Herkes gururunu bi kenara bıraksın..

meraba öncelikle herkes gururunu bi kenara bıraksın ve kalbi ile cevaplasın.Sizi sevmeyen bi insanı daha ne kadar sevebilirsiniz ki aşk nedir sizce nasıl bişey yoksa ben mi sevmesini beceremiyorum bilmiyorum galiba sevmeyi unuttum diyorum cevremdeki herkes aman umrumda değil ne hali varsa görsün aramıyorum sormuyorum gelse kabul etmem diyorum ama gercekten gelse tekrar birlikte olurum onunla sadece 2-3 günüm onunla geçse o bile yeter bana diyorum bazen kızıyorum kendime o sevmedi seni sen hala neden seviyosun diyorum boşver artık daha fazla yakma canını o seni takmıyo bile aramıyo özlemiyo bile seni diyorum kendime ama yüreğime tüm bunlar ağır geliyo nasıl davranmam gerek şimdi şaşkınım?


0|0
3|2

En İyi Kız Görüşü

  • Sevmişsem eğer ve sevdiğim hakkaten adam gibi biriyse beni sevmesede sevmeye devam ederim yanlısını görene kadar.. sevmeye devam ederim diyorum ama altını cizeyim sevgilimse beni sevmediğini öğrendiğimde yada hissettiğimde bitiririm ilişkimi.. kalbi bende olmayanın bedenı bende olsa ne yazar ..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Başka birini bul.Sen gene şanslısın benim daha önce hiç kız arkadaşım olmadı.Arkadaşlarım içmeye gidiyordu kız arkadaşından ayrıldı diye.Ben onlardan daha çok içiyordum. :D

    0|0
    0|0
  • Beni sevmeyen birini aşkımdan öldüğüm halde bir daha aramadım beş senelik ilişkinin üzerine hem de

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • kendini de biraz sevsen bu kadar eziyet etmezdin kendine

    kendine değer ver azıcık ve saygı göster ki hırpalama böyle

    oluyor öyle, her sevilen sevmiyor. Yaşadıkların muhakkak canını acıtıyor bu da normal ama hiç bir şey sonsuza kadar sürmez illa ki geçecek. Önemli olan bu süreçte kendini paralamaman. Bir psikologla görüşebilirsin eminim atlatman için yardımcı olacaktır.

    0|0
    0|0
  • ''2_3 günüm onunla geçse biley yeter''...Sen gerçekten sevmişsin arkadaş.

    0|0
    0|0
    • yaa durum o kadar feci işte güzel anımız olmadı hep kavga oldu 2-3 gün güselce gecse onunla o güzel anıları hatırlamak istiyorum sadece kavgalarımızı değil...

    • Benimde öyleydi ama onla kavga etmeyi başkalarınla gülmeyi tercih ederdim.Güzel taraflarını düşün.

Yükleniyor...