Bugün bir araba alacak olsanız hangi marka, hangi model alırdınız?

istediğiniz para hayırsever biri tarafından size verilecekmiş :) hangi marka hangi model bir araba alırdınız?

Güncellemeler:
link


link


link



bu tarzlardan olsun isterdim bende de...

0|0
8|27

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 26

  • Amerikandan vazgeçmem link ama kendi arabamıda seviyorum i <3 fiesta

    1|0
    0|0
  • link

    link

    Biraz modifiye ile 1150 hp oluyor...

    1|0
    0|0
  • İstediğiniz arabayı yazın bana üyeler madem kıyamadım şimdi:/

    1|0
    1|0
  • Kesinlikle Volvo çünkü çok sağlam araçlardır,kaza anında maks. korur ve çok da şık arabaları var.

    1|0
    0|0
  • özel üretim helikopterimsi uçan araba yapıyorlar. ondan alırım...

    0|0
    1|0
  • Arabanin masraf oldugunu dusunuom hayirsever biri alsa kesin satardim o parayi cogaltirdim borsada :)

    0|0
    0|0
    • hayır sever araba vermioyo sana istediğin arabayi alman için para verecek...

    • Ozaman hic almam :) zaten alacak param yoksa sonraki masraflarin altindan nasil kalkicam bari parayi degerlendireyim dime :)

  • vosvos alırdım havam olurdu :D

    0|0
    1|0
  • vaayy ford iyiymiş ama

    0|0
    0|0
  • Arkadaşlar selamlar sevgiler.

    Araba alacak olsam Mercedes C 180 K i Luxery Edition şimi görür. Diğerlerine pek gerek yok, Ralli yapmayacağıma göre..

    :))

    0|0
    0|0
  • 2005 e46 m3 csl smg şanzıman tek geçerim

    0|0
    0|0
  • bugatti veyron yada lamborghini murcielago

    0|0
    0|0
  • Porsche, BMW, Audi ilk tercihim olurdu... sonra Volkswagen :)

    0|0
    0|0
  • Bugün bir araba alacak olalım da paramız ne kadar olsun? Bari onu da söylede ona göre bi hayal kuralım :)

    0|0
    0|0
  • Nerde yaw o hayırseverler neden bize rastlamıyor hiç hahahha

    0|0
    0|0
  • Bugatti Veyron alırdım. Daha sonra hoşuma gitmezse satıp parasıyla başka birşey alabilirim ama en pahalılardan birisi bu sanırım.

    0|0
    0|0
  • aston martin one77

    0|0
    0|0
  • Vaaay eski Amerikan arabaları hı. Bende çok severim eski Amerikanları. Mustang lere bayılırım.

    0|0
    0|0
  • Vergiler, benzin falan bana ait değilse Aston Martin Rapide S, aitse Mitsubishi EVO X

    1|0
    0|0
  • Bütçemiz ne kadar

    0|0
    0|0
  • Posche Cayenne , önümüzdeki yil kismetse ..

    0|0
    0|0
  • BMW x3 .

    0|0
    0|0
  • audi Q7

    Cevabın çok uzun ya da çok kısa!

    0|0
    0|0
    • "Cevabın çok uzun ya da çok kısa!" derken?

    • cevap kısa geldi cevabın çok uzun yada çok kısa! diye hata verdi bende kopyala yapıştır yaptım :D

  • bu aralar dükkandaki ford rangera gözümü diktim

    0|0
    0|0
  • Audi

    0|0
    0|0
  • Te Allahım seçtiği arabalara bak

    0|0
    0|0
  • Vergiler, benzin falan bana ait değilse M3, aitse 3.16i.

    1|0
    0|0
    • al tabi arada değişiriz. severim. biliyorsun ortalama bir uzay mekiğinden daha fazla programming içeriyor skyline. ECU ECU değil uzay mekiği mübarek

    • Hepsini Göster
    • evet. neler neler. ABD yapımı alsan daha uygun neler neler var :D bizim bir tanıdık vardı işten, 67 yaşında viper'ı vardı amcamın :DDDD

    • Bizim garaja bi' tane Corvett ile geldi adam. Böyle bi' değişik. Bi' acayip.


      Kırmızı Corvett'i İzmir EGS'de görmüştüm, orada bi' adamın var fix EGS otoparkına çekiyor arabayı.


      ...da ben o tür arabaları sevmiyorum ya. Çok spor. Fazla spor. Bi' şekli, bi' ruhu yok abi.


      Sen TR'desin değil mi?

Kızlar Ne Diyor 8

Yükleniyor...