kendisinin 2 katı çocuktan dayak yiyen birine nasıl bakarsınız?

Bizim sınıfta bi çocuk var şuan benim sevdiğim kızla daha önceden çıktı bana onunla yattığını söyledi ben ilk başta inandım ama sonra ihtimal vermeyip yalan attığını düşündüm sonra ben buna feysten küfürler yağdırdım yarın okula gelicem ananı bilmem ne falan filan.Ertesi gün oldu okula gittim sınıfa girdim çocukla karşı karşıya geldik.Sen nasıl gözdeye öyle şeyler söylersin lan dedim kafa attım tabi sonra dayak yedim güzelce.Ayırmasalardı çocuk kemiklerimi kırcaktı bütün bunlar olurken sevdiğim kızda yanımızda bizi izliyodu bi ara çığlık falan atmış öyle duydum arkadaşlardan sizce bana nasıl bakıyodur şimdi?Yalnız attığım kafa biraz komikti zıplayıp saçma bi kafa attım şuan bunu yazarken ben bile gülüyorum :)Kızlar sorum size erkeklerde cevap verebilir sizce şuan kız hakkımda ne düşünüyodur?

Güncellemeler:
Kavgadan sonra senin canın ne ki o ayıyla kavga ediyosun falan dedi abartısız çocuk 2 katım babamdan uzun şişman hayvanevladı

0|0
3|5

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 2

  • bence kavga etmek yerine kıza sorsaydın :)

    0|1
    0|0
    • Kıza sordum yok öyle bişey dedi hem olsa bile yok diycek bunu biliyoruz

    • Hepsini Göster
    • Teşekkür ederim

    • rica ederim

  • kız doğru sölemiş kavga etmemelisin senden iri olanla .. yaranılmaz bu kızlara ya

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • Sen spontane gelişen bidayak yememişsin, yan, delikanlılık gerektirecek mevzuatlar sağlanmamış, sen gitmişsin döv beni kardeşşşşş demişsin ya la.

    Şapşal şey demiştir...asdasdasd

    0|0
    0|0
  • ayı olduğunu bile bile kızın yanında gözdeye nasıl laf söylersin deyip bi ayıya dalmışsın ya dayak yemen normaldir gülünç duruma düşmessin takma ne düşündüğünü bilmem ama bi hayvan evladına karşı onu savunman karşısında iyi şeyler düşünmüştür

    0|1
    0|0
  • bilemicem ne düşünüyor keşke kız yokken kavga edeydin bir d edayak yiceğini bilsen bile sinir olduysan dalman en iyisi etraftakiler keşke fazla izlemeseymiş de çocuk kemikelrini kırma durumuna kadar gelmeseymiş.

    0|0
    0|0
  • onu bunu bilmem de kız epey havalara girmiştir

    benim için kavga ediyorlar diye

    0|0
    0|0
    • Onu havadan havaya sokuyorum zaten hergün iltifatlarımla,yaptıklarımla

  • Dayak yediğiniz için sempati duruyordur. Dövseydiniz iyi olmazdı.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...