Allah kahretsin ya suç bende mi arkadaş!

farklı şehirlerdeyiz sevgilimle 3 aydır bir beraberliğimiz var çok seviyorum asla bırakmam sana yanlış yapmam falan diyor ama gelin görünki eskisinden eser yok beyfendide 4 saattir mesaj atmıyor dışarı çıktıgında tamamen unutuyor beni napcam ben ya çok abartıyor gibi bana karşı sevgisini çok yalan söylüyor gibi hissediyoruma artık.. yoruldum yemin ederim evdeyken bile 15 dk sonra cevap vermeler sanki hayatında artık başka biri varmış gibi çok değer verdim ondanmı yani sevmiyelimmi arkadaş ya kimi sevsem aynı oluyor napıyım bi söyleyin canım çok acıyor :(


0|0
3|3

En İyi Erkek Görüşü

  • uzaktaki seviyosan sonuçlarınada katlanıcan zamanla ne olacağını gör olmadı sürekli videolu arama yap cihaz varsa

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • hangi sehirde o istanbuldaysa normal gece hayatı cok takılıyordur taksime filan gec görüyordur önlem almalısın

    0|0
    0|0
  • Gözden ırak olan zamanla gönülden de ırak oluyo...Kızıcan belki ama, onun sevgisi artık ilk günkü değil gibi gözüküyo...

    0|0
    0|0
    • haklısın napmalıyım canım çok acıyor seviyorumda :(

    • Fazla üstüne gitme bir müddet te sen sessiz dur bakalım arayıp soracakmı...Ararsa eğer zaten sorun yoktur.sadece biraz gamsızdır.Ama merak etmeyip aramıyosa eğer ümidi kes bence...

Kızlar Ne Diyor 3

  • o mesaj atmadan mesaj atma attığında biraz geç at neden geç attın derse bi işle meşgul olduğunu söyle onsuz da zaman geçirip bişeylerle meşgul olabildiğini oturup sızlanmadığını görsün

    0|0
    0|0
  • kız erkek farketmez insanlara değerli olduklarını hissettirdiğinde değerin kalmıyo maalesef bu nedenlerle baştan yüz vermemek gerekiyor..

    0|0
    0|0
    • baştan yüz vermedim sonradan oldu işte..

  • abartıyorsun bence erkekler sıkıyı sevmez rahat bırak biraz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...