Sorum sevgilisi olanlara

sizce sevgililer günde ne kadar konuşur? yada kaç kere? ben sevgilimi sanırım fazla arıyıp soruyorum bazen sıkıldığını söylüyor :(


0|0
6|17

En İyi Erkek Görüşü

  • Sıkıldığını söylüyorsa ayrılık yakındır o.O

    0|0
    0|0
    • bunu zaman zaman söylüyo her zaman değil.

    • Hepsini Göster
    • bizim iki yıl oldu. az değil :) inş hep öyle devam edersiniz :)

    • 3 yıllık ilişkiyi sıkıldım vs.lerle ite kaka götürdükte olmadı :) İnş sende yoluna koyarsın..

Erkekler Ne Diyor 16

  • Evet bazen sIkILIyoruz herseyi butun detaylarina kadar sormanizdan..!

    0|0
    0|0
  • acıkcası 7 24 telde burayada bundan muzdalıp oldugum ıcın gırmıstım burda kaldım eve gectıgımde buraya son verırım heralde bır kac gundur kuzendeyım cok sık konusmuyoruz sıkıldıgımı sölemedım hıc bıraz yakındım sıkıldıgımı o söledı ama gercekten abarttıgını dusunuyor ısen bıraz özlem kat daha tatlı olur inan bana

    0|0
    0|0
  • değişiyor bazen 10-15 dk bazen saatlerce.. yoğunluğumuza bağlı...

    0|0
    0|0
  • Günde toplam 30 mesaj ve yarım saatten fazla konuşma bayıyor erkekleri sanırım. (Çok deli divane aşıksa ve daha yeni başlamış ve aşkından uçuyorsa başka) Bu arada özür dilerim benim sevgilim yok cevaplamamam mı gerekiyordu :(

    0|0
    0|0
    • yok yok tabi kusura bakmayın. özellikle sevgilisi olanlara demem gerekirdi. tabiki yazabilirsiniz

    • :) şaka olsun diye öyle yazmıştım. Seviyorsa sıkılsa bile idare eder tabi sende sıktığnı düşündüğünde tut biraz kendini. İlişki böyle sağlıklı yürür empati yaparak birbirinizin halinden anlayarak ve orta yolu bularak. Yoksa o keyfi isteyince konuşacaksınız keyfi istemeyince bi taraf susacak böyle birşey de kısa zamanda çöker . Anlayışlı ve mutlu birliktelikler diliyorum :)

    • teşkr ederm çok sağoln

  • benm sevgilim yok ama böyle durumda ilglndgm cok vakkam var ben ask psikoloğu olarak sana tavsiyem şu malesef bir şart var kacan kovalanır arama sorma ve brak o seni arasın daha cok kıymete binki varlığını anlasın

    0|0
    0|0
    • çok haklısın ama bazen insan tutamıyo kendini. ben biraz fazla arayan biriyim. bundan sonra tam tersini yapsam işe yararmı sizce? yoksa başından berimi böyle olmak gerekirdi?

    • Hepsini Göster
    • inş gölünüze göre birini bulursunz teşk ederm yorumlerınız için

    • rica edrim istersen ekle sormk istdgn birsey olrsa memnuniyetle yardmcı olablrm

  • cevap nick'inde gizli.

    0|0
    0|0
  • sevdiğim biriyse çok konuşurum ama senin sevgin demekki tam sevgi değil ;)

    0|0
    0|0
  • ben az konuşurum olsaydı

    0|0
    0|0
  • biz bakmıyoruz konuşabildiğimiz kadar

    0|0
    0|0
  • gunde 5 dk yeterlı.

    0|0
    0|0
  • çok konuşmak yıpratır ilişkiyi

    0|0
    0|0
  • tabiki yazabilirsiniz

    0|0
    0|0
  • Sevgilinden başka sosyal hayatın yoksa öyle olur tabi. Sevgili varsa hayat güzel yoksa nutella güzel.

    0|0
    0|0
    • evet işsizim 5 aydır ve sadece sivgilşmle gezmeye çııkkan biriyim. sanırım bundanda kaynaklanıyor

    • kızların alayı amele.Birinin koluna girmeden bir şey yapamıyorlar.

  • günde 100 kelimeyi aşmayın sıkılırsınız

    0|0
    0|0
  • Atasözü

    Çok Muhabbet Tez Ayrılık Getirir

    Aptalca ama doğru :)

    0|1
    0|0
  • ya şimdi belli bi kota var tabi günde 30bin harften hesaplanıyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Belirli bir süremiz vardı. Saat 10 da uyanırdık, 1 e kadar konuşurduk. Sonra 1 den 7 ye kadar işlerini hallederdi 7.30 - 8 gibi mesaj atardı. Biraz kurallarla yaşasak da 1 yıl sürdü.

    0|0
    0|0
    • biz iki yıldır çıkıyorz sanırım birazda ondan kaynaklanıyo belli bi zamandan sonra konuşcak bişi kalmıyo

    • Hepsini Göster
    • kuzenin kaç yaşında merak ettm:) bence abartıyolar ama iki tarafta memnunsa sorun yok:)

    • Gayet memnunlar valla :D 18 yaşında :D

  • biz en az 10 kere konuşuruz oda en az yani

    0|0
    0|0
  • müsaıt oldugunda canım.

    0|0
    0|0
  • haftada 2kez konusrsam yüregim daralıyor.. haftada 1 ideal ne yaptn ne ettn iimsn öptm

    0|1
    0|0
    • oo sen naptın canım haftada iki kez mi?

    • haftada birkez oda enfazla 5dk ..cok sıkıcıötesi

    • ya ben anlamadım.öyle olurmu. ben sevgilim telfnu aradğmda meşgüle atsa sinir oluyorm acaba neden açmıyo diye.

  • Haftada 1 iyidir.

    0|0
    0|0
  • şikayet ettim :@@@@@qqq

    0|0
    1|0
Yükleniyor...