Görmeden sevdiniz mi hiç? peki sesini duyduğunuzda içiniz titredi mi?

Hiç görmeden, elini tutmadan sesini duymadan sevdiğiniz oldu mu? o sesini duymadığınız elini tutmadığınız kişiyi geceler boyu sayıklayıp, merak ettiniz mi hiç? onun yerine üzülüp onun yerine ağladınız mı? seni seviyorum derken içiniz titredi mi hiç? peki ya aynaya baktığınızda onu gördünüzmü karşınızda? peki! hiç görmeden aşık oldunuz mu hiç?

Güncellemeler:
arkadaşlar, görmeden sevmek diye bişey yokmuş.. hepsi hayal ürünüymüş.. sakın denemeyin:(

0|0
11|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu aşk değil şizofreni... Kendi kendine kurduğun bir hayal dünyası. Görmek istediklerini gördüğün bir tür ilüzyon

    0|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • istersen uzatıp daha çok rezil etme gha:)) ne dersin:))

    • kime rezil oluyoruz? şurda biz bizeyiz ahaha... Neyse, geçmiş olsun :)

Kızlar Ne Diyor 11

Erkekler Ne Diyor 7

  • Aşk değil belki ama bazı pozitif etkileşimler (hoşlanma, etkilenme gibi) oldu. Bunun aşka dönüşüp dönüşmemesi kişinin elindedir. Her şey elektrik sinyallerini nasıl algıladığımız ve dönüştürdüğümüzle alakalıdır. Sen hayallerini ve uzaktakine erişimini aklında ne kadar gerçekçi hale getirirsen o kadar gerçek olur. Tıpkı hipnoz seanslarında 1 saat düşüncede telkinle koşan adamın vücudunun verdiği tepkiyle, gerçekten vücudunun 1 saat gerçek koşmaya verdiği tepkiyle aynı olması gibi bir durumdur. Nöronların gizemli etkisidir.

    0|0
    0|0
  • üniversiteye başladığım sene bir arkadaş aracılığı ile farklı bir şehirden imam hatip lisesinde okuyan bir kızla tanışmıştım birbirimizi hiç görmeden 1 ay telefonda konuştuk. sonra kamera açmaya karar kıldık (tabi o zamanlar internet kafeler var (: ) çok heyecanlıydı gerçekten sesi kadar güzeldi kendiside. Sonra 1,5 sene devam ettik görüşmeye sabahlara kadar konuştuğumuz zamanlar oldu. hiç yüz yüze görüşmek nasip olmadı ama sabah uyandığımızda yatakta çırıl çıplak olduğumuz çok olmuştur :))

    0|0
    0|0
  • çok doğru

    0|0
    0|0
  • ilginc bu durum olmadı

    0|0
    0|0
  • Hiç görmeden, elini tutmadan sesini duymadan nasıl sevebilirim

    ve nasıl geceleri sayıklayabilirim ve sevebilirim sorun saçma geldi kusura bakma

    ergensi bir düşünce bu tür şeyler şizofren hayaller

    0|0
    0|0
  • bak ben merak adiyorum inan

    fakat olmaz

    0|0
    0|0
  • Güzel ifadenden dolayı 5 yıldızı çaktım üstad.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...