Türk kızları neden spor yapmaz?

Arkadaşlar şoyle bir baktigimizda fitness konusunda yabanci kadinlarda hafiften kalin bacaklar hafiften karin kaslari falan oluyo ve çok hos oluyolar neden boyle kızlarımız yok?


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Şöyle anlatayım dostum, öyle bir kültür yok. Ama bunun suçu kadınlarda değil, erkeklerimizde. Şimdi bir kadın düşün, koşuya çıkmış. Bu kadının poposuna bakmayacak 2 tane erkek söylemezsin mahallede. Aynı koşan kadınları yollu ilan etmeyecek 2 erkek söyle mahalleden. Aynı koşan kadınların poposunun adeta içine düşüp de sonunda kadını teşhircilikle suçlamayacak 2 erkek söyle mahalleden? Söyleyemiyorsun değil mi? İşte o sebepten dolayı böyle kızlarımız yok.

    0|0
    0|0
    • Usta spor salonlari falan var mesela bizim salonda belli saatlerde fitness bolumude dahil olmak uzere sadece kadinlara ait ve kosudan falan zoyade ben genelde fitness yapan kadinlari sorguluyorum

    • Herkesin ekonomik durumu olmaz kardeş. Bir de o salona bile göndermeyecek aileler var. Biz de isteriz tabi sportif ve zeki bir nesil :)

    • Valla simdiki kizlar kiyafete falan isteyince cokta guzel buluyolar biraz goz zwvkimix olsun sonra turk kizlarini neden kotuluyosunuz diyolar evde yiyip icip yatarsan harekete gecirmek icin kotuleyecez mecburen napalim ama dimi

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ben gidiyorum spor salonuna ama karın kası yapamıyorum çikolata yüzünden ama kol kası yaptım hatta bacaklarımda kalınlaştı spordan

    0|1
    0|0
  • Varda denk gelmemissin

    0|0
    0|0
    • O kadar kiz tanidim hic mi denk gelmez ya hani kosanlar falan var biliyorum gobek eritmek icin ben onlari demiyorum biraz daha agirlik antrenmani yapan kizlardan bahsediyorum

    • Hepsini Göster
    • Orasi turkiyedemi

    • :) izmirde oyleydi su an ankarada devam ediyorum

Erkekler Ne Diyor 3

  • http://i.hizliresim.com/m7yq3V.jpg
    .
    kim demiş yapmıyorlar diye

    yerli Fadime

    0|0
    0|0
    • Ya iste nadiren yapiyolar 1 milyonda 1 ya vardir ya yoktur

    • Hepsini Göster
    • Valls bu biraz daha yabanci gibi 😄

    • knka tipi türke benziyordu yersin diye düşündüm açıkçası :D

  • yapıyorlar babuş yanlışn var

    0|0
    0|0
    • Usta simdi yapani vardirda genelde koşu falan ben onlardan bahsetmiyorum aslinda fitness ile ugrasanlari diyorum

    • Hepsini Göster
    • Ahaha 😄 yok be usta lauren drain diye bir hatun var o bozuyo

    • işte yapmayn öyle şeyler onlar hep bozuyor sizi :D

  • Yabanci erkeklere bakarsanda daha kaslilar oyle erkeklerimiz olmadigi icin kadinlarimizda yok

    0|0
    0|0
    • Aslinda onlar beslenmeden oyle oluyor o kadar turkiyede spor salonlarinin doluluk orani cok yuksek

    • Hep oyle olur minareyi calan kilifi hazirlar ;)

Yükleniyor...