Çocuğunuzun eşcinsel olucagını ogrenseydınız aldırırmıydınız?

çocuğunuzun eşcinsel olucagını ogrenseydınız aldırırmıydınız? tepkınız ne olurdu ogrenme sansınız olsaydı kurtaj hakkınız olsaydı napardınız gızlıye acık sorum


0|0
11|19

En İyi Erkek Görüşü

  • evet kesinlikle aldırırdım.

    1|0
    1|1
    • ona bunu yaşatma hakkımız yok diye düşünürüm.

    • Hepsini Göster
    • kınayanları kınamalıyız

    • insan da birçok canlı gibi kadın ve erkekten oluştuğuna göre eşcinsel kişide kendisine bakıp niye bende sağlıklı değilim her insan gibi yaşayamıyorum deyip mutsuz olacağı yada kendisine rağmen yaşamaya çalışacağı aşikar.

Erkekler Ne Diyor 18

  • Kromozom anormalilimi oluyor çocuk ?

    En ufak bir anormallik varsa genetik olarak,hastalıklı gen taşıyorsa bir şekilde aldırma fikrimi eşime iletirdim.

    Tek başıma verebileceğim bir karar değil lakin mantıklı olan kürtaj

    0|0
    0|1
    • doktorlar anlıyormus

    • Hepsini Göster
    • Aynen biraz anlaşmazlık oldu sanırım,bahsettiğim hiçbir konuda sizin aleyinizde birşey söylemeye gerek duymadım.

      Gayet sağlıklı düşünüyorsunuz çünkü.

      Bende senin ''benım yazdıgımı okumuyosun sanırım'' lafını duyunca şaşırdım bir an :)

      Konuşmayı gözden geçirdim yeniden;)

    • Ağlamak istiyorum

  • Hanımefendi bu gibi durumlar önceden anlaşılamaz ancak organ olarak çift cinsiyet durumunda tıbbi olarak olarak anlaşılabilir aksi taktirde imkansız. Ancak bu gibi şeyleri kendinize takıntı yapmayın sakınılan göze çöp batarmış. Allah bilir bunlari ve Allahın işine karışılmaz.

    0|0
    0|0
    • ben escınsellere karsı dılım merak edıorm sakın yalnıs anlamayın meraktan sordum

    • Bende eşcinsel değilim zaten yanlış anlasam ne olurda. Cevabımda yazan şey eşcinsel savunuculuğu değil zaten. Orada Allahın işine karışılmaz olacağı varsa olur ve bunu engellemek için düşündüğünüz hamilelikte anlaşılacak eşcinsel çocuk gibi bir ihtimalin tıbben imkansızlığı yazıyor. Ve en son bugün yarın çocuğunuz olacak bu gibi şeyleri takıntı yapmayın yazıyor lütfen dikkatli okuyun benimde 6 yaşında kızım var çok şükür sağlıklı Allah hepimizin çocuklarına sağlık versin.

  • sağlıklı olsun önemli olan bu =) cinsel eğilimleri herhangi bir sorun oluşturmaz..

    1|0
    0|0
  • aldırmazdım sonuçta eşcinsel olması aile baskısından meydana gelir çoğu. misal bir kızı erkek gibi yetiştirirsen ne olur ?

    0|0
    0|0
  • aldırırdım.

    0|0
    0|1
  • tabii ki bu sizinki bir varsayım aslında bu çocuğun durumu hiç hoş değil ama önce bilinirse ne yapıla bilir ki biz çocuğumuzu doğrulukla güzellikle iyilikle yetiştrimeliyiz ona doğruyu yanlışı öğretmeliyiz ve iyi bir örnek olmalıyız .. ama bu sizin sorunuzun cevabı olmadı

    0|1
    0|0
  • eşcinsel ayrı kavramdır cift cinsiyet ayrı kavramdır cift cinsiyet ultrasonda belli olur ama allahın verdigi canı sen nasıl alabılırsın katil olmayı goze alamam

    0|0
    0|0
  • valla erken öğrenirsem aldırttırırdım sanki

    0|0
    0|0
  • bu bir az sacma degilmikim ister ki sen evlendin sonra yatak ta eşinin eşcinsel oldugunu far etin ne yapardın aynı

    0|0
    0|0
    • sruma soruyla degıl cevapla karsılık ver lutfen

    • seninki saçma bir cevap eşcinseli yatakta nasıl farkedersin onu anlamadım.Eşcinsel derken lezbiyende bunun içinde lezbiyenle aynı yatağa nasıl giricen kadın kılığına girerekmi?

  • Eş cinsellik diye bişi yok.Bazıları bunu ülkemize sokup bizleri yozlaştırmaya çalışıyor.Öyle bi şey osmanlı zamanında niye yoktu.Bu saçma akıma takılmayın.

    0|0
    0|1
  • bunun sebebi aileler değilmi zaten.

    0|0
    0|0
  • Allahın verdiği cana ne hakla kıyarım ben elbet bir tedavisi vardır onun

    0|0
    0|0
  • Bu soru nerden aklina geldi ilginc bi soru tebrik ederim seni

    Cvp olarakda ALDİRMAZDİM

    0|0
    0|0
    • tesekkur ederım arkadaslarla konusuyorduk bugun aklıma geldı bende escınsellerı kucumseyenlere kızıorm alay edenlere herkezın kendı tercıhıdır

    • Hepsini Göster
    • ben nısanlyıımevlencem meraktan sordum kankam erkeklerden hoslanıodu ama ole merak ettm

  • Bn erkeğim ama kız olarak doğmak çok isterdim ama bu eşcinselolduğumu göstermz tabi

    0|0
    0|0
  • söz konusu bile olamaz.

    0|0
    0|0
  • biri bunu açıklayabilir mi, insan doğmadan önce nasıl eşcinsel olur

    0|0
    0|0
  • ne olacak tercih meselesi ne olmak istiyorsan onu ol derim yeterki pasif olma :D

    0|0
    0|0
  • Tabi ki. O daha kötü

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Yuh diyorum artık ya.Ne bu eşcinsel takıntısı bu ülkede.EŞCİNSELİM kimseye zararım olduğunu düşünmüyorum.Ve benim gibi olan insanlarında kimseye zararlarının dokunduğunu görmedim.Ama sürekli yargılanıyoruz.Son olarak bu kadar büyük konuşmayın.Siz ne kadar rahatsız olsanızda varız.Ve bu bir tercih değil.

    4|0
    1|3
    • hayır asla rahatsız degılım ben kınayanlara kızıyorum merakımdan sordum bugun arkadasalrla muhabbetı acıldıdda ondan ben kımseyı yadırgamam yalnıs anladınsa kusura bakma asla kımseyı kınamak ıcın degıldı

    • Hepsini Göster
    • Beyazpano zaten hep küçük harflerle yazıldığı ve kısık seslerle konuşulduğu için yok sayılıyoruz.

    • anladım bende oyle dusundum benımde escınsel arkadasım var bana ılk anlattı cekınerek ben erkeklerden hoslanıyorum dedı arkadaslıgımızda bısey degısmedı kankamdı kankam olarak kaldı kotu gozle bakanları kınarım sadece boyle bır seyde ınsanlarn tepkılerını belırtttım - vermısler ben + verıorm cok tesekkurler yorumuna arkadasım

  • Bu sebeple çocuk aldırmak ile çocuğum eşcinsel diye öldürmek arasında ne fark

    Eşcinsellerin katli mi gerekiyor inanç sisteminde.?

    1|1
    0|0
    • bende aldırsınlar demedım bugun konutuk merak edıyorum cevaplaı maalesef bızım toplumumuzda bazıları kınıyor kızıorm ben o kesımden degılım sadece merak

    • Kınar kınamaz o da onların bileceği bir durum.

      Şahsen çocugum eşcinsel olsa üzülürüm fakat bu o nu sokaga atacagım anlamına gelmez

    • tesekkurler yorumun ıcın

  • Ahauahha, zeka fazlalığı sebebiyle düşünülmüş bir soru. Bebeklerin cinsiyetleri 3.ayda belli olur. Anne karnına kız/erkek olarak düşmezler. Bir hücre olarak gelişir ve olgunlaşırlar ilk aylarında.

    0|0
    2|0
    • Hepsini Göster
    • Ben de senin gbi gizli gizli laf sokmuyorum farkındaysan, bir tarafın yiyorsa aç profilini, her araştırmaya bilimsel edasıyla yaklaşmayacak kadar bilinçliyimdir, bazı biyolojik gerçekleri de apaçık senden iyi biliyorum.

    • kalıte meselesı ıstedıgı sekılde sorarım sanamı sorucam ne bıcım konusma tarzın gecekondu agzı yapamam senle degılmı en baslattın yazma uza

  • yoo niye aldırıyım

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Öldürmek benim mi haddime?

    Canı veren Allah'ken,bana mı düştü:)Ne abes!

    ...

    Bi'şey yapmam,doğururum Allah'ın izniyle yavrumu.

    Zaman ne getirir bilinmez.

    0|1
    0|0
  • Bu soruyu soran ve cevap veren kişiler adına çok üzüldüm. Aldırırım diyenler dahi olmuş. Homofobi hastalıktır, eşcinsellik değil. Tartışmak bile utanç verici. Hangi çağda yaşıyorsunuz?

    0|1
    0|0
  • 2 çocuğum var.

    escinsel de olsa duzcinsel de olsa çocuguma sahip çıkarım.

    1|1
    0|0
  • böyle bişey öğrenmek imkansız ilerde kendi saçanaği olucağı için bilinmez gebelik sırasında sadece bebeğin sağlığı ve cinsiyeti ile ilgili bilgi alabilirsin bu konuda kimse anlayamaz

    0|0
    0|0
    • kromozom sayılarıyla felan anlasılıyomus bende senın gıbı sandım ama anlasılıo hastalık kabul olmadıgından solemıomus dr lar

    • aaa nasıl ya çok ilginç ilk defa duyuyorum :) ben onu yetişme tarzına filan bağlı diye biliyodum

    • bende oyle duydum

  • ben ona kıyamam. aldırmazdım

    0|0
    0|0
  • vahiy mi helio. nas öğrenioz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...