Bugun iddadan para kazanmak isteyen varsa oyansın.

584: Fenerbaçe- Bate- İY2

585: Hannover96-Anzhi- İY2

587:Plimpiakos-Levante-İY1

2 misli 68.88 tl.


0|0
1|8

En İyi Kız Görüşü

  • fb bate 0 bence

    0|0
    0|0
    • ilk yarımı sıfır sence maç sonucumu

    • Hepsini Göster
    • yeni stad eskidi ben hala orda maç izlemedim :D evimin dibinde inönü var ona da bi kere gittim :D

    • yenisnin yeri başka git çeyrek final maçında şöyle giy güzelce formanı sesin kısılana kadar bagır :) gidemediklerininde acısnı çıkar.Anakraya geldiklerindede bende gidiyorum ama kendi stadımızn yerini asla tutmaz tabiki :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 8

  • tutar gibi geldi

    0|0
    0|0
    • aynen abi hiç bilmiyosan bu kupona 2 ma çdaha yaz sistem 4-5 oyna ;)

  • tüyolar sağlammı :D

    0|0
    0|0
    • garanti kere garanti ama her zmanbi risk vardır öneli olan riskin nekadar oldugu ben bu kuponda riskin en az oldugunu düşünüyorum en güvendigim maçda bate maçı.

  • 584-İY1

    585-İY0

    5876-İY2

    Hepsi yattı abi hayırlı olsun :)

    0|0
    0|0
  • Dün gs - schalke ye 500tl yatırdım sağlam getirdi bu kupona 5 tl gireyim mantıklı geldi valla

    0|0
    0|0
    • walalhi be oynadım. :) gs maçına ne oynamıştın.

    • beraberlik verdim 1700tl traşladım kardeşim bu oyunlarda büyük giricen yoksa bi anlamı yok

    • cidden iyi tahmin etmişssin tebrik ediyorum kardeşim. bende real-manchester maçına gol vara giricekdim 1000 lira cesaret edemedim. sen etmişssin helal yani.

  • 584-585den biri yatcak gibi geliyo bana

    0|0
    0|0
    • 584 en güvendigim maç ama 585 riskli ama az risk ;)

    • Hepsini Göster
    • senin dediginde olabilir haklsın. fenere oynayanlar kaybeder bence.

    • yani fener alamaz gibi geliyo bana

  • Bu kupon tutsun, hesabımı kapatırım.

    0|0
    0|0
  • 587 585 en az biri yatıcak.

    0|0
    0|0
  • kardeşim bu maaçları ne zaman oynuyor şimdi yatırsam olrmu maaç saatleri kaç :D bankomu

    0|0
    0|0
    • Ne bankosu bu arada seviye baya düşmüş.

    • Hepsini Göster
    • ben büyük ihtimal takıp edemem sonuçları ögrenirsen mesaj at sana zahmet özelden yarın bakarm

    • tamam güzel haberler vermek dilegiyle ozman :)

Yükleniyor...