Fitness, vücut gelistirme, beslenmve supplement hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz arkadaşlar?

Arkadaşlar başlıkta'da söylediğim gibi Fitness, vücut gelistirme, beslenme, supplement vs. her şey hakkında merak ettiklerinizi sorabilirsiniz, yardıma ihtiyacı olan arkadaşlara vaktim oldukca yardım edeceğim.. Mesaj yoluylada ulasabilirsiniz..
Sen kimsin diyecek arkadaşlar cıkacaktır; 5 yaşından beri spor yapıyorum, basketbolla başladım 15 sene basketbol oynadıktan sonra bıraktım ve 6 senedir vücut gelistirme yapıyorum. 2 kücük capta yarısma derecem var. Bu sene eylül'de türkiye şampiyonasına gireceğim hayırlısıyla, ayrıca İstanbulun en iyi salonlarından birisinde personal trainer olarak calısıyorum.


0|0
1|2

En İyi Kız Görüşü

  • Bikaç cümle ile bana bayanlarda vücut kas oranını ve önemini anlatabilir misin? Bir de tabloda düşük, normal, yuksek ve cok yuksek diye ayriliyor ve çok yüksekten de yüksekse?

    0|0
    0|0
    • Bu oranlar kilo, yaş, boya göre değişkendir. Kas oranı her kişide değişir ve bunun sabit bir oranı yoktur. Kas oranını arttırmak senin elindedir. Ne sormak istediğini tam anlamadım

    • Hepsini Göster
    • Vaay 😏 cok teşekkür ederim ya bu iyiligini unutmicam , bu iyilikle zaten herseyin en iyisini hakediyorsun ☺

    • Teşekkür ederim ne demek :) Hoca olmanın görevi bu, yardım edebildiysem sevindim.. Her türlü yardımcı olurum sıkıntı degil. Sağol güzel yorumun icin

En İyi Erkek Görüşü

  • kardeş o zaman soruyum boyum 177 kilom 74, bu normal mi, ve şunu istiyorum salona gidemem zamanın yok evde bir kaç hareket yapıyorum, 2 ay çalıştım sıkılmadan hafiften sixpek çıktı kendimi sıkıncı hafifte olsa görünüyordu, ama bu aralar bıraktım, yani şşunu demek istiyorum vücudum kısa zamanda kas çıkmaya müsait, ama ben böyle şişkin kolları kalın kalın iri bir kas istemiyorum , ince ve güç kası istiyorum biliyorum belki daha zor böyle bir vücuda sahip olmak ama, hilmi cem vardı belki bilirsin o tarz bir vücut istiyorum, ve hazirana kadar bir program yapıp belli bir seviyeye gelmek istiyorum, ama bunu evde yapmak istiyorum, kaç saat çalışmam lazım neler yapmam lazım, evde 4 kg lik iki dambıl ve 8 kg lik dambıl var, beslenme olarakta ne yiyebilirim fazla pahalı olmadan :)

    0|0
    0|0
    • Öncelikle selam, boy-kilo oranın normal, yağlı bir insan mısın bilmiyorum ama istediğin vücut (hilmicemi tanıyorum) yağ oranı düsük ve define bir vücut ve bu vücuda yakın bir vücuda sahip olmak icin hem kardiyo antrenmanı hem de ağırlık idmanı yapman gerek. Beslenmeni düzenlemen lazım öncelikle. Şekeri azalt, kes, abur cubur, fast food, börek cörek bunları asla yememen gerekiyor, anca ayda yılda 1-2 kez :) istediğin şey gercekten cok zor cünkü evde calısıp iyi bir vücuda ulasmak gercekten cok cok zor. dumbell ile yapabilecegin hareketler sınırlı ekstra olarak bench dediğimiz ayarlanılabilir sehpa yok barın yok vs.. Tabiki yapabilecegin hareketler var ama sınırlı sayıda. Dumbell ile göğüs calısabilirsin, ön kol (biceps), arka kol (triceps), omuz, sırt ve bacak calısma imkanın var fakat bunlar cok sınırlı sayıda ve ev ortamında hareketi ne kadar doğru yapabileceğinde meçul.. Salona baslamanı tavsiye ederim ama vaktin hic yoksa internetten ''Dumbell ile evde yapilabilecek egzersizler'' yazıp bakabilr

    • Hepsini Göster
    • eyvallah kardeşim teşekkür ederim bilgilerin için, hoşçakal

    • Rica ederim görüşmek üzere..

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 1

  • İnsanlara yardımcı olmaya çalıştığın için tebrikler kardeşim , ben Savaş Cebeci , Cenk hocayı takip ediyorum araştırıyorum aklıma takılanları 2 aydır da düzenli olarak haftada 4-5 gün antreman yapıyorum.

    0|0
    0|0
    • İkiside tanıdıgım olur :) İkiside gayet iyi bilgilidir özellikle Savaş hoca. Teşekkür ederim güzel yorumun icin. Umarım sen de istediğin sağlıklı vücuda ve yaşama sahip olursun

    • Hepsini Göster
    • Aynen her şeyin başı çalışmaktan gecer bu spor konusunda da aynı :) Başarılar dilerim

    • Teşekkür ederim görüşmek üzere.

Yükleniyor...