Bizim türk erkekleri hiç atletik değil bence peki ya sizce nasıl?

Şimdi tvde latin erkeklerini gösteriyor plajdaki erkeklerin hepsi atletik ve kaslı bizim plajlarda göbekli ve kıllı erkekler dolu ben kaslı ve seksi erkek istiyorum :( :(


0|0
12|39

En İyi Erkek Görüşü

  • şimdi tvde rus kızlarını gösteriyor :D bakıyorumda hiç size benzemiyorlar böyle bir kıyaslamaya böyle bir kıyaslama yapabilirim yani yargılamadan önce kendinize bir bakın bakayım :D

    2|6
    1|0

En İyi Kız Görüşü

  • Tarlabaşı nda gezmek yerine istinye gibi yerlere gidersen görürsün yakisiklilar mi degiller mi tabi sana bakarlarsa 😆

    0|5
    0|0
    • Korkunçlu karı seni sevdim.. erkekleri destekleyen kızlar her zaman el üstündedir. Biz Türk erkekleri oldukça yakışıklıyız sadece bakım yapan kısım çok az toplum baskısından dolayı herkes tarz giyinemiyor.

Erkekler Ne Diyor 38

  • Kaslı ve seksi olamadığımız için özür dileriz

    0|1
    0|0
  • Gayette Atletli yani daha ne istiyosun..
    http://i.hizliresim.com/G29Rz2.jpg

    0|1
    0|0
  • Genelleme yapmayın.
    Plaj da olmaları normal tabi ki manita düşürme ayağına gidiyorlar.
    Bende atletik fiziğe sahibim ama gitmiyorum öyle yerlere.
    Ayrıca latin bir erkek istiyorsan latin bir kadına benzemelisin. :)
    Aynaya bak. :D

    0|1
    2|0
  • Genelleme yapma bacım, sana öyle bir vücut sergilerim ki bir daha bu siteye girecek yüzün kalmaz. ;)

    0|0
    0|0
  • elimden geldiğince spor yapıyorum, fiziğim iyi, boyumda uzun, göçmenlğin verdiği genlerlede altlık yaptım zaten, :D

    0|0
    0|0
  • valla beni karılar beğenecek diye gidip biyerlerimi yırtamam çokta fifi göbeğim ve benmutluyuz sen eksik kal

    0|0
    0|0
  • ona bakarsan bende ince belli uzun boylu fit çlçüleri olan kadın istiyorum. neysek oyuz zor değiştirmek.

    0|0
    0|0
  • Alakasiz bence

    0|0
    0|0
  • yalana gel :)

    0|0
    0|0
  • adamlarda beden eğitimi var daha ilkokuldan başlıyorlar spor yapmaya alt yapıları var, adamların hepsi jimlastik yapıyor uzun atlama filan adamları eğitiyorlar bizde beden eğitimi demek boş ders demek

    1|0
    0|0
  • Kismen dogru ama artik bizde de gelisme var

    0|0
    0|0
  • Kızlarımız gereken cevabı vermiş

    0|0
    0|0
  • Latin erkeklerin olduğu plajlara gidebilirsin

    0|0
    0|0
  • Sen kas istiyorsun sadece herhalde 😃 kanka bizde kas olmuyor ya yemekten sürekli 😃

    0|0
    0|0
  • yanlış erekeklerı goruyosun cevrende demekkı

    0|0
    0|0
  • Bizler 25 yaşından sonra kendimizi salıyoruz. Ben de şimdi fitness a falan gidiyorum ama 25 veya 30 dan sonra uğraşamam diye tahmin ediyorum.

    0|0
    0|0
  • Onlara soyle ozaman az yiyin diye

    0|0
    0|0
  • Affedersin o zaman * git oraya

    0|0
    0|0
  • Kaslı erkelerin de istedigi tarzda kızlar vardır belki sizi istemiyolar

    0|0
    0|0
  • gel bna

    0|0
    0|0
  • Bir de böyle türler var. Allah yardım etsin.

    0|0
    0|0
  • çeşit çeşit bir standardı yok..

    0|0
    0|0
  • Sen oyle fit misin peki?

    0|0
    0|0
  • sizlerde jimnastik milli takımısınız ya haklısın!!!

    0|0
    0|0
  • Bizde adrina lima istiyoz ama

    0|0
    0|0
  • Türkün erkeği hakiki erkek olduüunfa yaradan kıllı yaratmış kadından farkı belli olsun diye

    0|0
    0|0
  • Beni görmemişsin

    0|0
    0|0
  • pilajda ne işi var latın erkegini onlar tatile gelen turisler

    0|0
    0|0
  • bir görsen ama göremezssinki

    0|0
    0|0
  • tv ye aldanma
    tv deki birçok kadın da seksi ayrıca
    buna ne diyeceksin? :D :D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ya ben de mesela sıkı Enrique hayranıyım ama sevgilim gayet Türk ve benim gözümde Enrique'ye on basar yani :D evet bazıları çirkin oluyor ama o kadar da değil, çıkılabilecek ve yüzüne bakılabilecek hatta yakışıklı olan çok sayıda Türk erkeği var... Ayrıca yakışıklı olmasa ne olacak yemişim latinini yani kalbi güzel olsun yeter.

    0|0
    0|0
  • Bizde alessandra ambrosio değiliz be kardeşim :)

    0|4
    0|0
  • bir de kızlara kezban derler kendileri kamil haberleri yok :D :D

    0|0
    0|0
  • Bagdat caddesi nisantasinda var spor salonlarinda var

    0|0
    0|0
  • Sana ne lazım

    0|0
    0|0
  • Herkes mesomorph yapıya sahip olucak diye bişey yok :)

    0|0
    0|0
  • Ulan sanki sen harikasın. Latin erkeklerini seviyosan git onlara tabi onlar seni severse..
    Ayrıca Türk erkekleri kıllı göbekli felan değil. Latinlere bin basarlar...

    0|1
    0|0
  • Bencede degil, yorum yapan erkeklere de bir lafim var :D yarasi olan gocunur.

    1|0
    0|1
  • he sen çok iyisin knk. s

    0|0
    0|0
  • Gercekten Turkiyedeki erkekler hepsi boyle mi?

    0|0
    0|1
  • oflunun tabancası haklı :)

    0|0
    1|0
Yükleniyor...