Birini çok sevdiğiniz ama yanına gidince bütün büyünün bozulduğu oluyor mu?

Birini cok sevdiginiz ama yanina gidince bütü büyünün bozulduğu oluyor mu:? Onunla görüsmeden sadece seviyorsunuz ama muabet ettiğinizde yada yakından görünce soğuduğunuz oluyor mu ?

Güncellemeler:
Benim ki cokluktan oluyor sanırım :( yada sadece birini seviorum digerlerine mana buluorum . Olabilir. Tesekkurler arkadaslar.

0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • birinin sadece görüp seviyorsan eğer orda bi dur çünkü birinin konuşurken mimiklerini görmeden hitabını dinlemeden, sesindeki sıcaklığı hissetmeden o sevgi hiçbir zaman olgunlaşamaz..dış görünüşe bağlanmak başka birşey sevmek başka birşey.. eğer gördüğün kişinin sevindiğinde yüzündeki ifadeyi biliyorsan üzüldüğünde ne tepkiler vereceğini kestirebiliyorsan, heycanladığında yaptığı istemsiz hareketlerin farkındaysan işte o zaman sevgi denen şey olmaya başlamıştır... çünkü sevgi ilgi ister emek ister ve hepsinden önemlisi hissedilmek ister...yoksa daha çok soğursun sevdiğini sandıklarından...

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • işte sanalda görüşmek ya da uzun zaman görüşmemek böyle bir duygu celişkisine düşürür insanı

    1|0
    0|0
  • tabi genel olarak beğendiğin hoşlandıgın yada sevdiğin birinin huyu suyu hareketleri itici gelmesi açısından bakarsak büyü bozuldugu olabilir.soguyabilir insan ..bendede olmuslugu var.

    1|0
    0|0
    • Sürekli ayni sorun var bend :(

    • aşk burda çelişiyo zaten.aşk sevdiğin beğendiğin kişiyi oldugu gibi kabul etmektir demişler. öyleyse biz mantıksal mı yaklaşıyoruz anlamadım .. daha çözemediğim şu ''aşk'' kavramını yaşamayı bekliyorum bide şaka gibi (:

    • ben askın alasını yasadim yasıorum daaa iste neyse ben anladım seni :)

  • yok neyse o hissetiklerim değişmez

    1|0
    0|0
  • ona biz dengesizlik diyoruz ;) ,

    1|0
    0|0
    • bence dengesizlik degil de tarzim ve tipim degil olabilir :)

    • Hepsini Göster
    • yalniz degilim ki :)

    • az cümleme bak '' yani sonunda yalnız kalmak var senin gibilerin sonunda '' sana sorunlu derken ben sorunlu çıktım ;) , neyse demek istediğim şu sen yaşın ilerlediğin zamanlarda yalnızlığa mahkım olacaksın ;)

  • elbette olmuyor öyle,i

    1|0
    0|0
  • bende olmaz.keşke karşılıklı olsa :(

    1|1
    0|0
  • ilişki uzaktan mı yürüyor ? yani bu görmeme araları ne kadar ? 10 gün 1 ay 5 ay ?

    1|0
    0|0
    • genel ya bazen sanal bazen gercek kafamda mi abartiorum acaba ben .

    • kafanda abartıyosun bence.. ya da uzak kalmak sıkıyor seni ondan olabilir.. eğer seviyosan zaten çok fazla ayrıntıya takılmamaya çalış bence.. bu devirde seni seveni de bulmak biraz zor o da seni seviyorsa tabi ;)

  • soğumam genelde

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Acaba bende de oyle olurmu? 5 aydir sevdigimle beraberim netten tanistik ve bu 5 ayda birbirimizi hic gormedik sadece pcden ve telefondan gorustuk. İkimizde okudugumuz icin ve farkli ulkelerde yasadigimiz icon gorusemedik. Buyuk bir ihtimal yazin gorusecegiz. 5-6 ay var :((

    Birbirimizi cok seviyoruz bunda suphemiz yok ama ya yan yana geldigimizde ne olacak? Ayni mi olacagiz yoksa mesafe mi olacak ister istemez? Baska ne tür sorunlarla karsilasabiliriz?

    1|0
    0|0
    • Bence olmaz bazen bi sözü bi fotografi bir hareketi bile degistirir herseyi . Ben anında soguyorum tamam bitti iyyyy diorum.

    • gerçekçi olun arkadaşlar.. gözden ırak olan gönülden de ırak olurr!

    • bugun terk etti beni saka gibi degil mi? :(

Yükleniyor...