Yeğenim Beşiktaş diyo yardım eder misiniz?

3 yaşındaki yeğenime bazen fenerbahçe marşları açıyoruz. o da dinliyodu. ailemiz hep fenerbahçeli. ama nerden öğrendiyse beşiktaş açar mısın diyo bize. kreşte arkadaşlarından öğrenmiş olabilir veya öğretmeninden. şimdi bu çocuk ben beşiktaşlıyım falan diyip dikilmesin karşımıza :D daha tam konuşamıyo bu arada, kelimeleri falan söylüyo. cümle kurmuyo.

  • Beşiktaş'lı olacak geçmiş olsun
    A seç
  • Korkma Fenerbahçe'li olur
    B seç
Cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
KızımErkeğim

0|0
93

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 8

Erkekler Ne Diyor 2

Yükleniyor...