Size bi teklif gelse 1 gözünüz olmucak ve 1 bacağınız olmucak 300 trilyon paranız olucak kabul edermisiniz ?

Size bi teklif gelse 1 gözünüz olmucak ve 1 bacağınız olmucak 300 trilyon paranız olucak kabul edermisiniz ?Baylar bayanlar ?


0|0
8|8

En İyi Kız Görüşü

  • hmm yapay göz ve bacak ...

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • tabikide hayır.sağlık olsunda para illa ki kazanlır

    0|0
    0|0
  • ne saçma isterlerse dünyaları verseler gene tek tüğümden vazgeçmem .aslında gördünüzmü dünyanın en paha biçilemez şeylerine sahibiz çok şükür allah olmayanların yardımcısı olsun çok zor gerçekten

    0|1
    0|0
  • Saglik paha bicilemez.

    0|0
    0|1
  • bacağını elini kullanamayıpta kullanmak için 300 değil 500 trilyon vericek insanlar var bu dunyada. parmağımı dahi vermem maddiyat için.

    0|0
    0|0
  • bir parmağıma değişmem

    0|0
    0|1
  • Hayir tabi ki

    0|0
    0|1
  • aslaaaaaaaaa

    0|0
    0|1

Erkekler Ne Diyor 8

  • demindendir düşünüyorum işin içinden çıkamadım valla.zor soru.ama ikisine birden değişmem.tekine diye sorarsan onada değişmem galiba.ama canlıyı gözümüzle görürsek saçlarımı feda edebilirim.sakalıda.tırnağıda :)

    0|0
    0|0
  • O paraya canımı bile veririm lan. :/

    0|0
    0|0
  • ederimmm.. benden sonrakiler iyi yaşasın

    0|0
    0|0
  • Ölmekten beter bir durum kabul etmem tabikide

    0|0
    0|0
  • Asla kabul etmem paranın satın alamayacaği tek şey sağlık bence...!

    0|0
    0|1
  • 3000 bin katrilyon verselerde sağlığımdan olmam

    0|0
    0|1
    • niye eksiliyosun ki para gelip geçici ama sağlık kalıcı para yarın bi gün biter ama o kol bacak eskisi gibi olmaz ve bu yüzden intihar edenler bile var sen neyin peşindesin çok meraklıysan paray git ver kolunu bacağını bize niye soruyon

  • Tabiki hayır ne saçma bi soru.

    0|0
    0|1
  • etmem sanırım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...