Ayrıldıktan sonra onu tekrar eklemiş . neden buna ihtiyaç duydu?

Merhaba arkadaşlar yardımcı olursanız gerçekten çok mutlu olucam . Çıktığım çocukla 2 gün önce ayrıldık . Facede ikinci adında ismim yazıyodu . Dogal olarakta ilişkimiz vardı . Herneyse 2 gün önce ayrıldık ne ilişkiyi kaldırdı nede ismimi sildi . nede beni faceden sildi . dün facede gezinirkeen onun arkadaşlarına baktım ve eski sevgilisinin ekli oldugunu gördüm ayrılmadan önce şifresini bildigim için facesine girip engellilere bakmıştım eski sevgilisi engelliydi . Ayrıldıktan sonra onu tekrar eklemiş . neden buna ihtiyaç duydu ? Ayrıca ismim hala silinmemişti . Ben dün dayanamadım onu faceden sildim . ve bi arkadaşıma eski sevgilime ismimi silmesini söylemesini rica ettim arkadaşım deyince ismimi silmiiiş...sizce ne düşünüyor?


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Neden izin almadan facebook hesabina giris yapiyorsun ki? iki günöncesine kadar sevgili olmaniz sana bu hakki veriyor mu? bence kendine öncelikle bunu sormalisin.

    0|0
    0|0
    • Tabiki onun facesine girmedim . hala benım facemde ekliydi o zaman . ve arkadaşlarına baktımda gördüm anladın ?

    • Hepsini Göster
    • İlişkimiz varken bakmıştım yani çıkarken

Erkekler Ne Diyor 4

  • seni seviyor çıldırıyor senin için hala, kıskandığını yanıp tutuştuğunu delirdiğini düşündür, egosunu yükselt tavan yaptır bi müddet kulu kölesi olduğunu düşünsün, ondan sonra kulun kölen olsun :D hoşumuza gider bizim vazgeçilmez olmak raat ol ;)

    0|0
    0|0
    • nasıl yapıcam onu asdfg

    • tut hesap sor,silmesini falan söyle kızgın görün, sonra da kademeli olarak yumuşa bit yavaş yavaş barış adımları at ama hiç bi kavga konusunda haklı olduğunu ve senin haksızolduğunu söyleme sakın, koz verme :D

    • ark. istegini onaylasana bi

  • belkide yanlış karar verdiğini onu sevdiği için kararsız kaldı aranızda bence aradan çekil seni bugün yarı yolda bırakan bidaha bırakır değerini bilenle ol

    0|0
    0|0
  • seni kıskandırıyor olmalı :D

    0|0
    0|0
  • defter kapanmış karıştıracak bişey yok.madem bitmiş olay ne yapacan adamın ne düşüğndüğünü falan

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...