Acil cevap arıyorum bitmiş bir ilişki nasıl canlandırılabilir

4 senelik ilişki kocaman emek.aramıza biri girdi.başta hoşlanmış ondan ama şuan onu da reddetti.ben çıkmam hayatından bırakmam seni dedim.fakat o ne onu ne beni istiyor şuan.o benimle konuşuyor ama onu da silemiyor acıdığı için ona.ne yapayım ki bu kızla tekrar eski günlerimize dönelim?


0|0
7|7

En İyi Kız Görüşü

  • tavrınızı açıkça beirtip geri çekilin.sakın yedek olmayın.böyle bir şey kabul edilemez.mücadele verdim olmuyor diyorsanız iletişimi tamamen kesin.o iletişime geçerse de hemen yüz vermeyin sert olun.olömuyorsa kurtuldum dersiniz.ilişkiyi harcayandan bir halt olmaz.geçmişte benzerlerini yaşayıp tekmeyi basan ve aramayan tarafım.sonra ben arandım ama çok geç:)mutluyum şuan yine aşık oldum.hayat devam ediyor:)daha iyileri var hemde:)

    0|1
    0|0
    • ne mutlu size..verdiğim 4 yıllık emek var ortada kolayca nasıl silebilirim ki..bundan başkasının karşıma çıkıcağını ve çıksa bile bukadar emek harcayıp düzen kurmaya artık gönlüm inanmıyor çok yoruldum...

    • Hepsini Göster
    • kızın yeni birini bulması erkekten daha kolaydır.erkek çok yakışıklı yada çook sosyal biri değilse kolay kolay aşkı bidaha bulamaz.bulucağımı sanmıyorum.kesin ve net...

    • ben doğru dürüst ilişki yaşayan çapkın biri de değilim.çekingenim.tek bir uzun ilişkim oldu.onu bile beklemiyodum.aşk gelirse kız erkek ayırt etmiyo emin olun.ben harıl harıl sevgili arayan açılan bile değilim.bir kişi kaderinizde olucaksa hissedersiniz.kız belli eder açılmasa bile.zaman sabır diliyorum

Kızlar Ne Diyor 6

  • dört yıllık ilişkinle o hoşlantıyı bir tutuyor yani.merhametten maraz doğar .başınıza iş açmış ..

    0|1
    0|0
  • Birini tercih etmek diğerlerini REDDETMEKTİR.Kız seni de onu da reddetmis.Acıdığı için diğerini silememk diye birsey var mı nasıl bir mantık bu?Seni reddedip baskasına gideni nasıl kabullenebiliyorsun.Mantıklı ol biraz...

    0|0
    0|0
  • Diğer çocuğu dört yıllık ilişkisiile kıyaslayabiliyorsa yazık.

    Yedek olma,çekil aradan.O secimini yapsın..

    0|0
    0|0
  • başta kızı sıkıp bunaltma, güzel sözler söyle. ona olan sevgini anlat

    0|0
    0|0
  • 4 senelik emek diye başka biriyle görüşen kızla niye görüşüyosunki? hayatından çıkmam diye garanti verdiğin için zaten seni çantada keklik görür

    0|0
    0|0
  • sen biraz yedekte gibisin sanki. sanmam eskisi gibi olsun, ama dertlesecegi derman verecegi sirdasi sen sin..

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • bak arkadaşım eğer onu istiyorsan sakın üstüne düşme çünkü sen gittikçe o senden de kaçar. ancak yakınında ol mesela akşam konuşurken süpriz yap çık git yanına aşağı gel de. şaşırt onu. zaten sana varsa içinde birşeyler gelecektir. bir de acıma falan bu işi geçeceksin, silecek onu adam gibi konuşacak ve silecek. dikkat et temkinli davran b.k çukuruna düşme.

    0|0
    0|0
  • Boşa kürek çekme kardeşim gelecek seni dahada çok üzecektir. Ihalelerde katılımcı şirketlerin geçmişteki yol izlenimlerine bakılır daha önce problemi var ise ihaleye alınmazlar, kendinden ve yaptıkları faaliyetlerden emin şirketler kabul edilir ancak ve diğer diskalifiye edilen şirket yöneticilerine; "yaptıklarınız yapacaklarınızın teminatıdır" kusura bakmayın denir. Seninkide o hesap. Bak hayatına.

    0|0
    0|0
  • ya hiç yakısıyomu sorduğun soru memlekette kıtlık var sankı yol ver gıtsın

    nasıl yedırıyorsunuz onurunuza boş koy abısının yol ver yoll

    0|0
    0|0
  • artık ne seni sevebiliyor nede senden başkasını :(

    0|0
    0|0
  • Bırak gitsin, ben öyle yaptım.

    0|0
    0|0
  • o ilişkiden hayır gelmez artık gebermiş bikere .canlansada bitkisel hayat yaşar

    0|0
    0|0
  • Kafayımı yedin sen olm artıkçımısın lan bırak defolsun gitsin

    0|0
    0|0
Yükleniyor...