Sizi aldatan birine nasıl bir ceza verirsiniz ki bu kişi yaptığından pişmanken

arkadaşlar sevgiliniz siz aldattığını öğreniyorsunuz bu yüzüne vuruyorsunuz ondan sonra hergün defalarca arıyor yalvarıyor hata yaptığını söylüyor tutmunuz ne olurdu


0|0
9|19

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 18

  • ölü biri konuşamaz ki. tavır da olmaz zaten..

    0|0
    0|0
  • bir ilişkide güven önem veririm istediği kadar sevsin güven olmadıktan sonra neyleyim sevgiliyi güvenimi kırdın derim zaten kırıldımı aynı kişie birdaha güvenilmez

    0|0
    0|0
  • bende aldatmanın tek cevabı yok etmek dir yani onu hayatına alma

    0|0
    0|0
  • Affederim, her insanın 1 kez hata yapma lüksü vardır ...

    1|0
    0|0
  • bacaklarından tek tek tavana asar, ucu kekin olmayan ufak balta ile çiş yaptığı yerden başına kadar vura vura ikiye ayırırım o kadar, çok abartmaam yani

    0|0
    0|0
  • su kadarını solıyım..ölmekten beter ederım.

    yemın edıyorum yaparım bunu

    0|1
    0|0
  • ihanetin Mazereti oLmaZ... Af yok

    0|0
    0|0
  • seven insan seviyor be. Açı çektiren kişi her zaman seviliyor nedense...

    0|0
    0|0
  • pişman olması yetmiyor mu?

    0|0
    0|0
  • kızolsam yüz vermezdim

    0|0
    0|0
  • tamamen hayatımdan çıkarırdım

    0|0
    0|0
  • VAZGEÇEMİYORSAN OLMUŞ BİR HATA DER DEVAM EDERSİN,ONSUZ DEVAM EDEBİLİRSEN BIRAK GİTSİN.

    0|0
    0|0
  • Valla ağzını burnunu kıracağım için ne arayabilir nede sorabilir..

    0|0
    0|0
  • ortada bırakırım

    0|0
    0|0
  • hiçbir ceza vermem.onu unuturum yoluma bakarım.

    0|2
    0|0
  • ağzına acı biber sürerim

    1|0
    0|0
  • İdamla(Cevabın çok uzun ya da çok kısa!)

    0|0
    0|0
  • umrumda olmaz tekmeyi atarım

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • kimse vazgeçilmez değil. iyi bok yedin der unursamam tüm iletişimimi keserim.

    bir sevgilim aldattığını itiraf etti ayrılırken. bunu söylemese arkadaş kalabilirdim. kalmadım. face ten meysten tel den izimi kaybettirdim. deli gibi soruyormuş bni ortak arkadaşlarıma. en iyi ceza budur.

    0|0
    0|0
  • belliki sende onu seviyorsun hala unutma ama onu cezalandırırken kendinede ceza veriyorsun aslında pişman olduğundan eminsen affet onu ama şçyle bir taktik uygula o yokken hayatına başka birini aldığını sevgili olmadığınızı ama birbirinizi tanıma aşamasında olduğunuzu cevap vermek için o kişinin seni beklediğini falan söyle onunda seni kaybetme korkusu olsun bak bakalım bir daha dengesizlik yapıyor mu

    0|0
    0|0
  • intikam almak istiorsan ona geri don ve bu yaptığını tamamen unutms gibi davran günün birindede sogudugnu belrterek ayrl o bunun alratmadan kaynaklı oldugunu dusunup pısmanlığını kat ve kat artıcaktr

    0|0
    0|0
  • şöyle bir mesaj at ve sen yoluna o yoluna:

    ''Çift kaşarlı tost yerken aklıma sen geldin HOŞÇAKAL''

    (KAPAK OLACAKTIR KESİN)

    0|0
    0|0
  • herşey affedilir ama aldatmanın ne affı ne geri dönüşü vardır bende..

    0|0
    0|0
  • Pişman ayakları laf olsun diyedir inanma..

    0|0
    0|0
  • bi kere esseklik etmis ikinciyede kesin yaparr o yuzden sen yoluna o yoluna ...

    0|0
    0|0
  • Sessiz kalır o yokmuş gibi davranırım ve bana ulaşmasını her şekilde engellerim.

    0|0
    0|0
  • bende aldatıldım pişman oldu ısrar ettı pesımde kostu affettım ama hata ! sakın affetme..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...