Cevaplayın lütfen çok önemli :((((

Bi erkeği çok sevdiği sevgilisi olan kız çok üzerse hep aynı hatayı yaparsa erkek "Artık sevmiyorum" der mi ama hala böyle gözünün içine falan bakıyo ? Cevaplayın :( Acill :(


0|0
5|14

En İyi Erkek Görüşü

  • der bence... ama hatanın ne olduguna baglı

    1|0
    0|0
    • Nasıl yani ne olduğuna büyük bişeyse mi der ?

    • Hepsini Göster
    • ya cok merak ettım neymiş şu hata bi mesaj atsana...

    • Tamam ekledim seni

Erkekler Ne Diyor 13

  • Niye aynı hataları yapmaya devam ediyorsun ki safmısın yol verecek tabi sevse bile hep seninlemi uğraşıp duracak bıktı tabi. Haklı

    1|0
    0|0
  • birbirlerinin kusurlarını görücenki mutluluk olsun

    1|0
    0|0
  • sinirden gururdan der bence

    1|0
    0|0
  • der tabiki

    1|0
    0|0
  • soru cok zor çözemedım ben şimcik syın gizli kullanıcı

    1|0
    0|0
    • Bak şimdi bi erkeğin sevgilisi hep aynı hatayı yapıyo onu çok üzüyo bu erkek yine o hata tekrarlanınca "Artık sevmiyorum" der mi cevapla lütfen

  • çok fazla hata insanı bıktıra bilir. ama bazende hata olduğunda alttan almayıda bilmeli insan..

    1|0
    0|0
  • Gerçekten seviyorsa kız ne yaparsa yapsın erkek asla ARTIK SEVMİYORUM demez.

    1|0
    0|0
  • hatanın derecesine göre

    1|0
    0|0
  • derler derler

    1|0
    0|0
  • hep aynı hatayı yapıyorsa gerçekten erkeğin içinde birşeyler bitmeye başlamıştır .

    1|0
    0|0
  • Öyle bir der ki, herkese kendi canı tatlıdır.

    1|0
    0|0
  • Evet acılarda bi yere kadar

    1|0
    0|0
  • Der. En azından ben derim.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • bıkkınlık gelmiş olabilir. istediği yönde değiştiremeyeceğini anlayınca ben törpüleneceğime onu tuzak tutayım demek istemiş olabilir. sevse dahi bunu kalbine rağmen yapabilir.

    1|0
    0|0
  • der tabiki seven kız nie bir hatayı sürekli tekrarlasın die de düşünr demesi çok normal

    1|0
    0|0
  • Hep aynı hatayı yapıyorsa...

    Buraya bir dikkat kesilin derim önce...

    1|0
    0|0
  • aynı hatayı yapmak :) bu benimde başıma çok çok yakın bi zmnda geldi gerçi o arkadaşımdı ama .d aynı hatayı tekrarlamak iki tarafıda yorabilir yıpratabilir ama ARTIK SEVMİYORUM ağır olmuş

    1|0
    0|0
    • Nasıl yani yalan söylemedi mi sence ?

    • yalan olmayabilir ama çok yorulduğu için artık sorunlarınızla baş etmeye gücü kalmadığı için yalanda olabilir.

    • Anladım .

  • hep aynı hatayı yapıyosa bişeyler bitiyodur evet der bence

    1|0
    0|0
Yükleniyor...