Arenada ŞOK ŞOK ŞOK?

Arenada şok ASTANA zayıf rakibi ile berabere kaldı ve avrupadan elendi tüm dünya şokta sebebleri ney sizce?


0|0
2|9

En İyi Kız Görüşü

  • Bence asil soru bu zayif rakibin ulkesinde ki sozde ezeli rakipleri kac yildir cl'e katilamiyor? Bence burdan iyi dram haberi cikar, sence?

    0|0
    0|1
    • Beşiktaşı bilmiyorum ama Fenerbahçe 2011'de katılacaktı dönemin cinconlu TFF başkanı göndermedi. ardında 2012'de uefa yarı finalinden sonra 2 yıllık bir ceza alındığı için kafadan 4 yıl gidemedi değil gönderilmedi. toplarsak 7 yıldır Fener gidermiyor. artık o günler geride kaldı bu yıl neyse diyelim seneye el sallarız güzellik size Cl'den.

    • Hepsini Göster
    • Adama bak ya nasil normal bir sey gibi anlatiyor :D e tamam uefa kupaniz var e tamam sunu yendiniz e tamam futbolda kupa sayiniz fazla.. e tamamda isler senin burada cumleyi yazman kadar kolay olmadi. napolyon misali, onlar oyle parmakla aliniyorsa siz de alin tutan mi var. ha bu arada dunya klasmaninda ilk siraya yukselen tek turk takimidir galatasaray bunu da halledin bir ara. bjk li gibi serefli ikinciliklerle ovunme moduna da gectiysen tamamdir, pilin bitiyor anlasilan. Ha bu arada kume falan demissin ya, gs sampiyon olamasin diye 40 saniye kala maci terkeden o anli sanli takimina da deginseydin keske :D Ayrica haddini bilerek konus, konusmak istemiyorsan cevap vermezsin uzatmazsin. Yok neymis beyefendi sıkılmış.. ha biz senin pasa gonlune gore yazabilecek ya da yazamayacagiz? Oyle bir dunya yok guzel kardesim hadi isine :)

    • iste cimbomlu hatun ne yaparsaniz yapin basa cikamazsiniz

En İyi Erkek Görüşü

  • dönemin gs li başkanı feneri göndermedi demişsin işte buna gülerim acaba o dönemin federasyon başkanı mehmet ali aydınlar değilmiydi ve o aydınlar değilmi fener başkanlığına aday olan voleybol takımına trilyonlar veren asıl o aydınlar sayesinde kümeye düşmekten kurtuldunuz bide çımış gs li başkan diyo ya yuh be

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Herkes sokta aynen

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Zikem sizin zihniyetinizi

    0|2
    0|1
  • Astanayi iki maçtada yenemen avrupa fatihi bunlar

    0|0
    0|0
  • mk aklınızı nerde unuttunuz siz astanayı kaç kere takip ettinde izledin ibine a. madrid ve benfikadan puan almış takım astana ben daha gs nin rakibi olmadan izliyordum maçlarını çok can yakıcanı demiştim takımları küçümseyip duruyorsun trol ergen seni

    0|0
    0|0
  • Keşke böyle Uefa'ya gideceklerine en baştan gidemeselerdi Şampiyonlar ligine rezil ettiler kendilerini... Bu futbolla zaten oradan da hemen elenirler ligde de 7-8. sıra bizi bekliyor seneye Avrupa yok

    0|0
    0|0
  • Uefaya gitti ne elenmesi?

    0|0
    0|0
    • Hangi gezegenden yazıyon kardeş uefaya gitti diyor ya :D

    • Hepsini Göster
    • Aynen sizede tavsiye ediyoruz 4. yıldızı

    • Bismillah biz daha bir süper lige çıkalım sonra bakarız. ASD. DSA ya da böyle iyiyiz ya biz yoksa sizle dalga geçilmez :D

  • astana berbat oynadı iki pas yapamadılar biraz iyi olsalardı çok rahat yenerlerdi 6s yi

    0|0
    0|0
  • Yönetim başlica sebebi

    0|0
    0|0
  • Fenerliysen molde muhabbetine hiç girmeyecem, 8taşlıysan hezimetlerinizi saymakla uğraşamam :D

    0|2
    0|2
    • Dünya devi Astana'ya iki maçta da yenilmeyen Galatasaray'ı kutluyorum

    • Aynen canım aynen :D kutla

Yükleniyor...