Şerefli medyanın oyunları devam ediyor?

Medyaya göre Fenerbahçenin futbolcularının arası kötüymüş sözde van persieyi takım arkadaşları dışlıyormuş falan filan. ben şunu diyim bir Fenerli olarak van persienin şu durumundan mutlu deyilim ancak kimse gol atmayı unutmaz. durmadan bir taraftara yönelik algı yaratmaya çalışıyor bu medya. ben inanıyorum Van persie ligin 2. yarısı kendine gelecek. şuanda bazı kişilerin dalga geçmeside gerçek anlamda morelimi falan bozmuyor sözümü şöyle bitirmek istiyorum?

Van Persie'nin gol atmasını istiyorsanız ona sürekli pas atmanız gerekir, o gol atmaya başlarsa siz şampiyon olursunuz.

- Sir Alex Ferguson.

Takımdaki tek sorun iyi bir 10 numara olmaması devra arasında 2 veya 3 transfer yapacak kulüp zaten. haberlere göre genç ve yetenekli bir 10 numarayla ilgileniliyormuş. bu kara bulutlarda dağlır elbet. sonuçta o van persie. ligin 2. yarısı herşey daha farklı olacak. lig şimdi başlıyor.
Şerefli medyanın oyunları devam ediyor?




0|0
1|2

Kızlar Ne Diyor 1

  • Van persiee mi dışlanyrmus?

    0|0
    0|0
    • Yok öyle bişey ya medyaya göre futbolcular van persie dışlıyormuş kardeşim medya işte ne bekliyon. van persie mutsuzmuş falan filan adam az önce video paylaştı bu büyük taraftar harika diye. yalan dolan bunlar hep.

    • Sanmıyorum disladiklarini fenerbahçe li değilim ama dslanmaz neden dslasnlarki mantıklı değil :-D :-D

Erkekler Ne Diyor 2

  • Fernandao oyundan çıkarken persie ile tokalaşmadı bile

    0|0
    0|0
  • fenerbahçe ağlama

    0|1
    0|2
Yükleniyor...